Skocz do zawartości

duzy_przemo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O duzy_przemo

Osiągnięcia duzy_przemo

0

Reputacja

  1. Sprawa jest dość prosta. Mam dostać auto służbowe, czyli będzie to trzecie auto w rodzinie. Mieszkam na osiedlu zamkniętym gdzie jest deficyt miejsc parkingowych. Dodatkowo deweloper wypowiedział mi umowę najmu miejsca w garażowcu, nie mam 30 tyś na jego wykupienie. Tam dotychczas stało audi. Czyli przez większość czasu stało by na zewnątrz dodatkowo nie używany - szkoda. Na prawdę przykro mi się z nim rozstawać, długo szukałem takiego egzemplarza w tak dobrym stanie. Mam nadzieje, że znajdzie dobry nowy dom.
  2. Niestety muszę się rozstać z moim autem http://otomoto.pl/show?id=C20459419 Zainteresowanych zapraszam na PW
  3. Gwint skręcę jeszcze o 1-2 cm. Jeśli auto zostanie to najprawdopodobniej wleci Air na przyszły sezon. A teraz z innej beczki, co dopasować by zaślepić otwór po tylnej wycieraczce ?
  4. Koło to moja własnoręczna robota. Dziękuje wszystkim za dobre słowo. Auto jest i będzie zrobione w myśl złotej myśli " Koło i gleba, więcej nic nie potrzeba" Najbliższe realizacje to świeży lakier na kilku elementach. Potem konkretna korekta lakieru a na koniec jak Bozia da jakieś ceraty do wnętrza.
  5. Od tego co na zdjęciach przód - 1,5 cm a tył 2,5 w dół. Opona tył 3 mm chowa się w nadkole, przód jest na równo. BTW Golfa składałem w 5 lat, Audi w 6 miesięcy, więc jeszcze trochę się urodzi.
  6. Poprzednie auto: Następca: MODEL: Audi a4 Avant 99r. SILNIK: 1.8 T APU ZAWIESZENIE: Gwint KW przód V1 tył V1 Inox [FELGI:] Felgi z Mercedesa E500 18x8, opony 215/35/18. WYPOSAŻENIE: Climatronic 4 x Airbag Pół fis 4 x el. szyby Kierownica s4/rs4 Dziadkowate plastikowe drewno. Z motywem " pompuj rower dla Szatana" Po sprzedaży Golfa ( do tej pory nie wiem co mnie podkusiło by sprzedać), z uwagi na raczkujący biznes - szukałem większego Auto. Niestety po przewaleniu dziesiątek passatów b5, Golfów - połasiłem się na Audi. I tak jest zemną od 11.2010. Zaraz po zakupie wyglądało tak: Początek dłubanki Zawias: Koła Polerka kół Opony Już na feldze A tak wygląda na dzień dzisiejszy: Kilka strzałów z dziś, moje ulubione miejsce w Szcz. PLANY - Zrobić lakier "po mojemu" - Może jakieś ceraty do środka
  7. Przepraszam za OT: Wybacz ale się mylisz. Farecla mianem G3 oznacza pasty grubo ścierne. Upraszczając - Kolejne numery G4 to pasta lekko ścierna, natomiast G10 pasta/politura nabłyszczająca.
  8. Farecla G3 nie jest pastą lekko ścierna, jest to bardzo agresywna pasta raczej nie nadaje się na świeży lakier. Drobne grudki, czy to nie czasem wtrącenie (śmieci, kurz itd). Takie rzeczy robi się miejscowo. Zakładam że będziesz polerował mechanicznie. Wrzuć zdjęcie jak to wygląda.
  9. Tak jak prawie wszystkie VAG-i jest to Standox ale od jakiegoś czasu stosują również produkty BASF-a
  10. Raczej nic nie poradzisz z odpryskami bezbarwnego, pozostaje jedynie przelakierowanie całego dachu - czyli lakier bazowy/bezbarwny itd. Jest to najlepsze rozwiązanie, ponieważ na dużych płaskich elementach takich jak dach maska itd. Będzie bardzo trudno wykonać tzw. zaprawkę/wpyłkę, bo na 99% przypadków będzie widoczna różnica stary/nowy lakier.
  11. Pozdrawiam wszystkich użytkowników
×
×
  • Dodaj nową pozycję...