Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AEB] Prośba o analizę logów.


monika1207

Rekomendowane odpowiedzi

Kupiłem w końcu interfejs. W silniku nie ma żadnych błędów wiec postanowiłem sprobować logi. Silnik w temperaturze 90 st. 3 bieg i pedał do oporu.

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/85e122097a0a0a39.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e5dad582e20bab0a.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/45b62047b10e23f8.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/480955f79578b1d2.html

Zrobiłem logi w których coś pokazywało i mam prośbę o analizę.

Z góry dziękuje i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No koniecznie zapisz to w lepszej formie.

Ja tylko widzę niedogrzane auto do temperatury roboczej.

Dlaczego 001,002,003 akurat robiłeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam jeszcze że dzisiaj rozkręciłem przepływkę i wygląda jak nowa, mało zabrudzeń. Autko teraz trochę odżyło ale czasami dostaje muła a vag nie pokazuje błędów. Proszę kogoś kto może coś odczytać z logów bo dla mnie to czarna magia i nie wiem z czym to porównać. Dzięki...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sie da zrob 003 031 115 - ale w tym roczniku to sie chyba nie bedzie dalo

Przeplywka jak jest "malo zabrudzona" organoleptycznie, to fizycznie pewnie jest zdechla ;)

Sa warsztaty ktore po wymontowaniu LMM moga sprawdzic ile mierzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro postaram się zrobić 003 ale powyżej 025 wywala mi komunikat o wersji programu. Mam keygena ale nie wiem co z nim zrobić i gdzie wprowadzić ten klucz. Dzięki za odzew.

A tak przy okazji dodam że to moja żona znalazła to forum i się zarejestrowała, pokazała mi co i jak a ja się wciągłem i przejąłem po niej pałeczkę. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku to 25 grupę, wyżej nie istnieją już, dopiero pojawia się 96, 97, 98, 115 - nie ma.

Przepływomierz tylko woltomierzem mierzyć, bo koncern nie podaje jakie mają być wartości pod obciążeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem już o tym voltomierzu ale proszę o przypomnienie i opis od początku do końca jak to mam zrobić, a zwłaszcza gdzie mam się podpiąć. Pomóż kolego bo tych silników nie jest za wiele a widzę że się znasz na tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...