Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BKD] Dym przy dodaniu gazu


robospaw1234

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich panowie pomóżcie posiadam audi a4 2005r 2.0 tdi bkd opisze o co chodzi,dzisiaj w nocy wracałem z kolegą z Niemiec zapaliła się kontrolka od oleju więc dwie setki dolałem i jak ruszyliśmy to kolega zauważył że przy wciśnięciu pedału gazu strasznie kopci i przy zmianie biegu jest to samo co to może być za przyczyna boje się bo w niedziele wracam i nie wiem czy powinienem jeździć z góry dzięki za wszystkie porady

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz zapewne dziure w dolocie. Zbadaj dokładnie cały dolot i powinnes znaleźć dziure, dziurke.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość -makaveli-

wygląda na olej w układzie wydechowym co sygeruje wadliwa turbawa :gwizdanie:

ewentualnie nieszczelnośc w dolocie co powoduje notlauf i powyżej 3tys kopcenie :gwizdanie:

proponuje VAG i logi :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygląda na olej w układzie wydechowym co sygeruje wadliwa turbawa :gwizdanie:

ewentualnie nieszczelnośc w dolocie co powoduje notlauf i powyżej 3tys kopcenie :gwizdanie:

proponuje VAG i logi :cool1:

z tym kopceniem sie nie zgodze powyzej 3 tys., jak ja miałem dziurawy dolot to dymił praktycznie tak samo od 1,200 do 4,500 obrotow[br]Dopisany: 12 Marzec 2011, 10:24_________________________________________________A i notlaufu tez nie łapał :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można można, tylko jesli to dziura to sie bedzie powiekszała = wiecej dymu mniejsza moc.

Ja z tym jezdzilem chyba miesiac zanim z aso to odebrałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedz kolego czy olej będzie brał bo ja wymieniałem w listopadzie zeszłego roku i wczoraj musiałem dolać 0,5l czy to normalne dodam że jeżdżę co dwa tygodnie na Niemcy i na auto banie prawie cały czas 180 220 a nawet i 240 może to za dużo na te silniki bo diesla mam pierwszy raz i może nie powinno się tak jeździć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile przez ten okres przejechałeś kilometrów ? Diesel przy tych predkosciach lubi łykać olej więc to norma. Jeśli np zamierzasz jechac przez 100km 240 to przejedz tak z 30-40 potem zwolnij do tych 160-180 niech sie troche olej schłodzi itp i znowu but :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stanowczo za dużo. To nie silnik wyczynowy - 220-240 km/h to ponad 4 tyś obrotów i mega obciążenie zwłaszcza przez długi czas (jazdy po autostradzie). Więc spalanie oleju 0,5 l od listopada jest wręcz w normie przy takich "kursach"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeden niech dodaje gazu a druga osoba niech maca te rury bo czasami nie idzie zobaczyć tej dziury.. a tak to napewno poczuje podmuch ppowietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spadku mocy przy dziurze w dolocie przewaznie sie nie odczuwa.. w szczegolnosci jesli jest niewielka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie byłem u mechanika podłączył pod kompa i nic żadnych błędów ale niestety olej w dolotach tak jak pisaliście czyli turbina pada na 100% i teraz mam pytanie może wiecie gdzie ją oddać do regeneracji może znacie godnego polecenia fachowca dodam że ta turbina jest hybryda to chyba jakaś inna od tych normalnych no chyba że się myle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...