Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.6 ADP - padł napinacz w rozrządzie.Czy układ kolizyjny??


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Muszę powiedzieć, że 1.8 T to jest bardzo dobry silnik ale i kosztowny. Właśnie tydzień temu miałem przyjemność zdjęcia głowicy z okazji zerwania paska rozrządu. :cry:

I jeśli piszecie że do silnika 1,6 ( po znajomości ) można to naprawić w granicach 1,5 tyś zł. to w moim przypadku będzie kosztowało mie ok3 tyś zł.

No bo 1.6 jest 8-mio zaworowy, a 1.8 20-to zaworowy. To tłumaczy koszty remontu głowicy.

A czemy ci strzelił pasek? Wada fabryczna, rozleciała się pompa wody, czy napinacz?

Opublikowano

Właśnie odebrałem auto z nowym(używanym silnikiem).Jestem za***iście zadowolony bo silniczek jest jak nówka :grin: .Jak mnie zapewniał dobry znajomy mechanik, który go sprowadzał z Holandii ma niewielki przebieg ( jeszcze ślady farby na kółku-wiskozy po którym kręci się pasek), po za tym silnik leżał na magazynie 5 lat nie ruszony a pochodził z jakiegoś rozbitka a4.Podobno ma około 50tyś.km przebiegu.Zobaczymy jak się będzie sprawdzał na dłuższą metę, narazie zrobiłem nim 120km z Siedlec (gdzie był robiony) do Warszawy.Cichutki nie słychac popychaczy, równo chodzi nie trzęsie się na niskich obrotach.Przyspiesza o niebo lepiej niż poprzednik.

Narazie mechanior kazal mi jeździć spokojnie bo bo takim czasie nieużytkowania musi się dotrzeć :mrgreen:

Aha za całość zapłaciłem 2400,-zł z włożeniem także chyba taniocha ale to po znajomości.

Gość MorgothDBMA
Opublikowano

to ja odrazu zapytam (możliwe ze kolega ma już większe doświadczenie ze swapem silnika)

Czy mozna przełożyć do a4 która miała silnik 1.6 jakiś większy np. 1.8T

(Pytanko za mojego głupiego kumpla który ZATARŁ 1.6 :( )

Opublikowano

MorgothDBMA, wszystko mozna. Tylko trzeba sie zastanowic nad tym czy to sie oplaca. :razz:

Opublikowano
MorgothDBMA, wszystko mozna. Tylko trzeba sie zastanowic nad tym czy to sie oplaca. :razz:

No właśnie w moim przypadku się nie opłacało bo miałem silnik ADP 1.6 z kolektorem wydechowym po prawej stronie a dolotem po lewej.Podobno ten model z tym silnikiem może tylko jeździć na tym silniku dlatego założyli mi taki sam.Przekładka jest nie warta świeczki.Natomiast jeżeli ten kolega ma silnik innej generacji(to znaczy z kolektorem dolotowym i wydechowym po jednej stronie) to jest możliwa przekładka napewno silnika 1.8 ale czy 1.8T to nie wiem.PRZEKAZUJE TO CO MI TEN MAGIK MECHANIK POWIEDZIAL A ZNA SIę CHOLERA JAK MAŁO KTO.Bo nawet takie przekładki robił i dopasowywał moduł sterujący i wszystko inne.

Pozdrawiam

Opublikowano

1.8T ma po różnych stronach kolektory ;)

Opublikowano

A no właśnie starałem sie odpalić silnik po tym jak mi zgasł bo miałem wrażenie ze poprostu zabrakło paliwa.I chyba wtedy zabiłem biedny silniczek :shock:

Już był zabity na amen jak zgasł i dlatego nie ma co się łudzić że rozrząd nie połamany .Silnik AUDI to nie Kana Galilejska dlatego cuda się tu nie zdarzają.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...