Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Utopiona przetwornica


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy, jakieś 2 miesiące temu wymieniałem żarniki w mojej B6. Wczoraj była u nas śnieżyca, autko stało na dworze. Wsiadam, odpalam, i buch, sygnalizuje że 1 lampa nie świeci. Wysiadam z auta, patrzę, a tu ksenon padł. Wnerwiony wsiadam jadę gdzie mam jechać. Przed chwilą wyciągnąłem całą lampę, a w niej full wody i zalana przetwornica :/ Wydaje mi się że to wina wymiany żarników, dekiel od lampy musiał nie dochodzić na maksa. Czy jest to możliwe że właśnie przez niedolegający dekiel tyle wody się zebrało? Druga sprawa, jaka jest szansa że po wysuszeniu przetwornicy dalej będzie działać? Chyba do wymiany będzie się kwalifikować...;/

Opublikowano

Koledzy, jakieś 2 miesiące temu wymieniałem żarniki w mojej B6. Wczoraj była u nas śnieżyca, autko stało na dworze. Wsiadam, odpalam, i buch, sygnalizuje że 1 lampa nie świeci. Wysiadam z auta, patrzę, a tu ksenon padł. Wnerwiony wsiadam jadę gdzie mam jechać. Przed chwilą wyciągnąłem całą lampę, a w niej full wody i zalana przetwornica :/ Wydaje mi się że to wina wymiany żarników, dekiel od lampy musiał nie dochodzić na maksa. Czy jest to możliwe że właśnie przez niedolegający dekiel tyle wody się zebrało? Druga sprawa, jaka jest szansa że po wysuszeniu przetwornicy dalej będzie działać? Chyba do wymiany będzie się kwalifikować...;/

Nie sądzę aby przez dekielek tyle wody się dostało. Może masz lampę gdzieś rozklejoną?

A to czy będzie działać po wysuszeniu to niestety ale loteria... :confused4:

Opublikowano

Tak patrzyłem gdzie się woda by mogła dostać i wychodzi na to że tylko przez dekiel. Jak woda śmiga z podszybia w dół, to przy samym dole jest dziura na odpływ wody i wychodzi na to że to tam woda ucieka. Lampa szczelna raczej, nie było nigdy problemów. Dopiero właśnie po wymianie żarników. Oglądam ją teraz, nie ma szans żeby gdzieś indziej woda się wdarła[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 10:26_________________________________________________Patrzyłem też czy może bezpiecznika nie uwaliło, ale widzę że przy ksenonach w ogóle nie ma bezpieczników na światła, co mnie dziwi....

20. 15A prawe światło mijania, regulacja zasięgu świateł

21. 15A lewe światło mijania, regulacja zasięgu świateł

W tych miejscach nie ma nic u mnie... Poczekam jeszcze godzinkę aż się wysuszy przetwornica i zobaczę co tam się narobiło...[br]Dopisany: 04 Maj 2011, 10:53_________________________________________________Kamień z serca, 3 stówy w kieszeni, po wysuszeniu wszystko działa. Dla pewności zostawię wszystko jeszcze cały dzień niech się suszy do końca :banan:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...