maciek_gdansk87 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Witam Patrze w programie Vivid Dataworkshop 10.2 dane dotyczace regulacji kol w samochodzie Audi a4 awx 2002. zawieszenie standart, sedan. Pochylenie kol wg programu powinno wynosic -0,30 minut +/- 0,25 minut. czy rozumiem ze kola moge byc ustawione np Lewe na -0,55 minut a drugie na -0,05 minut ? maksymalna roznica nachylen wychodzi wtedy 0,50minut, czyli prawie 1 stopien. wychodzilo by na to ze roznica okolo jednego stopnia w pochyleniu kola miesci sie prawie w normie tak ? dorzucam skan z programu danych regulacyjnych http://img847.imageshack.us/i/11556539.jpg/
darek Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Wszystko się zgadza tylko jest jeszcze taki parametr jak różnica kąta pochylenia kół i wynosi 0,30'
maciek_gdansk87 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 no tak ale to jest paramet ktory jak sie przekrczony to moze sciagac samochod w ktora strone. jednak nie powoduje ciecia opon?
darek Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 może ściągać jak również oponę może szybciej ścinać.Ale tak dużą różnicę można trochę zmniejszyć
maciek_gdansk87 Opublikowano 8 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 8 Kwietnia 2011 http://img718.imageshack.us/i/79895247.jpg/ pytam bo tak wyglada wydruk moj z geometrii. mialem kiedys spotkanie z kraweznikiem, wymiane zawiechy + blacharza i tak to wyglada. jezdze juz tak dlugi czas, nic nie sciaga ani nie zauwazylem zwiekszongo zuzycia opony wiec ciekawi mnie jak sie ma teoria do praktyki,. przy 180 moge puscic kiere i jedzie prosto
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się