Przemo603 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Witam! Mam pytanie - czy gdy mieliście uszkodzone górne wahacze to stukały one bardziej na prostych kołach czy na skręconych + nierówności czy nie ma różnicy??? W lutym wymieniłem górny lewy przedni bo stukał ale było to bardziej odczuwalne przy skręconych kołach, teraz stuka mi z drugiej strony i jest odczuwalny luz na górnym przednim + minimalny na górnym tylnym...z tym, że bardziej na dziurach na prostych kołach teraz mi stuka... Byłem na szarpakach i powiedzieli, że górny przedni do wymiany, banan, łącznik stabilizatora i końcówka drążka ma trochę luzu.... Później pojechałem do mojego mechanika bo jakoś mi się wierzyć nie chciało, sprawdził i łącznik dobry, banan tez ok natomiast górne do wymiany i końcówka tez ma mały luz (wszystko dotyczy prawej strony na lewej spokój) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martin_rs4 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 u mnie stukaly gorne na skreconych kolach. jak mialem dolne wywalone to bylo to odczuwalne przy hamowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo603 0 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 u mnie stukaly gorne na skreconych kolach. jak mialem dolne wywalone to bylo to odczuwalne przy hamowaniu No właśnie chodzi o to, że jak miałem uszkodzony z lewej strony górny to wystarczyło, że podniosłem auto do góry poruszałem kołem na boki i ewidentnie było widać ze ten górny był padnięty, a teraz tak nie ma... Chyba ze te z drugiej strony jeszcze nie są do tego stopnia uszkodzone niż tamten i dlatego...? bo w sumie zaczęły stukać z miesiąc temu ale z każdym dniem coraz bardziej i bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chris.lkr 2 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 gdy padły mi górne to tłukły się z reguły na prostych kołach na nierównej powierzchni. przy skręconych mniej je było słychać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomaszstn 11 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 A mi przy manewrowaniu na parkingu. Przy max skręconych kołach stuknął od czasu do czasu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f1mlody 0 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 gurne moze byc słychac na skreconych jak i na wprost na nierównosciach dolne przy hamowaniu z niewielkiej predkosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemo603 0 Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 gurne moze byc słychac na skreconych jak i na wprost na nierównosciach dolne przy hamowaniu z niewielkiej predkosci Ok dziękuje za odpowiedzi, utwierdziłem się w przekonaniu że to jednak górne padnięte, po weekendzie wymienię i zobaczymy, dolny jest raczej dobry nic przy hamowaniu nie czuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się