Skocz do zawartości

GAJOSTOMASZ

Pasjonat
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O GAJOSTOMASZ

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    JAWORZNO

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

374 wyświetleń profilu

Osiągnięcia GAJOSTOMASZ

0

Reputacja

  1. GAJOSTOMASZ

    Logi AHH

    Kurcze dolot sprawdzony nie widzę nieszczelności ,po czym wnioskujesz iż ta nieszczelność jest? Dawka jałowa za mała czyli trzeba dać większa dawkę paliwa na nastawniku pompy czy tak? Jeszcze jedno pytanie jaka jest różnica kąta wtrysku jeżeli mierzy się ją w BS a podstawowych pomiarach bo u mnie pomiędzy BS a podstawowych statycznych jest różnica , czemu i która jest wiarygodna czy w BS czy w podstawowych statycznych. Pytam bo jak ma trochę rozgrzany silnik gorzej odpala ,potrzebuje 3-5 obrotów aby odpalić a na zimnym od strzała odpala.
  2. w granicach 100-150zł za komplet
  3. GAJOSTOMASZ

    problem z temperatua

    u mnie przy -12C jazda 1900obr. zmiana biegów 2500-2700tys. potrzebuje 12-15km i na kodach klimatronika jest 90C bite nawiewy ustawione 21stopni sterowanie manualne.Pierwsze 500metrów zmiana biegów przy 2000-2200tys. częste zmiany biegów czyli miasto nagrzewa się szybciej.
  4. GAJOSTOMASZ

    problem z temperatua

    jeszcze jeden temat na temat czujnika:Wymiana czujnika temperatury G62 w 1.9 TDI AVF | Turbodiesel - 1.9 TDI a co do koloru czujnika to dziwne wiem ze czarny może być zastąpiony zielonym a niebieski chyba ma inną wtyczkę Napisz jak ta sprawa się rozwiązała Pozdrawia Ważne czy kiedykolwiek zdarzyło Ci się że po całonocnym staniu samochodu po odpaleniu silnik przy odpaleniu prze-gazował do 1400obr. temperatura na zewnątrz koło 0C Bo to są objawy uszkodzonego czujnika
  5. GAJOSTOMASZ

    problem z temperatua

    Czyli podczas spadku temperatury(włączony nawiew) wąż dolny zrobił się lekko ciepły.Powiem tak temat ciężki ja na 95% obstawiam uszkodzony czujnik.Jeśli masz coś do czyszczenia styków kostki czujnika to przeczyść, no i najgorsze podmiana na inny czujnik.Pamiętaj oryginalne czujniki mają wybite logo i numery a podróba ma grawerowane znaki są troszkę większe niż w oryginale.Ja miałem tak samo, kupiłem czujnik w sklepie i od początku był uszkodzony dopiero kupiony w ASO dał prawidłowe rezultaty.Wiem że to są koszta bo nowy w ASO to koło 100zł kosztuje ale masz pewność na 99% że będzie dobry. Co do trafnej diagnozy będzie ciężko bo może być to też uszkodzony termostat (przycina się) No ale tak jak pisałem bardziej obstawiłbym na czujnik i elektrykę ponieważ wąż zrobił się lekko ciepły czyli delikatnie się otworzył i zamykał przy takiej temperaturze jak jest teraz na polu wskazuje na prawidłowe działanie.
  6. GAJOSTOMASZ

    problem z temperatua

    Na ile stopni masz ustawiony klimatronok.Zobacz czy po włączeniu nawiewów nie robi się ten wąż dolny ciepły.Czy są błędy na klimatroniku. I pamiętaj iż temperatura która pokazuje vag jest szczytywana z czujnika do ECU a z ECU do Vaga. Czujnik ma za zadanie wysłać informacje do ECU i do licznika. Nie pisałeś nic iż wąż na dole jest zimny jak wskazówka opada,to zmienia postać rzeczy i wskazuje na nieprawidłową prace czujnika lub elektryki.
  7. GAJOSTOMASZ

    problem z temperatua

    wykonaj test wskaźników licznika na vagu jeśli wskazówki zatrzymują się równo to wina leży po stronie termostatu. Tu masz filmik testu i uszkodzonego wskaźnika paliwa. Sory nie doczytałem wcześniejszego postu.W takiej sytuacji wina leży po stronie termostatu.
  8. GAJOSTOMASZ

