Gajzer Opublikowano 10 Września 2006 Opublikowano 10 Września 2006 Jak w temacie, wiem ze było juz na temat kata ale nie znalazłem nic jak mozna sprawdzic lub po czym poznac kiedy jest do wymiany moze ktos wie jak sie to obiawia ?? mozna to jakos vagiem sprawdzic??
Gość Murzyn Opublikowano 10 Września 2006 Opublikowano 10 Września 2006 Gajzer, po 1 moze zaczac dzwonic, tzn pourywaja sie jakies pierdoly w srodku po 2 po pewnym przebiegu poprostu jego skutecznosc = 0 i to wyjdzie przy pomiarze zawartosci spalin
Gajzer Opublikowano 10 Września 2006 Autor Opublikowano 10 Września 2006 Gajzer, po 1 moze zaczac dzwonic, tzn pourywaja sie jakies pierdoly w srodkupo 2 po pewnym przebiegu poprostu jego skutecznosc = 0 i to wyjdzie przy pomiarze zawartosci spalin Aha, hmm mi cos dzwoni ale tylko jak jest zimnny a na przegladzie nawet spalin mi nie mierzyli a i na zimnym smierdzi rozpuszczalnikiem albo cos w tym stylu, czy to jest kat?? czy juz jest do wymiany?? \Bo w sumie tylko na zimnym dziwnie dzwoni moze to normalne?? a jak nie to juz go wycinac?? jak myslisz? Dzieki i pozdrowionka
dudek81 Opublikowano 11 Września 2006 Opublikowano 11 Września 2006 A samochod nie jest zmulony ?? Nie smierdzi "starymi jajami" ??
Gajzer Opublikowano 11 Września 2006 Autor Opublikowano 11 Września 2006 A samochod nie jest zmulony ??Nie smierdzi "starymi jajami" ?? jajami nie smierdzi a czy zmulony hmm niewiem poniewaz nie mam porownania, jak dlamnie jest ok ale rano jak pisalem smierdzi cos jak rozpuszczalnikiem dopoki chodzi na ssaniu
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Września 2006 Opublikowano 11 Września 2006 u mnie też tak śmierdzi. Po głowie chodzi mi jeden winowajca - katalizator
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się