Fritz 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Witam! Mianowicie borykam się ostatnio dziwnymi odgłosami z silnika coś w rodzaju rzężenia. Na początku objawiało się to czasami podczas jazdy po nagrzaniu silnika gdy odpuszczało się gaz i po chwilo dodawało. Później dodatkowo przy porannym rozruchu po nocy, ostatnio nawet po jeździe gdy na chwile zgaszę samochód i go odpalę samochód stoi to rzęzi tak z 2min i ustaje. Byłem u mechanika sprawdzał mi ciśnienie oleju jest w porządku przeczyściłem dodatkowo nawet ssak od pompy oleju nic to nie pomogło. Dodam że auto od kąd to tak mniej więcej zaczęło rzęzić jak by osłabło. Zbiera się dopiero od 2200obr i jak by góra 5-6,5tyś była jakaś słaba. Nie dawno złapałem się z passatem 1.9TDI 130km to nie mogłem go dojść. Grzebałem ostatnio przy nastawniku faz i odpiąłem od niego wtyczkę. To jedyne co się zmieniło to rzężenie w trakcie jazdy ustało. Co wy na to?? Czy to nastawnik do wymiany??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 podłacz VAG-a może będa jakies błędy z nastawnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fritz 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Jeśli nastawnik jest podłączony to błędów nie ma, ale jak robię procedurę testową nastawnika to coś się w nim przestawia bo słychać i delikatnie telepie silnikiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Przeglądnij ten temat: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=176058.0;highlight=nastawnik+wałka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fritz 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 czytałem już wszytko chyba szykuję się na wymianę teraz przynajmniej o połowę tańsze są te napinacze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 łańcuch od razu też wymien i pamietaj o usunieciu oleju z popychaczy przed montazem wałków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes1150 15 Opublikowano 23 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2011 czytałem już wszytko chyba szykuję się na wymianę teraz przynajmniej o połowę tańsze są te napinacze... Napinacz kup w ASO bo te z allegro często od razu są gorsze niż stary wyjęty z auta :gwizdanie: Nie zapomnij o nowych uszczelkach pod napinacz i pokrywe zaworów [br]Dopisany: 23 Kwiecień 2011, 16:01_________________________________________________no i łańcuch obowiązkowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal-L 2 Opublikowano 21 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2011 ja wlansie tez sie szykuje na wymiane nastawnika:D umawialm sie wlasnie w Aso na wymiane i zakup:) mam troche rabatow wiec pewnie w 2tysikach sie zamkne hahaha:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się