Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap skrzyni Multitronic na manualną w Audi A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukaj anglika z takim śilkiem sporo ludzi sprowadza takie auta tylko po to aby części powypadkowe pozamieniać lub jakiegoś rozbitka i z lniego odkupićczęści :hi:

Opublikowano

niekoniecznie szukaj skrzynki innej i tyle , a moze cos zle poskladales ?

Opublikowano

nie da sie zle poskladac:)kolo dwumasowe idealnie p5rzylega do walu silnika:) oczywiscie pomalowalem korektorem aby sprawdzic czy robi slad po calosci,dwumasy mialem dwa,sa identyczne. jutro po poludniu strzynia hcf . nie widze innego sposobu doboru skrzyni biegow niz konfiguracja innych uzytkownikow,silnik bpw skrzynia hcf jest najbardziej popularne, nawet facet ktory robi przekladke zklada bpw z hcf(wygadal sie przy rozmowie:) ) mam nadizeje ze bedzie dobrze! co do skladania napewno nie ma bledu.musi dzialac! inaczej nie mam pojecia co moze byc nie tak.reszta auta juz przygotowana od niedzieli do odpalenia;/ pozdrawiam...

Opublikowano

Przeróbka była pięknie opisana i obfotografowana choć chyba dotyczyła b5 ale to żadna różnica.

w b5 raczej nie było jeszcze multitronica tylko tip tronic.
Opublikowano

b5 to całkiem inny temat

Opublikowano

niestety przyszla dzisiaj skrzynia hcf, nie pasuje,prosze o pomoc z doborem skrzyni(w sumie 4ry takie same byly..) silnik BPW 06rok moge podac vin,siedzial multitronic hhf, skrzynia JEM i HCF nie podchodzi wogule;/

Opublikowano

HTA, GVD, to 6 i HFE 5-tka

no a pytales sie kogos? kto ma taki silnik[br]Dopisany: 12 Sierpień 2011, 18:54_________________________________________________moze dwumasa masz nietakiego jak trzeba[br]Dopisany: 12 Sierpień 2011, 18:55_________________________________________________najlepiej moze silnik zamienic tez ale to ostatecznosc

[br]Dopisany: 12 Sierpień 2011, 18:56_________________________________________________tylko dziwi mnie tobo etka nic nie mowi na temat silnika do automata specjalnie [br]Dopisany: 12 Sierpień 2011, 18:57_________________________________________________1 >012 300 062 Rskrzynia 5-biegowa manualna41/91HFC

(1) #012 300 062 RXskrzynia 5-biegowa manualna41/91HFC

(1) >012 300 062 Sskrzynia 5-biegowa manualna37/101HFD

(1) #012 300 062 SXskrzynia 5-biegowa manualna37/101HFD

(1) >012 300 062 Lskrzynia 5-biegowa manualna32/91GYA

(1) #012 300 062 LXskrzynia 5-biegowa manualna32/91GYA

(1) >012 300 063skrzynia 5-biegowa manualna33/81HFF

(1) #012 300 063 Xskrzynia 5-biegowa manualna33/81HFF

(1) 012 300 062 Tskrzynia 5-biegowa manualna33/81HFE

(1) #012 300 062 TXskrzynia 5-biegowa manualna33/81HFE

(1) >01X 300 044 E6-biegowa skrzynia manualna30/81GVD

(1) #01X 300 044 EX6-biegowa skrzynia manualna30/81GVD

(1) >01X 300 044 F6-biegowa skrzynia manualna30/81GVC

(1) #01X 300 044 FX6-biegowa skrzynia manualna30/81GVC

(1) >01X 300 044 L6-biegowa skrzynia manualna32/91HTA

(1) #01X 300 044 LX6-biegowa skrzynia manualna32/91HTA

(1) >01X 300 044 J6-biegowa skrzynia manualna32/91HCF

(1) #01X 300 044 JX6-biegowa skrzynia manualna32/91HCF

(1) >01X 300 044 K6-biegowa skrzynia manualna30/81HCK

(1) #01X 300 044 KX6-biegowa skrzynia manualna30/81HCK

(1) #0A2 300 040 FX6-biegowa skrzynia manualna31/81HEN

(1) >0A2 300 040 E6-biegowa skrzynia manualna31/81HSL,HEN

(1) #0A2 300 040 EX6-biegowa skrzynia manualna31/81HSL

(1) >0A2 300 040 K6-biegowa skrzynia manualna29/81HXR

(1)f#0A2 300 040 KX6-biegowa skrzynia manualna29/81HXR

(1) >0A2 300 040 N6-biegowa skrzynia manualna29/81JME

(1) #0A2 300 040 NX6-biegowa skrzynia manualna29/81JME

Opublikowano

rozwazam jeszcze inna opcje,wczesniejszy wlasciciel ok 2ch lat temu wymienial motor,na obudowie rozrzadu mamy bph,mozesz mi podpowiedziec gdzie moze byc oznaczenie na motorze? z tylu nad walem przy zdjetej skrzyni nie ma,na glowicy nie moge znalesc,ktos mi mowil ze jest mozliwosc ze ktos mogl zrobic numer i wpierdzielic tam slupek od poprzeczniaka i poprzekrecac lapy i osprzet,ze spotkal sie z takim czyms,automat mogl podejsc,manual nie. zostaje mi zmiana motoru badz kupienie sztywnego kola jednomasowego,podtoczenie 3-4mm na wal aby zmniejszyc jego wysokosc.rece opadaja

Opublikowano

tzn szukac zajechanego silnika dol bedziesz mial ok gora do smicie, moze cos wychaczysz

Opublikowano

elektornika to pryszcz naprawde,do podlaczenie jest czujnik sprzegla i wsteczny,dalej to programownaie kompa.ogarnieta osoba sobie poradzi. to takze jak mi podlacza opisze ale mam prosbe i poszukuje naprawe kogos ogarnietego,mianowicie potrzebuje podejrzec jak wyglada zamontowane kolo dwumasowe na bloku silnika,dokladnie chodzi mi o szczeline miedzy blokiem a zebami od kola dwumasowego patrzac od dolu silnika,u mnie wyczodzi 5mm tak jakby dwumas nie przylegal idealnie do bloku silnika,nie wime czy tak ma byc czy nie,zrobilem taka operacje ze skrecilem dwumas z tarcza i dociskeim na stole,po wlozeniu do skrzyni na wieloklin dwumas pracuje na rowni ze skrzynia po wlozeniu glebiej o te 5mm trze,czyli powinien po przykreceniu do silnika idealnie przylegac do plaszczyzny bloku silnika,u mnie jest 5mm,czy ktos wie mniej wiecej czy ma szczeline miedzy dwumasem i blokiem czy przylega? jesli przylega to kupuje nowy motor badz dol silnika. jesli nie przylega to kupuje jednomas i podtaczam go od strony walu 5mm aby zgarzal sie ze skrzynia.sprawdzalem zestaw 170konny z innym dwumasem( koronka do rozrusznika po srodku dwumasu i takze pracuje na rowni ze skrzynia a glebiej o 5mm obciera.chcialbym sie upewnic tylko czy mam brac nowy motor, model silnika takze spradzilem,to jest napewno bpw;/ jaja niesamowite z tym wyszly[br]Dopisany: 12 Sierpień 2011, 22:52_________________________________________________co do dwumasu to kolego mam napewno dobry..sprawdazalem dwie sztuki,blb bpw,ten sam dwumas to samo sprzeglo

Opublikowano

cos nie tak musi byc, twojego silnika nie ma z podziałem na automat i manual , patrzyłem w etce , sprawdz numery bloku jak mozesz numer czesci o ile zlokalizujesz taki

