Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Pytanie dotyczące wydechu


krolu

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie, zastanawiałem się nad taką kwestią - jest pacjent a4 b7 2.0 BLB seryjna moc ~ 140 kM. Jak wiadomo wydech jest obliczany pod moc silnika, i teraz pytanie - czy przy zwiększeniu mocy do prawie 200 KM - włożenie turbiny CAHA + 2 FMICA nie spowoduje, że spaliny będą miały bardzo utrudnioną drogę wylotową (dawki + ilość powietrza dostarczane do komory spalania zwiększą się dość znacznie) czy przez to nie powstaną luzy wzdłużne na turbinie co spowoduje jej zniszczenie po kilku tysiącach km? Proszę o rzeczową odpowiedź. :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie znam się na takich wyliczeniach,ale wiem,że fabrycznie zawsze jest "zapas",bo producent przewiduje każdą opcję,nawet opcję przytkania katalizatora :wink4: ale niech się wypowiedzą fachmani od wydechów :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do 200 KM wydechu nie trzeba ruszac. nie sa to jakies wielkie przyrosty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączę się do tematu, jak wygląda temat przy AFN ? W ciągu miecha moc w moim wozidle wzrośnie do około 200 KM. Czy grzebać coś przy wydechu? Kata oczywiście nie ma, może zafundować mu przelot...?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączę się do tematu, jak wygląda temat przy AFN ? W ciągu miecha moc w moim wozidle wzrośnie do około 200 KM. Czy grzebać coś przy wydechu? Kata oczywiście nie ma, może zafundować mu przelot...?

Zamontuj sobie przelot z ostatnim tłumikiem.

Nie jest głośno a zysk zawsze jakiś będzie, szczególnie jeśli planujesz grube mody.

Będę tak robił u siebie, bałem się ryku, pierdzenia rodem bmw czy hondy na przelocie ale na spot przyjechał kolega właśnie z takim przelotem. Posłuchałem trochę i jest elegancko, nawet jak się za nim jedzie to nie słychać, że ma przelot. A turbo ma lżej :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach