Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Kontrolka pasów


aniolwadowic

Rekomendowane odpowiedzi

Dlaczego od razu bity?? Wcześniej było ok?? Podepnij vaga- może jakieś błędy?? Sygnał dźwiękowy jest przy niezapiętych pasach czy tylko kontrolki brak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to może oznaczać,że czujnik w pasach nie działa :wink4: ewentualnie mata na siedzeniu,która ma za zadanie "podpowiedzieć" systemowi,że ktoś jest na siedzeniu i ma zapiąć pas-jeśli kontrolka się nie zapala-raczej mata

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a wcześniej się zapalała,bez względu na to,czy ktoś siedział na fotelu,czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam to auto od srody wiec jestem zielony prosze o wyrozumialosc ( a co oznacza ten prefix ) bo go nie daje i administrator sie zlosci:D[br]Dopisany: 20 Marzec 2011, 23:42_________________________________________________wogole nic sie nie zapala chodzi mi o ta kontrolke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam to auto od srody wiec jestem zielony prosze o wyrozumialosc ( a co oznacza ten prefix ) bo go nie daje i administrator sie zlosci:D

chodzi o to,żeby wpisać na początku tematu prefiks o jaki model auta chodzi,ew.jaki silnik-jest prościej udzielić porady,wiedząc z jakim autem/modelem nmamy do czynienia :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam to auto od srody wiec jestem zielony prosze o wyrozumialosc ( a co oznacza ten prefix ) bo go nie daje i administrator sie zlosci:D[br]Dopisany: 20 Marzec 2011, 23:42_________________________________________________wogole nic sie nie zapala chodzi mi o ta kontrolke

A może wogóle nie masz czujnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach