KYLOMC 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Witam mam problem z paskiem gdyż zaczął pękać ;/ i odrywać się .Moje pytanie to czy przy wymianie paska trzeba ściągać przód ? i jaki pasek wybrać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buba 7 Opublikowano 26 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 Witam mam problem z paskiem gdyż zaczął pękać ;/ i odrywać się .Moje pytanie to czy przy wymianie paska trzeba ściągać przód ? i jaki pasek wybrać ? odkręc pas i troche go odciagnij od silnika zebyś miał dobre dojscie do napinacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 26 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2011 a zderzaka nie trzeba zdejmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buliusss 0 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 jak zdejmiesz przednia ''ścianę'' to masz lepsze dojście ale sam pasek bez problemu wymienisz bez żadnego rozkręcania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 nie no będzie trzeba odchylić trochę pas przedni bo znać życie jak człowiek pójdzie na łatwiznę to więcej stresu się naje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon8526 0 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 nic nie trezba rozkrecac.Poprostu jak znajdziesz dobry klucz to załozysz go na koniec napinacza i wtedy poluzujesz go tylko na palce uwazaj.Jak masz fabryczny napinacz jeszcze to pewnie bedziesz tam klucz albo 18 albo 19 lub 17 bo nie pamietam dobrze.potem stary pasek albo zwal albo przetnij dla ułatwienia i wyciągnij.Napinacz trzyma sie na 3 śróbach to z tym tez nie bedzie problemu. A nowy pasek potem zakładasz i naciągniesz napinacz tylko najpierw zobacz czy ten element który jest przy napinaczu na który zakładałes klucz jest takiej samej wilekosci zeby dobry klucz dobrac.A jak nie to odrazu dopasuj siebie klucz zeby poźniej w chwili naciągania sie nie wkurzac:)Cała robota:)oczywiscie nie wspomniałem jeszcze o małych paskach które trzeba zdjać zeby zdjac i zamontowac wielorowkowy.Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KYLOMC 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 ok najpierw zobaczę bez odkręcania przodu [br]Dopisany: 27 Marzec 2011, 14:16_________________________________________________własnie jestem po wymianie paska i wymieniłem bez ściągania przodu oczywiście niebyło miodu nie miałem jak odkręcić napinacza klimy wrrr ale jak każdy polak dało rady podważyć pasek i jakoś zszedł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajmon8526 0 Opublikowano 29 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2011 no a nie mówiłem:) heh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się