Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam pytanie mianowicie czy ten błąd może być spowodowany tym ze na wolnych obrotach trzęsie szarpi dusi się przy dodawaniu gazu co myślicie o tym dodam ze sondę wymieniałem w zeszłym tygodniu , i podłączyłem pod vaga i w grupie 001 lambda -25 pomóżcie

16514-Oxygen (Lambda) sensor B1 S1 Malfunction in Circuit

P0130-35-10

Opublikowano
Opublikowano

Sonda nie zyje albo masz dziure w układzie ssacym jak wieloryb, sonda cały czas stoi na ubogo korekty +25%, odłacz sonde i zobacz jak bedzie sie zachowywał. Dzieje sie cos tez na 2 cylindrze spalanie stykowe na granicy normy.

Opublikowano

sonda nowa , a mam pytanie jeszcze jak wtryski kąt otwarcia [br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 18:01_________________________________________________a na co ma wpływ spalanie stukowe co z tego mam rozumiec co jest nie tak

Opublikowano

Jakiej firmy masz sonde bo ewidentnie nie pracuje, stoi na ubogo i to tez widac bo korektach od sondy masz na +25% czyli max a sonda nadal nie żyje. Na podstawie czujników stukowych ECU reguluje zapłon aby był jak najbardziej efektywny. Najważniejsze to zacznij od sondy i sprawdz szczelnośc dolotu.

Opublikowano

sonde to mam jakaś uniwersalna nie pamiętam jakiej firmy ale jeszcze założę jak będę miał czas tą starą , a co do spalania stukowego to czujnik do wymiany czy świece albo kable WN dodam ze mam lekkie szarpnięcia to może być spowodowane ze na drugim cylindrze spalanie stukowe na granicy normy

Opublikowano

Wymień świece i przewody jezeli dawno nie były ruszane. Odłacz sonde i zobacz jak bedzie sie zachowywac samochód powinien odzyskac wigor i normlanie przyśpieszac.

Opublikowano

Po odłaczeniu sondy zobacz jakie bedzie napiecie z sondy na Vag-u.

Opublikowano

jutro to sprawdzę a i powiedz mi jakie powinny być poprawne wartkości a i jak mierzyłem grzankę w sondzie to do chodzi tam napiecię al co jakiś czas spadnie do 4-6 v ale spadnie tylko na 1-2 sek

Opublikowano

Napiecie na grzałce powinno byc co najmniej 12V i powinno byc przez kilka min po uruchomieniu zimnego silnika. Wskazania sondy powinny oscylowac od 0,2V do 0,9V jezeli odłaczysz osnde powinno byc około 0,5-0,6V. stałe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...