Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Schodzi lakier bezbarwny


wooojtus

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

niestety na dachu i klapie zaczął mi sie złuszczać lakier bezbarwny. Na razie są to dwie małe kropki wielkości monety 1 gr, ale czuję, że zaraz pójdzie po całości.

czy można polakierować dach i klapę tylko lakierem bezbarwnym, bez ingrenecji w lakier oryginalny, tzn bez zdzierania lakieru do "gołej blachy"?

Dzięki za pomoc z gory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można, trzeba zmatowić bezbarwny i trysnąć nowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

było tylko raz polerowane, ale na własne życzenie załatwiłem sobie lakier. Zabezpieczyłem dziurę po wybitej tylnej szybie folią i taśmami klejącymi na kilka dni, do wymiany szyby. Klej po taśmie nie chciał zejść, więc ktoś mi poradził psiknąć czymś tłustym i psiknąłem wd40 :wallbash: do tego jeszcze szorowanie gąbką i trzeba było zrobić intensywną polerkę w miejscach dookoła szyby tylnej (sedan), czyli klapa, dach i słupki. Na dachu pojawiło sie kilka drobnych odprysków bezbarwnego lakieru, a na klapie drobniuteńkie jakby pęcherzyki powietrza. Tu już nie chodzi o koszt, po prostu zależy mi na tym, żeby nie usuwać oryginalnego lakieru z samochodu i czyścić do gołej blachy.... :thumbdown:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem podobną sytuację w Golfie .... to nie koniecznie od polerowania .... schodzi ze starości, może być źle polakierowany od fabryki, od słońca, soli od wszystkiego ... w farbach akryllowych niestety nie można malować tylko bezbarwnym z tego co mi lakiernik powiedział i Golfa malowałem prawie całego bo schodziło wszędzie ... w takim lakierze jak w Audi nie wiem ktoś tu wyżej powiedział, że można - ale wątpie.

Jak masz odprysk wielkości monety .... to byle jakie mycie auta myjką ciśnieniową i zejdzie dalej niestety.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej nic nie poradzisz z odpryskami bezbarwnego, pozostaje jedynie przelakierowanie całego dachu - czyli lakier bazowy/bezbarwny itd.

Jest to najlepsze rozwiązanie, ponieważ na dużych płaskich elementach takich jak dach maska itd. Będzie bardzo trudno wykonać tzw. zaprawkę/wpyłkę, bo na 99% przypadków będzie widoczna różnica stary/nowy lakier.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...