Skocz do zawartości

sajmon8526

Pasjonat
  • Postów

    528
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sajmon8526

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sajmon8526

0

Reputacja

  1. Dobrze Dowiedziałem się Jak wygląda historia tego samochodu Sprawa wygląda tak Auto zostało sprowadzone z Niemiec i w aucie Była założona belka z tyłu od Quatro ale samochód nie jest Quattro skrzynia jest normalnie manualna sterownik jest przygotowany na manual zwykłą skrzynie Nie 4 na 4 i dokładnie to wygląda tak że po sprowadzeniu do Polski facet chciała sobie ustawić geometrię tej geometrii nie udało się ustawić dlatego że tylne prawe koło było skrzywione więc postanowiono wymienić belkę na normalną bez Quattro taka jaka powinna być w tym samochodzie po wymianie belki na zwykłą zaczęły dziać się te wszystkie cyrki które się teraz dzieje na belce Quattro było wszystko OK po założeniu zwykłej zaczęło się to wszystko dziać dziwne jest tylko to że wszystko jest założone od auta bez Quattro sterownik jego kodowanie również wszystko przechodzi poprawnie a auto dalej robi swoje cyrki w ogóle to nie mieści się w mojej logice to co się tam dzieje w ogóle w tym samochodzie wszystko jest niby OK wszystko jest od wersji bez Quattro a dalej dzieją się te cyrki Nie wiem może mój vcds nie ogarnia tego auta bo kodowanie wychodzi takie jakie powinno być nawet użyłem ktsa i również wszystko wychodzi pod zwykły napęd na przód ale niestety nie ma to wpływu na to na to co się dzieje z tym samochodem
  2. Koła 16 założone brak poprawy łożyska nowe czujniki nowe sterownik drugi wiązka cała na opór i po żarówka sprawdzona ibrak poprawy. Wbijasz jedynkę puszczasz sprzęgło jedziesz 6 na godzinę bez gazu wszystkie koła taka sama prędkość mają i za chwilę absy ESP ręczny i nie dziala predkosciomierz, gasze odpalam i gaśnie wszystko. Jedziesz dalej a za chwilę błąd. Muszę się dowiedzieć jaka jest historia tego auta bo to już w głowie się nie mieści b
  3. Wiązka cała przeryta i wszystko gra. Nikt nie wrzuci kodowania?
  4. Dzięki za zainteresowanie. Wymieniłes wiązke czy znalazłeś przyczyczyne uszkodzenia i naprawiłem? Gdzie w twoim przypadku siedział problem z przewodami?? Pozdrawiam
  5. Dzięki za zainteresowanie. Wymieniłes wiązke czy znalazłeś przyczyczyne uszkodzenia i naprawiłem? Gdzie w twoim przypadku siedział problem z przewodami?? Pozdrawiam
  6. Witam.Mam problem z autem znajomego dokładnie Audi a4 b8 2007r 2.0tdi kod silnika CAG.. Auto trafiło do mnie po kilku warsztatach wiec moze któs z kolegów spotkał sie z podobnym problemem który jest zagadka... .Jadac wolna predkoscia 10 ,20 k/h w pewnej chwili zapalaja sie absy esp reczny i check i przestaje działac predkosciomierz.Sprawa niby prosta po podłaczeniu vcds jest bład 00597-Impulsy predkosci koła odchylenie.Nie mamy tutaj podpowiedzi przy którym kole co sie dzieje.Wiec wszystko zostało juz u poprzedników wymienione a dokładnie wszystkie 4 łozyska, wszystkie 4 czujniki i brak poprawy.Okablowanie sprawdzone pod napieciem czy gdzies aby nie ma jakiegos kontaktu tylko na włosku.Brak efektu.Ja zaczałem od wymiany sterownia o tych samych numerach.Efekt ten sam porażka.Predkosci koł sie zgadzaja testy tarczy impulsowej na stacji