Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B7] 2.0tfsi słabo ciągnie z dołu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie ,

Wymieniłem u siebie zawór DV ( stary był strasznie zjechany , miał nieszczelności) , N75 oraz pompę paliwa. Po wymianie tych podzespołów auto troszkę odżyło , ale nie tak jak było pierwotnie . Starsznie słabo wkręca się na obroty , dopiero od 3000 czuć moc. Mam jeszcze do wymiany popychacz pompy paliwa ale nie wiem czy coś to zmieni. Vag wykrył 2 błędy P0299, P310B. Po wymianie zaworu N75 auto przestało buczeć , przy spuszczaniu nogi z gazu , gdzie obroty spadały wydawało się jakby powietrze gdzieś uciekało , efekt po wymianie n75 został częściowo usunięty. Boję się ,że to może być turbina przez to ,że przez dłuższy czas auto jeździło na zamkniętym DV. Może ktoś ma jakieś rady , bo zastanawiam się czy może to być jeszcze wina przepływomierza?? auto pali jak powinno , wcześniej miałem problemy ze spalanie , po wymianie zaworów n75 i DV wszystko wróciło do normy. Pomocy bo już dostaje do głowy.

Opublikowano

Czyli mam rozumieć ,że zawór regulacyjny ciśnienie paliwa g410 do wymiany oraz n249 ?? a jak sprawdzić czy są uszkodzone bo nie chce wyrzucać pieniędzy w błoto. Jaki wpływ mają te zaworu na brak mocy "z dołu" ??

Aha jeszcze zapomniałem dodać ,że po wymianie DV, N75 nie skasowałem błędów na kompie , czy to może być też przyczyna bo nie mam teraz dostępu do vaga ??

Opublikowano

sienkol to napisz jaka jest twoja norma ?

Opublikowano

po wymianie zaworów n75 i DV wszystko wróciło do normy. napisałeś że wróciło do normy dlatego się zapytuję do jakiej normy?

Opublikowano

Dzisiaj wymieniam G410, auto od czasu do czasu łapie przez 1-1,5 sek. zamułkę od 2 do 3 tysi, na VAG niby wyskakuje.

Wklejam wykres przed i po wymianie G410 u mnie, pozdro.

efe06f69b5dab8aa.jpg

Opublikowano

przy ośce taki moment nie jest groźny :wink4:

u mnie przed zrobieniem wydechu było 380Nm - po zrobienie wydechu i wywaleniu kata różnica jest kolosalna, więc szacuję, że jest spokojnie ponad 400Nm dostępne dużo niżej niż tutaj i jakoś jeździ na seryjnym sprzegle :wink4:

Opublikowano
przy ośce taki moment nie jest groźny

u mnie przed zrobieniem wydechu było 380Nm - po zrobienie wydechu i wywaleniu kata różnica jest kolosalna, więc szacuję, że jest spokojnie ponad 400Nm dostępne dużo niżej niż tutaj i jakoś jeździ na seryjnym sprzegle

Otóż to, żeby spalić sprzęgło w FWD trzebaby jakieś straszne rzeczy robić, jak ono przy na maxa ostrej jeździe się nie ślizgnęło nigdy przez 50 tysi jak mam program. .....Dobrego rana ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...