Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AHU] Prośba o analize logów


moscic

Rekomendowane odpowiedzi

Skanowanie w poszukiwaniu bledow:

Monday,18,April,2011,10:42:44:60804

VCDS Version: Release 10.6.0 (x64)

Data version: 20100630

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine (038 906 012 AF)

10:42:39 Group 000

040

066

000

022

096

204

157

169

082

139

Monday,18,April,2011,11:22:25:60804

VCDS Version: Release 10.6.0 (x64)

Data version: 20100630

Address 01: Engine (038 906 012 AF)

11:22:07 Group 000

042

049

000

012

098

204

087

133

128

116

11:22:07 Group 001

840 /min RPM

3.8 mg/str Inj. Quantity

1.380 V Voltage

76.5°C Temperature

11:22:07 Group 002

861 /min RPM

0.0 % Load

0 1 0 Bin. Bits

76.5°C Temperature

Monday,18,April,2011,11:53:57:60804

VCDS Version: Release 10.6.0 (x64)

Data version: 20100630

Chassis Type: 8D - Audi A4 B5

Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77

VIN: XXXXXXXXXXXXXXXXX

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No: 038 906 012 AF

Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 2825

Coding: 00002

Shop #: WSC 06335

VCID: 54ACF9A68E93

No fault code found.

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes Labels: 8E0-614-111-ABS.lbl

Part No: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Shop #: BB 24548

VCID: 5EB81B8EF05F

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 8D0-820-043-1D.lbl

Part No: 8D0 820 043 M

Component: A4 KLIMAAUTOMAT D57

Coding: 00044

Shop #: WSC 00460

VCID: 2A50875EFC97

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 8D0-959-655-AI8.lbl

Part No: 8D0 959 655 J

Component: Airbag Front+Seite 1001

Coding: 01104

Shop #: WSC 06335

VCID: 3D7ABC021D19

1 Fault Found:

01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199)

32-10 - Resistance too High - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 8D0-920-xxx-17.lbl

Part No: 8D0 920 950 E

Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D54

Coding: 00440

Shop #: WSC 00408

VCID: 2A50875EFC97

XXXXXXXXXXXXXXXXX AUZ5Z0A4303061

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 35: Centr. Locks Labels: 8D0-862-257.lbl

Part No: 8D0 862 257 E

Component: CV-Pump, Alarm, RC D13

Coding: 13130

Shop #: WSC 06335

VCID: 2F66964AC775

1 Fault Found:

01134 - Alarm Horn (H12)

49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------

Address 45: Inter. Monitor Labels: 4B0-951-173.lbl

Part No: 4B0 951 173

Component: Innenraumueberw. D03

Coding: 00101

Shop #: WSC 06335

VCID: E0C4A5764A2B

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------

Logi statyczne:

http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43261.html

http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43262.html

http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43263.html

Logi BS

http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43264.html

http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43265.html

http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43266.html

http://vaglog.rtnet.pl/moscic_43267.html

Nie zrobilem jeszcze dynamicznych bo musze kogos poszukac kto mi w tym pomoze. Nie wiem tez ile mozna powiedziec na podstawie samych logow statycznych i BS. Ale przede wszystkim chodzi mi o to czy wogole dobrze sa wykonane. Pierwszy raz robilem :)[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2011, 13:06_________________________________________________http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=224&highlight=abc+diagnozowania

Na podstawie zalaczonych tutaj obrazkow bede teraz sam probowac rozszyfrowac wszsytko. I na sam poczatek wydaje mi sie ze kat poczatku wtrysku jest nieprawidlowy i dawka wtryskiwanego paliwa jest zbyt mala. Reszta w bloku 000 wyglada normalnie. Powedzcie czy dobrze mowie bo jednak w przyszlosci sam chcialbym sie nauczyc oceniac logi niz za kazdym razem prosic o pomoc :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku jest ok ma być w okolicach 50. Coś z doładowaniem jest nie tak (jak dla mnie) ale to już niech mądrzejsi się wypowiedzą, niby zaworki się otwierają a nic się nie zmienia oprócz położenia zaworków. Może EGR jest zaślepiony nie wiem.

Coś masz nie tak z poduszką, autko po dzwonie?? Radziłbym w pierwszej kolejności zrobić poduszkę. Do pełnej oceny autka brakuje logów dynamicznych. A jak zrobić poprawne logi zobacz sobie tu:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=18478.0

Masz opisane co i jak logować oraz podstawową diagnostykę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie szarpie przy jezdzie na 5 ze stałą pred ?

EGR zaslepiony albo nieaktywny

termostat sie klania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie szarpie przy jezdzie na 5 ze stałą pred ?

EGR zaslepiony albo nieaktywny

termostat sie klania

A zauważyłeś że coś skacze na obrotach?? W logach widać jak obroty przysiadają, ciekawe dlaczego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do termostatu to tak wlasnie czulem ze cos jest nie tak z nim. A niedawno wymienialem rozrzad i zapomnialem o tym :( Co do jazdy nigdy nie odczulem zeby cos szarpalo. A co do tych obrotow to zauwazylem od razu. Moze to byc wina pompy wtryskowej?[br]Dopisany: 18 Kwiecień 2011, 14:01_________________________________________________Chcialbym odswiezyc troche temat. Chodzi o ten EGR. Troche poszukalem na forum.

"Zaslepienie EGR powinno skutkowac

+ zmniejszeniem dymienia

+ zwiekszeniem dynamiki (nie przepala spalin tylko czyste powietrze)

+ nie powinien sie syfic kolektor

- glosniejsza praca na wolnych obrotach

- brakiem studzenia komory spalania na wolnych obrotach i bez obciazenia"

Z ta glosniejsza praca na wolnych obrotach to sie nawet zgadza. Ale teraz zastanawiam sie nad zaworem N18. Bo jezeli nie dziala N18 to jest chyba wolniejsze nagrzewanie silnika i telepanie przy zgaszaniu samochodu (informacje z forum :>). Co tez sie zgadza u mnie.

DSCF2965.jpg

DSCF2964.jpg

I mam pytanie co do tej malej rureczki zaznaczonej na zdjeciu na czerwono. Czy ona ma cos wspolnego z zaworem N18 i EGR. A moze tak powinno byc. Jezeli nie to gdzie powinna byc podlaczona (o ile wogole gdzies podlaczona)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...