Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AWX] Proszę o sprawdzenie logów Dymi podczas przyspieszania


grand10

Rekomendowane odpowiedzi

Masz chyba gdzies dziure w dolocie :mysli: Za przepplywomierzem. I rozrzad do korekty :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot wyglada na szczelny.

Kat synchronizacjo do natychmiastowej korekty.

EGR do sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot wyglada na szczelny.

Przemek

Przemyśl to jeszcze :cool1::naughty: Na 003DYN jest dosc sporo powietrza, a na 011 nie dochodzi nawet do scisnienia ze spec. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co jest z tym rozpądem i tym katem synchronizacji??Dużo roboty jest z tym??

Rano jak zimno jest to musze dużej kręcić silnikiem :hi: :hi: :hi:

Powinno sie poprawic po regulacji. Poczytaj na forum o ustawieniu kata synchronizacji :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

synchronizacja na 004 poz.4 winno byc zero. a na -0.5 lepiej :wink4:

sprawdz interkuler i szczelnosc układu.

na 001 statycznym dawka kiepska sprawdz wydajnosc układu palwowego(tandem,pompa paliwa,pompki do czyszczenia)

a i EGR masz zaslepiony?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie 2 tygodnie temu śrubkami zaślepiłem i nic nie kopciło chyba[br]Dopisany: 09 Marzec 2011, 20:48_________________________________________________A ten kat synchronizacja to tak jak w opisie mam go ustawi chodzi mi czy dla AWX jest taka sama procedura

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t74986.0.html;highlight=kąt+synchronizacji :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolot wyglada na szczelny.

Przemek

Przemyśl to jeszcze :cool1::naughty: Na 003DYN jest dosc sporo powietrza, a na 011 nie dochodzi nawet do scisnienia ze spec. :naughty:

No przemyslałem i wyglada ze Tomek moze miec racje. Zbyt rutynowo przeanalizowałem 011 dyn. :)

Ciezko pali no wcale sie nie dziwie przy takim kącie.

Poczytaj tutaj.

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawianie_kata_synchronizacji_w_pd_fotostory-t74986.0.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cytat: przemik

Ciezko pali no wcale sie nie dziwie przy takim kącie.

Poczytaj tutaj.

http://www.a4-klub.pl/smf/b5_ajm_ustawianie_kata_synchronizacji_w_pd_fotostory-t74986.0.html

ja miałem kąt synchronizacji na -4.4 i zapalał od strzała nawet na -temp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziura została zlokalizowana była przy turbinie dolna rura, co idzie do intercoolera :evil::rolleyes:

a jak ustawieniu kata synchronizacji U mnie w AWX sa takie 3 bolce zaraz foto dam jak to zrobić?? Wie ktoś[br]Dopisany: 10 Marzec 2011, 16:31_________________________________________________

20110310122.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przeciez masz wszystko w linku w poprzednim poscie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś poluzowałem te 3 śruby i próbowałem kręcić tom, 18 ale ona tak jakby się odkręcała boje się to ruszyć

A ta rura, co pękła masakra 700zł w Aso jest jakiś sposób na tom rurę

:shocked: :shocked: :slina: :slina:

A te 3 bolce tam jest 1 tylko ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

luzujesz 3 srubki na kole one sa w otworach tzw. fasolkach.

a kluczem bardzo lekko ruszasz wałkiem.

ale ruszasz minimalnie i po tym dokrecasz te trzy sruby i patrzysz na kompie synchronizacje.

i tak do skutku az bedzie 0 lub -0.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

023 poprawne.

ale kąt jeszcze ustawiaj ma być zero. :)

i śmigaj :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest sposob na ta rure jedz na szrota albo poszukaj gdzies ja zaplacilem 80 zl :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...