Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zmienna geometria - zapieczenie kierownic.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Mam problemy z przyspieszeniem: autko słabo się zbiera, czasami występuje całkowity spadek mocy (i tu trochę odmiennie jak czytałem, problem ten nie występuje tylko po przekroczeniu 120km/h i 3000 obrotów, tylko czasami, a nawet sporadycznie. Po wyłączeniu i włączeniu silnika wraca do swojego mułowatego tępa), max prędkość 175km/h.

Silnik jaki mam to: 1,9 TDI 110 KM.

A temat zakładam bo: byłem w 2 punktach gdzie sprawdzają turbiny i zdiagnozowali mi tam wymieniony w temacie problem. Z tym, że jeden chce mi zregenerować całą turbinę, koszt 800 - 1000zł, w zależności od tego uszkodzenia turbiny (???), a 2 oferuje samo czyszczenie z wymianą uszczelek, piaskowaniem itp. koszt ok. 500zł.

Pytanie moje brzmi co lepiej zrobić?? Regeneracja całości, czy czyszczenie. Dodam, że właścicielem jestem od grudnia ubiegłego roku. Poza tym, piszecie o podłączeniu się najpierw pod VAG-a, ani jeden ani drugi nie robili tego, dlatego zastanawiam się czy diagnoza jest trafna, co sądzicie??

Opublikowano

W pierwszej kolejności - podpiąć VAGa i zczytać błędy, ale pewnie wyskoczy "notlauf".

Ponadto, pojeździj kilka dni wykorzystująć cały zakres obrotów (nawet w trybie awaryjnym poprostu ciągnij go cały czas te 3 tyś. obr) - może uda się wywalić sadzę z turbiny i zacznie jechać jak należy.

Jeżeli to nie pomoże, pewnie czyszczenie, ale najpierw pasowałoby zrobić logi.

Poszukaj na forum osób ze swojego rejonu, które mogą Ci podpiąć VAGa - dział spoty.

TDI musi czasami dostać po garach, żeby wywalić sadzę.

Opublikowano

Znacie w Kielcach lub okolicach jakiegoś machera, który mi w ekspresowym tempie wyczyści turbinę?? bo łapię notalufa przy 2500rpm, i najprawdopodobniej kierownice się zapiekły. A w poniedziałek wyjeżdżam na wczasy.

Opublikowano

Witam,

Mam problemy z przyspieszeniem: autko słabo się zbiera, czasami występuje całkowity spadek mocy (i tu trochę odmiennie jak czytałem, problem ten nie występuje tylko po przekroczeniu 120km/h i 3000 obrotów, tylko czasami, a nawet sporadycznie. Po wyłączeniu i włączeniu silnika wraca do swojego mułowatego tępa), max prędkość 175km/h.

Silnik jaki mam to: 1,9 TDI 110 KM.

A temat zakładam bo: byłem w 2 punktach gdzie sprawdzają turbiny i zdiagnozowali mi tam wymieniony w temacie problem. Z tym, że jeden chce mi zregenerować całą turbinę, koszt 800 - 1000zł, w zależności od tego uszkodzenia turbiny (???), a 2 oferuje samo czyszczenie z wymianą uszczelek, piaskowaniem itp. koszt ok. 500zł.

Pytanie moje brzmi co lepiej zrobić?? Regeneracja całości, czy czyszczenie. Dodam, że właścicielem jestem od grudnia ubiegłego roku. Poza tym, piszecie o podłączeniu się najpierw pod VAG-a, ani jeden ani drugi nie robili tego, dlatego zastanawiam się czy diagnoza jest trafna, co sądzicie??

jeszcze mozesz recznie rozruszac sztange turbiny i zobaczysz czy bedzie poprawa , ale wogole bedzie juz dobrze jak nie sa bardzo zapieczone :kox:

Opublikowano

chyba nie ten dzial :mysli: pojezdzic agresywniej ale nie deptac do 5tys rozruszac sztange strzykawka i wezykiem a jak nie to rozbierac i czyscic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...