Jump to content

[INNE] VW Touran


A4_Dominik_WAW
 Share

Recommended Posts

Mam pytanie czy wartości w tej grupie wyglądają poprawnie, dodam że jest to VW Touran 1.9 TDI 105 km z 2003 roku z manualem świeżo po wymianie rozrządu.

Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_42116.html

Bo nie wiem w której grupie będzie tutaj kąt synchronizacji ?

Link to comment
Share on other sites

moze byc ...

Link to comment
Share on other sites

Jest -1.1.... moglo by byc lepiej - blizej zera.

Ale tragedii nie ma.

Link to comment
Share on other sites

kąt synchronizacji wypadałoby poprawić

Link to comment
Share on other sites

Dzięki wszystkim za podpowiedź, kąt pójdzie do regulacji bo trochę nim trzęsie a że rozrząd nowy to trochę szkoda.

Link to comment
Share on other sites

Dzięki wszystkim za podpowiedź, kąt pójdzie do regulacji bo trochę nim trzęsie a że rozrząd nowy to trochę szkoda.

zrób kpl. logów - dowiesz się przy okazji w jakiej formie jest motorownia

Link to comment
Share on other sites

Powiem Ci że narazie na logi w tym aucie szkoda czasu bo sporo błędów było z resztą sam zobacz:

8 Faults Found

Czujnik temperatury G62

16502 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Signal too High

P0118 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 1176 /min

Torque: 44.0 Nm

Speed: 33.0 km/h

Load: 9.8 %

Voltage: 14.29 V

Bin. Bits: 00101000

Temperature: 49.5°C

Temperature: 50.4°C

18051 - Please check DTC Memory of Electric Load Controller

P1643 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 966 /min

Torque: 54.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.21 V

Bin. Bits: 00101111

Load: 35.7 %

(no units): 1.0

jakies problemy z ukladem kierownicy [jego sterownikiem - sprawdz błedy w sterowniku kierownicy]...

drugi to swieczka zarowa na 1 cylindrze ... [za male napiecie,uszkodzona instalacja,zdechla sama swieczka]

17055 - Cylinder 1 Glow Plug Circuit (Q10): Electrical Fault

P0671 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 1932 /min

Torque: 120.0 Nm

Speed: 40.0 km/h

Load: 34.1 %

Voltage: 14.44 V

Bin. Bits: 00001100

Temperature: 17.1°C

Bin. Bits: 10110000

jakies problemy z ukladem kierownicy [jego sterownikiem - sprawdz błedy w sterowniku kierownicy]...

to swieczka zarowa na 2 cylindrze ... [za male napiecie,uszkodzona instalacja,zdechla sama swieczka]

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault

P0672 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 882 /min

Torque: 30.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.44 V

Bin. Bits: 00001100

Temperature: 13.5°C

Bin. Bits: 10110000

Problem rozwiazany,okazalo sie,ze woda sie dostala do boxu gdzie znajduje sie ECU i przekazniki.Przekazniki

byly zalane woda do polowy,wyniana przekaznikow okazala sie wystarczajaca.pozdrawiam

18353 - Control Module 1 for Cooling Fan: Output Short Circuit

P1945 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 882 /min

Torque: 40.0 Nm

Speed: 26.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.06 V

Bin. Bits: 00001111

Temperature: 81.0°C

Duty Cycle: 9.6 %

byc moze masz rozlaczona wtyczke prawego wentylatora (str pasazera) ew, przetarty kabel i zwiera do masy.

ew. uszkodzony silniczek napedzajacy

jest to diagnoza uszkodzonego sterownika (czujnika) od załączania wentylatora chłodzenia chłodnicy

Sterowanie wentylatora chłodnicy płynu chłodzącego 1: przerwa/zwarcie z masą

18080 - Coolant Fan Control 1: Open or Short to Ground

P1672 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 0 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.16 V

Bin. Bits: 00001000

Temperature: 19.8°C

Duty Cycle: 9.6 %

16785 - EGR System: Insufficient Flow

P0401 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 1848 /min

Torque: 92.0 Nm

Speed: 82.0 km/h

Load: 32.5 %

Duty Cycle: 14.7 %

Bin. Bits: 00001000

Mass Air / Rev.: 315.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 465.0 mg/str

Przepływomierz

16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low

P0102 - 000 - -

Freeze Frame

RPM: 1050 /min

Torque: 28.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 11.78 V

Bin. Bits: 00001100

Mass Air / Rev.: 350.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 0.0 mg/str

Także jest co robić :) narazie pojeżdżę dwa dni i zobaczę co wróci, później w pierwszej kolejności czujnik G62 następnie świeczki, EGR czyszczenie i zobaczę co z przepływką bo to kosztowna sprawa 375 zł za boscha chcą. A to co jest tam w PL to tylko możliwe rozwiązania co znalazłem na forum albo w necie.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...