daniels_85 Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Witam wszystkich! W swojej A4 posiadam instalację gazową z wielopunktowym wtryskiem. Założona została w 2009. Od samego początku były z nią problemy. Pierwszy z nich polegał na nieprawidłowym przełączaniu się z benzyny na gaz. Objawy były takie, jakby przez krótki czas silnik nie dostawał paliwa. Nie gasł tylko dlatego że przełączanie miało miejsce oczywiście podczas jazdy, na biegu. Zatem przejście z benzyny na gaz nie odbywało się płynnie, trwało długo, nierzadko stawałem na środku skrzyżowania. Drugi problem: tydzień temu instalacja już w ogóle zgłupiała. niby przełącza się na gaz, ale po chwili znowu wraca na Pb, a kontrolka od gazu szybko miga. Mało tego, dopóki nie wyłączę trybu przełączania na gaz, jadąc na Pb przy 2000 obr/min. (czyli przy obrotach, przy jakich powinien się przełączyć) szarpie jakby chciał się przełączyć, a nie mógł. Gdzie szukać przyczyn tych objawów?
marek34 Opublikowano 14 Marca 2011 Opublikowano 14 Marca 2011 Jaka to instalacja. Sterownik, reduktor, wtryskiwacze.
Jakub555 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 POdjechać do fachowca na komputer i niech sprawdzi,
lukas10000 Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 mi to wygląda, jakby nie miał gazu tylko PB. MAM ADR 1.8 b+G i u mnie dziła ato tak, że jak przejadę kilka km, ok. 3-5 to przy zimowych temp, czyli ok 1-8 st przełącza się sam na gaz, aleeee w każdenj chwili, nawet po odpalenniu mogę wrzucić gaz, po przez zwykłe wciśnięciu przycisku gazowego, czyli np. po 3 min. Wtedy pali mniej LPG.
talib1990 Opublikowano 20 Marca 2011 Opublikowano 20 Marca 2011 mi to wygląda, jakby nie miał gazu tylko PB. MAM ADR 1.8 b+G i u mnie dziła ato tak, że jak przejadę kilka km, ok. 3-5 to przy zimowych temp, czyli ok 1-8 st przełącza się sam na gaz, aleeee w każdenj chwili, nawet po odpalenniu mogę wrzucić gaz, po przez zwykłe wciśnięciu przycisku gazowego, czyli np. po 3 min. Wtedy pali mniej LPG. a po roku użytkowania będzie temat " szarpie na gazie " - w taki sposób zabijesz reduktor bo będzie zbyt zimny zeby podać optymalnie gaz do silnika a co do problemu kolegi, podejrzewam, że masz Staga, jak przerzuca na gaz a potem znów na PB i szybko mruga to znaczy, że albo nie masz gazu w zbiorniku albo wykrywa jakiś błąd. Musisz jechać do jakiegoś kumatego gaziarza, niech przejrzy wszystkie elementy instalacji, napewno Ci pomoże..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się