diagnostycznej zrobiony i wszystkie koła ładnie pieknie.Kodowania co sie da z pomocnikiem przetestowane i brak efektu.Innymi słowy wszystko sprawdzone i wymienione a problem dalej wystepuje.W aucie ktos załozył koła 19 calowe ale parametry sa takie same opon takze to tez odpada.Wszystkie łożyska sprawdziłem czy nie ma uszkodzen , czujniki tak samo, odległosci tez ok sa, predkosci łeb w łeb takie same a bład dalej sie pokazuje.Mam prosbe do kolegów którzy dyspanuja testerami i byli by zyczliwi sprawdzic jakie maja kodowanie sterownika abs w swoich podobnych autach do tego i napisali mi je w celu porównania poniewaz pomysłow juz brak... Wszystko wymienione na nowe łacznie ze sterownikiem a dalej auto wykrywa niezgodnosc impulsów.... .Tak wiec panowie moze którys w was cos podpowie...Bede wdzieczny za podanie waszych kodowań.Pozdrawiam
  7. Dzieki wielkie za odpowiedź.Właśnie o to taka odpowiedź mi chodziło.Szkoda tylko ze nie sa takie same:D Dzieki za informacje:thumbup1:
  8. Witam.Pytanie kieruje do pasiadaczy V -ek.Chodzi o napinacze łancuchow rozrzadu.Cz ktos dobrze sie orientuje czym one sie roznia ? a dokładniej napinacz lewy od prawego?czy tez obydwa sa takie same. Jeżeli ktos przerabiał ten temat dokładnie to prosiłbym o informacje.I czy jest mozliwosc zamontowania od innej pojemnosci np 1.8t bez jakich kolwiek przerobek?pozdrawiam:hi:
  9. VCDS-em nie da sie tego zrobic.... jak juz chcesz to zrobic to podjedź do sklepu elektrycznego i kup opornik 3 ohmy taki cieniutki drucik z rezystorem po srodku.A w chacie zdemontuj schowej w aucie a nad nim bedziesz widział zołta wtyczke od poduszek rozepnij na wył. zapłonie i od strony kompa włoz tam ten opornik i zabezpiecz zeby nie wypadł. a wtyczke od poduszki gdzies sobie przymocój aby nie latała.Schowek złoz i ciesz sie nieaktywna poducha pasazera.Zadnych błedów nie bedzie i wszystko bedzie działac jak nalezy.A kiedys jak dzieci duze beda opornik wyjmiesz i bedziesz miał aktywna poduche pasazera.pozdro:thumbup1:
  10. gdzie regenerowałeś tą przekładnie? Przekładania.com
  11. Koledzy ja wam napisze tak:decayed: ze dwa miechy temu regenerowałem magla bo mi sie rozszczelnił.Jak rozmawiałem z człowiekiem to zapytałem sie co on poleca za płyn do mojej audi.Pytałm sie czy zielony bo ponoc oryginał.Natomiast facet ku zdziwieniu mojemu odpowiedział mi zebym wypłukał i zalał czerwonym.dlaczego? poniewaz zielony bardziej wpływa niekorzystnie na listwe i od niego bardziej koroduje.Poradził czerwony.Jak widzicie zdania sa podzielone.A moj magiel chodzi super teraz i nie mam problemow bynajmniej narazie:tongue4:Takze zdania sa podzielone:hi:mylse ze źle mi nie poradził bo mam 2 letnia gware na magiel... heh.Słuchajcie.Moje zdanie jest takie ze jak cos ma paść to padnie bo te auta maja juz swoje lata i maja nalatanie setki tysi.Pozdro dla wszystkich:hi:
  12. sajmon8526

    Urwany wąż

    normalny obiaw bo gaz sie rozpreza
  13. sajmon8526

    Kompresor czy co innego?

    wejdz w w grupe 4 badajze w srodkowym rzedzie powinno byc napisane w procentach otworzenie elektrozaworu a na samym koncu w bloku bary. jak elektrowawor pokazywał bzdury to jego wina a jak bedzie 70 50 % to ok ale barow powinno byc ze minimum 10
×
×
  • Dodaj nową pozycję...