    problem z temperatua

    Sprawdź najpierw na vagu jaka temperaturę pokazuje.Każda wskazówka w liczniku ma swój silniczek i on może być sprawca, no ale raczej bym obstawiał iż masz uszkodzony fabrycznie czujnik lub termostat.Jaki termostat kupiłeś wahler czy oryginał. Nie napisałeś gdzie kupiłeś czujnik.To jest wróżenie z fusów podepnij vaga i zobacz jaką masz temperaturę.To że włączysz nawiewy i temperatura spada może być winą fałszywego wskazania przez czujnik a w rzeczywistości możesz mieć prawidłową temperaturę.
  9. GAJOSTOMASZ

    problem z temperatua

    sprawdź na vagu temperaturę jeśli wag pokazuje 86-90C to możesz mieć uszkodzony silniczek w liczniku lub trafiłeś na felerny czujnik, ja tak miałem. Gdzie kupowałeś czujnik w ASO czy w sklepie.Jeśli w sklepie lub sklep online to jest prawdopodobieństwo iż kupiłeś podróbę. Temat zapożyczony z innego forum: Czy kupiłem w ASO podróbkę : Mechanika - Najwieksze forum uzytkownikow aut Volkswagen Golf -
  10. Tak taka wystarczy. Jeśli masz separator oleju czyli taką białą bańkę to możesz ją wywalić i wstawić samą tą rurkę.Napisz jaki masz motor chodzi o oznaczenie silnika.Tak jak kolega napisał tam są opary oleju i na pewno parę kropelek poleci ale nie martw olej jest misie olejowej od spodu silnika więc nie ma jak polecieć :)A ta rurka jest połączona z odmą czyli ma za zadanie odpowietrzyć skrzynie korbową. http://badzoryginalny.com.pl/img/p/326-457-thickbox.jpg ODMA - ODPOWIETRZENIE SKRZYNI KORBOWEJ, Słownik Motoryzacyjny Samochodowy
  11. Witam Mam pytanie jaki powinien być kąt wtrysku po modyfikacjach. Motor 1.9TDI AHH 90KM seria. Mody Turbo AWX wtryski 0.216 frontalny FMIC +program=165-170KM Problem polega na tym iz samochód jest słaby i przy-kapca na wysokich obrotach na szaro jasny dym. Wszystko mechanicznie sprawdzone tylko nie wiem jaki kąt wtrysku, Obecnie mam 56-58 tak jak w seria. Mój mechanik twierdzi iż pompy 11-ki nie da się przesuwać bo fabrycznie nie ma dziur do regelacji.Więc jak ją wyregulować i jaki ten kąt???
  12. sprawdź rurkę od odmy która wchodzi do bloku silnika. Tam przeważnie puszcza opary oleju na śrubach na o ringu lub jest spękana ,jednakże bez demontażu tej rurki nic nie zobaczsz.http://odma.pl/photos/przewod-olejowy-rura-odma-olejowa-vw-1-9-tdi-nowy-2734348069_orginal.jpg
  13. Sory że teraz odpisuje ale wcześniej nie miałem czasu. Widziałem te silniczki i ten niebieski się przycina, no ale nie wiem jak do niego dość lub bezpiecznie zdemontować aby nic nie uszkodzić. Czy trzeba będzie demontować cały panel klimatronika i tunel środkowy?Może ma ktoś jakieś foty lub dobry opis.
  14. Witam Mam Problem z zaciętą klapą centralną nawiewów środkowych tzn. zablokowana klapa w pozycji otwartej kratek środkowych, klimatronik nie reaguje na przyciśnięcie zamknięcia nawiewów środkowych. Błąd klimatronika 11.5 Moje pytanie gdzie znajduje się silniczek centralnej klapy, może ma ktoś foto. Dziś ściągałem schowek i nie widziałem tam żadnych silniczków tylko zabudowana dmuchawę. Samochód jest 99/2000r po lifcie.
  15. Witam Powiedzie czy jest jakaś różnica miedzy zaworami N75 (1HO 906 627 A) a N18 (1HO 906 627 ) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...