dexter400 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Opublikowano 12 Kwietnia 2011 Witam, Wskazówka temp poleciała mi na 160st nawet na wyłączonym zapłonie, czujniki sprawdzałem vagcomem i oba pokazują podobnie więc są ok. Chciałbym spróbować ściągnąć wskazówke za pomocą widelca tak jak radzą w B5 , potem zrobić test zegarów bez wskazówki i założyć ją, tylko czy odpale później samochód jak odepne na chwile zegary? bo niestety nie da sie zdjąć samej szybki bez wyciągnięcia zegarów A elektryk w krk mnie straszy że procek do wymiany - 500zł przeszukałem całe forum i jest troche o B5 ale o B6 mało kto pisze w tym temacie. Poradźcie coś bo zwariuje z tą wskazówką a4 b6 1.9tdi
wrclaguna Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Widocznie ktos tam juz cos grzebal Tak nagle to sie stalo i skad te 160 C Nawet takiej skali nie ma
dexter400 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2011 podejżewam że ktoś grzebał wiem że skala jest do 130 ale on leci za skale jak go kupilem to wskazowka od zera leciala a teraz poszła na koniec i chce dalej iść ,tak jakby przeskoczyła o pare cm na igle. Chcialem sprobowac ja ustawic prawidlowo zanim oddam do jakiegos magika za chore pieniądze, tylko mam obawy co do odpinania licznika czy jak go wsadze spowrotem odpale wogóle samochód?
wrclaguna Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Na wylaczonym zaplonie nic sie nie stanie
dexter400 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2011 no to będę próbował w przyszłym tygodniu, a imo przypadkiem nie trzeba później ustawiac ? wiem ze jak sie odepnie aku to problemy są ale z zegarami nie byłem pewien
wrclaguna Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 no to będę próbował w przyszłym tygodniu, a imo przypadkiem nie trzeba później ustawiac ? wiem ze jak sie odepnie aku to problemy są ale z zegarami nie byłem pewien Lepiej nie odpinaj bo rozne rzeczy sie dzieja czasami
dexter400 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Próbowałem ustawić wskazówkę na swoje miejsce podczas testu zegarów ale nadal świruje po jakimś czasie. Obrotomiesz , predkosciomierz i paliwo pokazuje dobrze. Podejżewam silniczek krokowy , myślicie że dużo roboty jest z wymianą silniczka wskazówki? Może przerabiał ktoś już ten temat bez wiekszych strat? Planuje kupić jakieś pierwsze lepsze najtańsze zegary i podmienić ten silniczek, myślicie że to coś da? aaaa i najciekawsze po wyłączeniu zapłonu wskazówka nie leci na 0 tylko drga chwile na końcu tarczy. HILFEE!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się