kozik1979 0 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 Dzisiaj autko dostało jakiegos krecka jechalem 120 km/h chciałem przyspieszyc a tu nic pedał do dechy auto stoi w miejscu stanolem na parkingu i otworzylem maske aby sprawdzic czy sie cos niewypiolo wszystko ok ,wylaczylem autko i pochwili zapalilem i wszystko ok znowu chodzi jak trzeba podpiołem pod vaga i wyskoczyły nastepujace błedy: 550-regulacja poczatku wtrysku 575-cisnienie w przewodzie dolotowym pomurzcie czy to cos powaznego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ali_TDI 2 Opublikowano 8 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2007 550 - w najlepszym przypakdu powietrze w paliwie - wymien filtr i sprawdz przewody paliwowe. W gorszym przypadku cos z pompa wtyrskowa 575 - najczestsza przyczyna to zapieczone kierownice w turbinie co jest niebezpieczne bo w wyniki przeladowania moze urwac sie wirnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baskecior 2 Opublikowano 9 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2007 Dzisiaj autko dostało jakiegos krecka jechalem 120 km/h chciałem przyspieszyc a tu nic pedał do dechy auto stoi w miejscu stanolem na parkingu i otworzylem maske aby sprawdzic czy sie cos niewypiolo wszystko ok ,wylaczylem autko i pochwili zapalilem i wszystko ok znowu chodzi jak trzeba podpiołem pod vaga i wyskoczyły nastepujace błedy: 550-regulacja poczatku wtrysku 575-cisnienie w przewodzie dolotowym pomurzcie czy to cos powaznego?? 550 - masz do ustawienia statyczny kąt wtrysku - jest mocno przestawiony. Zrób logi z grupy 000 z właczonymi nastawami podstawowymi ( basic settings) i wrzuć na forum. 575 - masz zapieczone kierownice spalin - na poczatek rozruszaj sztange turbiny i przegoń auto na długiej prostej z butem w podłodze. Jesli masz możliwość - wrzuć logi z grupy 011 pod obciążeniem, zgodnie z filmem instruktażowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 550-regulacja poczatku wtrysku 575-cisnienie w przewodzie dolotowym pomurzcie czy to cos powaznego?? jeden i drugi błąd wielokrotnie opisywany na forum .... [opcja SZUKAJ] pelne logi [statyczne oraz dynamiczne pokaza nam co dokladnie sie wysralo .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozik1979 0 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Dzieki za odpowiedz ale nieznam sie zbyt dobrze na vag tylko umiem te błedy odczytac a niechce czegos spieprzyc moze jest jakis klubowicz z okolic Bielska Cieszyna Wisły który zna sie na tym?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuku 0 Opublikowano 10 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2007 Dzieki za odpowiedz ale nieznam sie zbyt dobrze na vag tylko umiem te błedy odczytac a niechce czegos spieprzyc moze jest jakis klubowicz z okolic Bielska Cieszyna Wisły który zna sie na tym?? mojim zdaniem kolego to masz turbine do sciagniecia i trzeba wyczscic dokladnie lopatki kture reguluja doladowaniem turbiny bo one sa zatarte i turbo pompuje na maksa i wyzuca blad przeladowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się