dawid195a 4 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Heh jak w temacie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 przede wszystkim napisz coś więcej o instalacji jaką posiadasz. Falują ci tylko na gazie? Przepustnica czysta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid195a 4 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Przepustnica szczysta,zaadoptowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateogda 0 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Z tego co pamiętam, pisałeś przed wymiana, że też falowały? Więc może nie tu jest przyczyna. Jaką elektronikę masz zamontowanądo sterowania dawką gazu? (nazwa jest na sterowniku). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid195a 4 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Układ sterowania tyle wiem i wyczytalem z tabeli danych o produkcie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateogda 0 Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Zapytaj gazownika przy jakiej wartość PWA (Pozycja Wyjściowa Atutora) pracuje układ, to wiele mówi o doborze reduktora. Proponuje też wydłużyć czasy pomiędzy krokami dla wolnych obrotów (przeważnie to pomaga) i trzymać się raczej lekko wzbogaconej mieszanki na wolnych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 zamontowałeś mieszalnik no i masz problemy. Przy tej instlacji trudno jest wszystko tak wystroić tak żeby wszystko było git. Jeśli auto jedzie na tej instalacji to na twoim miejscu bym się cieszył i nie wzracał uwagi na falujące obroty. Nie doszukuj się jakieś awarii bo tak po prostu może ma być z racji montażu takiej a nie innej instalacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid195a 4 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid195a 4 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Brak sił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekzgierz 0 Opublikowano 30 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2008 Pojedź do niego , ale musisz mieć zimny parownik aby skorygował ustawienia. Zaciśnij węże przy parowniku i zostaw go na biegu jałowym albo się przejedź kawałek koło warsztatu aby wychłodzić parownik , i niech wtedy skoryguje ustawiena. Pewnie parownik nie odparowuje w 100 % lpg gdy jest zimny , miałem do samo w B3 .Wymieniłem parownik na Lovtec'a i pozwoliłem krokowemu więcej się zamknąć , założyłem diodowy wskaźnik sądy lamda AFR w kabinie i jest ok. Na zimnym silnik krokowy powinien mieć możliwość większego zamknięcia się kiedy dostaje sygnał z sądy lamda że mieszanka jest bogata , aby nie dopuścić do zalania silnika gazem. A że gazownik ustawia na gorącym , to tego nie widzi , bo nie występuje ten objaw . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się