Skocz do zawartości

dexter400

Pasjonat
  • Postów

    58
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dexter400

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dexter400

0

Reputacja

  1. Nie chciałbym zakładać nowego tematu , krótkie pytanie... wydech buczy. Jak nacisnę nogą na końcówke wydechu -przestaje, patykiem pod maską na plecionkę naciskam - również przestaje. Co obstawiacie? A4 b6 1.9 AVB
  2. Jeszcze jedna rzecz w sprawie buczenia, basowe brzmienie jest napewno z puszki filtra powietrza, jeżeli przekręcę na 3/4ramię klapy gaszącej/egr buczenie znika. Może to coś pomoże w znalezieniu rozwiązania? help
  3. ... a jak przestanie to co w tym przypadku? Zauważyłem że buczy mniej jak odczepię rurę doprowadzającą powietrze do puszki z filtrem, co zrobić żeby zlikwidować całkiem ten subwoofer od 1600-2000 obrotów?
  4. to dobrze że nie wybebeszyłem pół przodu żeby to znaleźć dzięki
  5. Witam, Mam problem z buczeniem przy obciążeniu / przyspieszaniu , na wolnych obrotach też lekko basikiem daje Plecionka wydech wyglądają z zewnątrz dobrze , żadnych uszkodzeń ani dziur. Przeszukałem trochę forum i natknąłem się na coś takiego jak rezonator/tłumik powietrza , błotnik miałem malowany więc możliwe że zapomnieli podpiąć, tylko gdzie to szukać? Wiem że w prawym nadkolu ale czy to jest połączone z puszką filtra powietrza czy z którąś z rur od turbo? A najlepiej jakby ktoś miał zdjęcie zamontowanego rezonatora żeby móc go łatwiej zlokalizować ostatnie pytanie- czy w każdej A4 b6 występuje rezonator? ja go u siebie nie kojarze nigdzie w silniku AVB REZONATOR 8E0129955 AUDI A4 8E (2759930677) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. REZONATOR PRZÓD AUDI A4 B7 (2734234081) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
  6. w sumie nie były wymieniane ale jak ruszam kierą na boki nic nie słychać, na podniesionym aucie też sprawdzali i na szarpakach również ---------- Post dopisany at 12:18 ---------- Poprzedni post napisany at 12:14 ---------- Muszę w takim razie jeszcze raz rzucić okiem na ten wahacz, ta ogromna tuleja jest troche miękka ale powiedzieli że jeszcze pośmigam na tym. ---------- Post dopisany 24-08-2012 at 07:58 ---------- Poprzedni post napisany 22-08-2012 at 12:18 ---------- Byłem u mechanika innego , oraz na stacji diagnostycznej. Nic nie znaleźli ale złapałem za wahacz i najbardziej czuć strzał na górnym tylnym, zmieniałem je 2 miesiace temu , założone niestety mastermot - nie wyglądają na wybite ale jak wsadzam łom między sworznie górne (nad tą długą śrubą łączącą zwrotnice z nimi) słychać też lekki strzał, wymieniać je znowu? Jak się upewnić żę to one? może dokręcić je bardziej? no bo właściwie co może strzelać na sworzniu?
  7. Witam, mam od dłuższego czasu problem ze stuknięciem w prawym kole, najczęściej podczas cofania na skręconych kołach w lewo, później do przodu ruszam i to samo, podczas powolnego wjazdu na wzniesienie też występuje stuk. Odgłos jakby ktoś czymś stukał w osłonę tarczy, taki pstryk. Przeguby nie stukają podczas jazdy na skręconych kołach, sprężyny nie ukruszone, zawieszenie sprawdzone. Ma ktoś jakiś pomysł?
  8. Widocznie są dwie opcje uszkodzenia. Albo powstaje mega luz który tłucze, albo spieka się coś tak jak u nas i nie spełnia dwumas swojej roli. Tak czy siak wibracje u mnie zmalały i nie lata mi paczka gwoździ pod maską więc musiało być z nim coś nie tak.
  9. Hehe Czyli poprostu z dwumasy zrobiła mi się jednomasa jak u Ciebie, nie będe w takim razie sprzedawał tego złomka bo więcej marudzenia będzie niż to warte
  10. Witam, wymieniłem komplet sprzęgło+dwumas w AVB miałem dziwne stuki po wciśnięciu sprzęgła. Okazało się że sprzęgło starte do zera i łożysko luźne. Kupionym dwumasem bawiłem się moment łapiąc za śrubkę kręcąc przesuwała się jedna tarcza względem drugiej pare mm ale bez stuków. Wyjęty dwumas nie ma takiego luzu, w sumie to nie da się go ani mm obrócić, pomiedzy tarczami też nie ma luzu. Czyżby był sprawny czy złączył się tak mocno? a może to jednomas? (wyśle zdjęcia wieczorem) Pytam się dlatego że chciałem go sprzedać a nie chce komuś bubla wcisnąć, wygląda na sprawny ale nie wiem jak go jeszcze przetestować.
  11. no to zaczynam odkładać na dwumas w takim razie, ale przynajmniej poradziłem sobie z wibracjami na postoju, podkreciłem obroty o 40 i wystarczyło wtryski sprawdzałem - te wszystkie trzy pozycje i mieszczą się w normie, nawet nie są blisko maksymalnej granicy.
  12. a pytanko może głupie... jak kupuje dwumas osobno i sprzeglo osobno to w komplecie sa te dociski łożyska i inne duperele?
  13. Półośki i przeguby mi sprawdzali więc raczej nie to największe wibracje od skrzyni idą, koła wyważałem nieraz ale może felga uszkodzona, na lato kupiłem felgi z oponami używki zobaczę czy będzie jakaś zmiana na lepsze lub gorsze po założeniu , w sobotę będę zmieniał. Chyba muszę przygotować się na dwumas i sprzęgło tak czy siak. Wolałbym żeby to była jakaś niedokręcona śrubka ale cóż
  14. no właśnie z tymi logami to niespecjalnie umiem niemam kabla na tyle długo aby jeszcze umieć robić te logi, wibracje czuje na pedale sprzegla caly czas - pulsuje non stop,na zewnatrz a nawet wewnatrz slychac stukanie dwumasu przy wciskaniu sprzegła, a jak zimny na odwrót.
  15. Witam, mam problem z silnikiem AVB w audi a4 b6, pedały oraz podłoga kierownica dostają mrowienia powyżej 100kmh , byłem u paru mechaników - sprawdzali poduszki skrzyni, silnika, plecionkę, koła wyważane u różnych wulkanizatorów. U jednego podnieśli samochód i leciałem/jechałem w powietrzu 80kmh ponoć największe wibrację idą od skrzyni. Na postoju drgania są leciutkie , sprzęgło wysoko bierze a dwumas słychać (o ile to dwumas) na zagrzanym silniku podczas wciskania sprzęgła - nieregularne stuknięcia. Szkoda wywalać 2 tyś na komplet jeżeli nie mam pewności że to pomoże, co jeszcze może powodować takie objawy? wtryski?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...