Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHH] Wyciek na wężu turbo


GAJOSTOMASZ

Rekomendowane odpowiedzi

Wita :)

Panowie mam pytanie odnośnie turbiny.

Niedawno wymieniłem turbo na AWX po regeneracji i to co zauważyłem iż na wylocie węża turbo- FMIC jest olej, jest tam założony reduktor i właśnie w tym miejscu się poci.

Moje pytanie czy tam w ogóle powinien być olej i skąd ten olej jak już się tam wziął.

Ja mam swoje przypuszczenia no, ale nie będę nic sugerował zobaczymy, co myślicie o tym.

Pozdrawiam

http://img716.imageshack.us/img716/7193/abcd0006bj.jpg

Panowie a może to kopcenie to przez ten wyciek tylko nie mam pewności czy to uszczelka pod głowicą, ponieważ żadnych objawów nie mam.

Temperatura max 93 na autostradzie, w zbiorniczkiu brak tłustych plam, płynu nie ubywa, olej jest płynny nie robi się masło orzechowe.

Czy jak pójdzie uszczelka to musza być jakieś objawy, bo ja mam tylko jak depnę pedał w podłogę to leci jasny dym taki jak z papierosa i myślę albo turbo albo uszczelka?

Co wy na to?

To są fotki miejsca gdzie się poci, uszczelka pod pokrywą zaworów wymieniona.

Skąd jeszcze może być ten wyciek?

abcd0008h.jpg

http://img813.imageshack.us/img813/8617/abcd0007m.jpg

http://img291.imageshack.us/img291/4782/abcd0008te.jpg

http://img843.imageshack.us/img843/4004/abcd0009c.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak byłem na hamowni to leciał biały dym taki jak z papierosa także ciężko mi powiedzieć czy to był szary kolor.Jedno jest pewne że jak mu dupne to leci jasny dym :(

Jakie turbo proponujecie jak juz czy wkładać znowu AWX

Na razie jest: jednomas, FMIC+wtryski 0.216+ turbo AWX+program 166-169Hp( kilka razy hamowany) i 346-349Nm

Czy po zmianie na większe turbo konieczna korekta softu?bo moc mi wystarcza (no może mogłobyć ciut lepiej :evil:) a nie chce zajechać motoru ;(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś ile oleju w dolocie? i ile na bagnecie ubywa...?

Skoro już masz tyle modyfikacji przeprowadzonych co do silnika to mniejszej dmuchawy nie możesz włożyć, jak już to AWX albo wieksze..., przy zmianie na większe korekta wskazana...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w dolocie jest olejna 100% ,na bagnecie ubywa co 300km dwie kreski skali bagnetowej.

Co do turbiny wieksza to jaka?tylko zaś niemam chłodnicy oleju tu zaś problem :(.

Myślałem sobie wsadzić większą i jeździć bez korekty a za rok może wtryski 0.230 i chyba bym musiał przy takiej mocy chłodniczke oleju musowo założyć bo szacowana moc byłaby 180-190Hp (uzależnione od sprężarki jaka by była) i 370-380Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...