Skocz do zawartości

klmn

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O klmn

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia klmn

0

Reputacja

  1. klmn

    Zalety i wady 2.0TFSI

    To jak już trochę pojeździsz to napisz tu czy pomogło na spalanie oleju. Napisz też ile palił Ci przed.
  2. klmn

    Zalety i wady 2.0TFSI

    Ja też mam duże. Nawet większe przy pałowaniu. W moim samochodzie jest tak od nowości. Teraz ma prawie 200 kkm. I poza tym, że trzeba raz na miesiąc dolać to nie powoduje to innych dolegliwości.
  3. A ja jak się zorientowałem w Krakowie, że mam 1/3 baku i zapomniałem portfela z kartami, dokumentami, pieniędzmi a mam wrócić do Warszawy, to spaliłem 6,5. Jechałem po prostu przepisowo. Średnie spalanie mam 10.5 z ostatnich 20k km. Jazda w 80% miejska. Jeśli benzyna to jest to jeden z lepszych wyborów.
  4. klmn

    Ile pali Wam gazu?

    Z tą ilością punktów jaką masz to ja nie wiem czy pół dynamiczna...
  5. Hej. Potrzebuje: Motul 8100 X-cess 5W40 - 145zł/5L Filtr oleju MANN/KNECHT Filtr powietrza MANN/KNECHT Proszę o nr konta, i info o kosztach na PW. Odpiszę podając adres i nr NIP do FV. Pozdr EDIT: UGH nie napisałem do jakiego samochodu, Audi A4 B7 2.0 TFSI Quattro rok 2005
  6. klmn

    2.0T czy 1.8T

    Danek75: Przeczytaj jeszcze raz mojego posta, dolicz te pół litra baku benzyny, które Ci umknęło, przemyśl i policz i wyjdzie Ci jak mi. To było jakiś czas temu benzyna kosztowała w okolicach niecałych 5 a gaz 2.50. Instalacje mogłem mieć źle wyregulowaną, nie przeczę aczkolwiek ilość razy jaką spędziłem u gazowników (niby polecanych) żeby ją dobrze wyregulowali poraża. Problem jest też taki, że gazowników partaczy nie brakuje i to jest również duże ryzyko przy zakładaniu gazu. Ja nie polecam.
  7. klmn

    2.0T czy 1.8T

    Ta, ja tego pędu do gazu szczerze mówiąc to nie czuję. Miałem bmw z silnikiem 2.5 litra. Benzyny palił mi 11-12 gazu 15-16 (miasto). Do tego gaz odpalał się po 2-3 km (zwłaszcza w zimie). Tak więc miesięcznie i tak z pół baku poszło na "rozruch". Do tego serwis instalacji 200 zł rocznie, na gazie musiałem z litr oleju dolać pomiędzy wymianami i jak to posumować to za benzynę płaciłem 1000 a za jazdę na gazie 850 miesięcznie. Oszczędność jest ale dla mnie niezauważalna. Do tego wg mnie moje auto jeździło lepiej na benzynie niż na gazie. Nie wspominając o miejscu w bagażniku. Ale rozumiem, że sprawa jest dość indywidualna, każdy inaczej jeździ, w innych warunkach i niech każdy sobie sam przeliczy. Tylko warto wziąć pod uwagę WSZYSTKIE koszty. Mi wyszło, że nie warto. Mało tego teraz mam a4 b7 2.0 TFSI w Quattro i pali mi od 6 - 14. Zazwyczaj 10.
  8. Przyczyn może być wiele... Zepsuta odma, przytkany katalizator (mój po 150k km powiedział do widzenia). Po wymianie na taki o większym przepływie samochód inaczej zupełnie jedzie.
  9. co do pierwszego pytania to możesz jeżdzić powyżej 2.5k obrotów A tak na serio polecam chip tuning, tylko u dobrego tunera.
  10. Ale to wykres serii jak rozumiem. Seria dość słaba jak na serię, moc katalogowo, a moment trochę niższy. To co fajne to dość dobry przebieg krzywej momentu obrotowego (poza końcówką).
  11. klmn

    [ALL B7] Jaki silnik benzynowy

    To prawda, z tym że w B8 problem jest nagminny. Natomiast w B7 po prostu czasem się zdarza. U mnie niestety występuje. Nie było też żadnego systemowego rozwiązania tego problemu. Trzeba monitorować i dolewać. Nie jest to wielka tragedia. Longerooo: pomiędzy 0,3 a 0,5 litra to dopiero na wstępną naprawę się kwalifikuje. Żeby wymienili Ci tłoki musi wciągać ponad 0.5 litra. A na forum audi A5 czytałem o przypadkach gdzie zużycie zbliżało się do 1,5 litra na 1000km.
  12. klmn

    [ALL B7] Jaki silnik benzynowy

    Ja mam 2.0 TFSI z 2005 roku silnik BWE, quattro, manual. Sporo oleju pali około 0,5 litra /1000 km w zimie, w lecie sporo mniej. Zauważyłem też że sporo czasu się rozgrzewa więc ja go nie cisnę przed przejechaniem 12-15 km. Odkąd tak robie to pali tak jak wyżej napisałem, wcześniej palił więcej. Poza tym silnik super. Mam program na ~235 koni i 340 Nm. Po takim zabiegu auto duuuużo zyskało. Naprawdę fajnie lata. Co do spalania to jak raz będąc na jednodniowej delegacji w krakowie (a mieszkam pod wawą) odkryłem, że przyjechałem tam bez portfela czyli bez żadnych dokumentów, pieniędzy, kart no i że mam niewiele ponad 1/3 baku, to powiem Wam, że jest to naprawdę ekonomiczne auto. Jadąc do 110 km/h spaliłem 6,5 litra (kto chce niech wierzy, kto nie chce niech nie wierzy). W warszawskich korkach pali do 13 (aczkolwiek zazwyczaj w okolicach 11,5). Dla mnie po przesiadce z bmw jest zdecydowanie za miękko. No i wspomaganie kierownicy jest zdecydowanie za mocne. W poprzednim samochodzie kierownica chodziła z przyjemnym oporem. W tym zaraz po zakupie jak jeszcze nie byłem przezwyczajony to ciężko mi było prosto pojechać. Znajomy niedawno prowadził moją furkę i miał tak samo. Ogólnie jest to fajny samochód i mimo paru mankamentów polecam.
  13. No jakoś to przeliczają. U mnie w serii teoretycznie jest 200 a wyszło 204.
  14. A ja bym Ci proponowal odholować samochód do warsztatu. Swoją drogą nie masz wrażenia, że jakiegoś trupa kupiłeś? Jak czytam te Twoje perypetie to sam się zaczynam bać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...