Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Czujnik temperatury


fibol

Rekomendowane odpowiedzi

A więc wymieniłem już dwa czujniki org. i objawy sa takie że na początku przez 2 do 3 dni wszystko ok temp.jak byk 90C. Potem temperatura na zegarze trzyma się w okolicy miedzy 70C a 80C i dalej nic . Termostat wymieniony też na org. Na kanale 49 pokazuje tak 72 do 75C i nic więcej nie chce nawet w tych temp. co ostatnio są 24C . może coś nie tak robię przy wymianie ale co można sknocić , odpiąć wtyczkę wyjąć czujnik wsadzić nowy podpiąć wtyczkę i cały finał . Podłączyłem kompa i błędów żadnych niema . Szukałem na forum ale nikt takiego przypadku nie miał , może coś poradzicie .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to wydać sie śmieszne ale co to logi ja w tych sprawach jestem laik mechanika tak wszystko robię sobie sam ale elektronika to dla mnie ciemna magia :confused4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie kupiłeś te czujniki? w ASO czy allegro ? czy nie ASO? bo ja też niby mam oryginalny i też mi przekłamuje o 10-15 stopni, a wymienialem, jest też dużo podróbek czujników i to ze znaczkami Audi VW, także jeżeli kupować to tylko w ASO lub z pewnego źródła,

P.S. a jaki kolor tego czujnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czujnik zielony 4 piny a kupiony w nieautoryzowanym warsztacie audi w szczecinie pracuje tam kuzyn i od niego brałem . Rozumie że czujnik będzie przekłamywać ale jeżeli przez dwa dni jet ok i pokazuje na zegarze 90C a potem tylko między 70 a 80C to chyba coś nie tak .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników