GAJOSTOMASZ Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Opublikowano 16 Kwietnia 2011 Witam Panowie ma od jakiegoś czasu problem ze zgrzytającym zawieszeniem tzn. na muldach wybojach zgrzyta jak stara wersalka. A więc amortyzatory wymieniłem 6 miesięcy temu MTS gwint (zgrzyt nadal jest) potem poduszki na amorach następnie gumowy łącznik stabilizatora, parę dni temu wymienione zostało kompletne zawieszenie wahaczy Master Sport i zgrzytanie nadal jest. Będę jeszcze na dniach raz jeszcze wymieniał gumy stabilizatora z tym, iż położę jeszcze na belce stabilizatora taśmę teflonową i dopiero gumę. Jeżeli to nie pomoże to juz nie wiem pewnie napiszecie o tulejach sanek no, ale co jeszcze jaki macie pomysł. Jakie oznaki zużycia tulejach sanek są jak już? Pozdrawiam
sajmon8526 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 A sprawdzałes mniej wiecej któa to strona moze byc?Skoro juz tyle rzeczy wymieniłes to juz niedaleko:)Nacinij na lewy błotnik i prawy kilka razy tak ze by porzadnie sie auto ruszyło i mize cos usłyszysz.Trzeszczenie to zawsze była wina któegos waha ale skoro nowe to zagadka jest.Spróbuj zabujac autem i zobacz czy słyszysz to co w srdoku.a jak nie to weź kogos do pomocy zeby jechał autem na dziurach czy garbach powolutku a ty nałsc**j skad by te dziwki dochodziły.Anajlepiej jak masz kanał to wejź s spróbuj najpier brecha posprawdzac wszystkie wahacza łaczniki itp.A potem dokrec wszystkie sróby od sanek od amorów dosłownie wszystko od zawiechy.a potem złap reka a to za stabili al to za wahcze a to za wydech i zobacz czy nic podejrzanego nie znajdziesz.To juz zaawansowana sprawa i musisz sam to dokładnie sprawdzic bo na forum to tylko mozna teorie snuc ale najwazniejsze do ciebie nalezly:) sprawdź i napisz co i jak. A jak nie da rady to pomyslimy dalej.A szukałes w szukajce czy nie było podobnego przypadku?:hmm:) pozdro
GAJOSTOMASZ Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Robiłem tak jak pisałeś bujałem samochodem z kolegom słyszalny dźwięk jest jak i w środku samochodu tak i na zewnątrz.To co mnie zdziwiło to jak podnosze samochód aby zmienić koło to zgrzybienie jest takjakby u samej góry amortyzatora.Także wymienię raz jeszcze poduszki amortyzatorów tylko mam jedno pytanie czy po wymianie na amortyzatory MTS gwint nadal jest założona "sprężyna talerzowa górna" czy ją się wyrzuca i wkłada amor bez niej, chodzi tylko jak się wymienia na inne amory niż seria bo w serii to na pewno musi być.Pytam dlatego że może to ta sprężyna talerzowa zgrzyta? http://img832.imageshack.us/img832/5549/beztytu322u.jpg
sajmon8526 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 tego nie wiem bo z gwintem nigdy doczynienia nie miałem.Ale moze byc tak ze ona cos tam psuje skoro mówisz ze to u góry.A łozysko w jakim stanie jest a jak skrecasz kołami w miejscu to tez sie zgrzyta?
GAJOSTOMASZ Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Autor Opublikowano 18 Kwietnia 2011 w miejscu jak skręcam to nie zgrzyta tylko czasami puknie takim gumowym głuchym odgłosem. Łożysko? chodzi Ci o poduszkę jeżeli tak to było wymieniane jakiś parę miesięcy temu i nic to nie dało. Popsikałem WD u samej góry i jest cisza teraz-co tam może być nie tak?
wrzosu Opublikowano 19 Kwietnia 2011 Opublikowano 19 Kwietnia 2011 u ojca w sedanie mechaniki kiedys nie dokrecil takiej hmm lapy? metalowaj z guma, nie wiem dokladnie co i jak sie nazywa. zgrzyt byl nie do wtrzymania. chyba po wymianie rozdzadu to bylo.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się