sienkol007 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 Witajcie , Wymieniłem u siebie zawór DV ( stary był strasznie zjechany , miał nieszczelności) , N75 oraz pompę paliwa. Po wymianie tych podzespołów auto troszkę odżyło , ale nie tak jak było pierwotnie . Starsznie słabo wkręca się na obroty , dopiero od 3000 czuć moc. Mam jeszcze do wymiany popychacz pompy paliwa ale nie wiem czy coś to zmieni. Vag wykrył 2 błędy P0299, P310B. Po wymianie zaworu N75 auto przestało buczeć , przy spuszczaniu nogi z gazu , gdzie obroty spadały wydawało się jakby powietrze gdzieś uciekało , efekt po wymianie n75 został częściowo usunięty. Boję się ,że to może być turbina przez to ,że przez dłuższy czas auto jeździło na zamkniętym DV. Może ktoś ma jakieś rady , bo zastanawiam się czy może to być jeszcze wina przepływomierza?? auto pali jak powinno , wcześniej miałem problemy ze spalanie , po wymianie zaworów n75 i DV wszystko wróciło do normy. Pomocy bo już dostaje do głowy.
bajk Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665 http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P310B/012555 powinno pomóc
sienkol007 Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Opublikowano 15 Marca 2011 Czyli mam rozumieć ,że zawór regulacyjny ciśnienie paliwa g410 do wymiany oraz n249 ?? a jak sprawdzić czy są uszkodzone bo nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto. Jaki wpływ mają te zaworu na brak mocy "z dołu" ?? Aha jeszcze zapomniałem dodać ,że po wymianie DV, N75 nie skasowałem błędów na kompie , czy to może być też przyczyna bo nie mam teraz dostępu do vaga ??
Darekvw508 Opublikowano 15 Marca 2011 Opublikowano 15 Marca 2011 sienkol to napisz jaka jest twoja norma ?
sienkol007 Opublikowano 15 Marca 2011 Autor Opublikowano 15 Marca 2011 sienkol to napisz jaka jest twoja norma ? jaka norma ??
TFSI_fan Opublikowano 14 Lipca 2011 Opublikowano 14 Lipca 2011 Dzisiaj wymieniam G410, auto od czasu do czasu łapie przez 1-1,5 sek. zamułkę od 2 do 3 tysi, na VAG niby wyskakuje.
Darekvw508 Opublikowano 16 Lipca 2011 Opublikowano 16 Lipca 2011 po wymianie zaworów n75 i DV wszystko wróciło do normy. napisałeś że wróciło do normy dlatego się zapytuję do jakiej normy?
TFSI_fan Opublikowano 20 Lipca 2011 Opublikowano 20 Lipca 2011 Dzisiaj wymieniam G410, auto od czasu do czasu łapie przez 1-1,5 sek. zamułkę od 2 do 3 tysi, na VAG niby wyskakuje. Wklejam wykres przed i po wymianie G410 u mnie, pozdro.
klmn Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 Ty lepiej zrób coś z tym programem bo sprzęgło zarżniesz...
bajk Opublikowano 21 Lipca 2011 Opublikowano 21 Lipca 2011 przy ośce taki moment nie jest groźny u mnie przed zrobieniem wydechu było 380Nm - po zrobienie wydechu i wywaleniu kata różnica jest kolosalna, więc szacuję, że jest spokojnie ponad 400Nm dostępne dużo niżej niż tutaj i jakoś jeździ na seryjnym sprzegle
TFSI_fan Opublikowano 27 Lipca 2011 Opublikowano 27 Lipca 2011 przy ośce taki moment nie jest groźny u mnie przed zrobieniem wydechu było 380Nm - po zrobienie wydechu i wywaleniu kata różnica jest kolosalna, więc szacuję, że jest spokojnie ponad 400Nm dostępne dużo niżej niż tutaj i jakoś jeździ na seryjnym sprzegle Otóż to, żeby spalić sprzęgło w FWD trzebaby jakieś straszne rzeczy robić, jak ono przy na maxa ostrej jeździe się nie ślizgnęło nigdy przez 50 tysi jak mam program. .....Dobrego rana ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się