Opublikowano

oznaczeni skrzyni hcf,oznaczenie silnika bpw,numery z glowicy 033 103 373r( glowica z bpw napewno,sprawdzilem) co do bloku,kod jest dziwny,szykalem po prawej stronie stojac przed maska samochodu i nigdzie nie ma pelnego 9-10cyfrowego kodu, podaje to co znalazlem. w glebi bloku wyryte 07 pozniej pare cm dalej jakby dobry kawalek kodu 038(badz 6,troche neiczytelne ale stawiam na 8) 021 t i kawalek dalej glebiej w bloku 8

chyba ze kod jest gdzies za alternatorem,lapami itp,swiecilem wszedzie latarka i tylko to znalazlem,

mialem miec dzisiaj wglad do sinika 16zaworowego i chcialem zobaczyc jak lezy dwumas( czy przy samej krawedzi bloku czy nie) niestety facet mnie wystawil,czekalem 5 godzin;/ co do oznaczenia silnika na bloku powinno byc : patrzac na wal i tylna plaszczyzne bloku przy zdjetej skrzyni powinien byc zaraz przy krawedzi z lewej strony(potrzebne lusterko) niestety u mnie jest pieknie przyszlifowana powierzchnia. co do sprzegla i dwumasu,wkleje kod oryginalu ale w poniedizalek,dalem facetowi dwumas i sprzeglo aby poszukal nizszego.. wtedy problem by sie rozwiazal.dzieki czaki22 i calej reszcie za pomoc,znalazlem jeszcze blok z walem,tlokami i korbami bpw za tysiaka,tylko musze sie upewnic czy nie kupie tego samego;/ najlepiej by bylo dobrac nizsze sprzeglo z linii vw audi i wszystko by smigalo. pozdrawiam

Opublikowano

napewno sie uda i wyjdziesz na swoje , ja czekam[br]Dopisany: 13 Sierpień 2011, 22:33_________________________________________________i jak kolego leci ?

Opublikowano

problem nie rozwiazal sie,wiadomo na dlugi weekend wszyscy wyjechali,nie wierze czemu to nie pasuje,dzisiaj przymierzalem dwumasy i jednomasy z 1.9 i 2.0tdi niestety rzezba zeby to zrobic,koronke rozrusznika mozna przelozyc ale srednice wysokosci;/nic sie nie zgadza,dowiedzialem sie ze nie moge podtoczyc jednomasu nawet jakbym go kupil(valeo ma za 1800zl do 2.0tdi) kazdy dwumas jest wywazony,jak go podtocze to dobrze go nie wywaze i poleca panewki;/ jak nic nie wymysle to leci albo silnik(niestety musze jechac z dwumasem i skrzynia aby przymierzyc) albo :) sa dystansy miedzy skrzynia a silnikiem badz mozna jechac na plazme i zciac z multitronica 6mm :D :D :D nie podoba mi sie taka rzezba. nie mam pojecia jak to rozwiazac. mam w domu stary silnik 1.8t ktory ma praktycznie identyczny wal i blok,po zalozeniu dwumasu takze jest 5mm miedzy dwumasem a blokiem;/ skrzynie i dwumas mam od jednego auta i musza pracowac na rowni aby nie obcierac.. naprawde glowa peka

[br]Dopisany: 16 Sierpień 2011, 21:01_________________________________________________panowie ktorzy przerabiali automat na manual,mam wielka prosbe,napenwo nie ma zadnej blachy,dystansu,miedzy skrzynia a silnikiem w 2.0 tdi? nic nie idzie? moze czegos nie mam;/

Opublikowano

to powinno pomoc troche

bpw

zapisz sobie na dysku

Opublikowano

zassaj i sprawdzaj :)

Opublikowano

noi mam nadzieje ze problem rozwiazany :) silniczek bpw idacy ze skrzynia hcf,jem badz kazda inna 140-170 do 2.0tdi koni aby podeszlo potrzebna jest flansza,dystans,blacha o numerze : 01X 103 551 :):):) moja jutro przyjdzie UPSem:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...