Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVG] Prośba o analizę 013 statycznie


vronka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

zerknijcie proszę czy wszystko w tych logach gr 013 jest ok.

Przy okazji jest tam gr 007 ponieważ sprawdzałem czujnik temp cieczy.

Przy okazji zapytam - jeżeli czujnik na zegary podaje 83st a w 007gr widać 70 to znaczy, że czujnik jest uszkodzony?

Czy dobrze rozumiem, że komputer cały czas dostaje info o za niskiej temperaturze i na tej podstawie źle dobiera np ilość paliwa co skutkuje zwiększonym spalaniem?

Dzieki za odpowiedź

logky.jpg

Uploaded with ImageShack.us

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

deska rozdzielcza to mało dokładny odczyt temp.

zrób na zimnym silniku logi engine/log 007 oraz instruments/log 003, to samo zrób na dobrze rozgrzanym silniku, na podstawie tych 4 logów określi się czy czujnik temp szwankuje, czy może jednak winowajcą jest termostat jak to bywa prawie zawsze

do puki silni nie uzyska temp. powyżej 80 kliku stopni dostaje więcej paliwa, co skutkuje większym spalaniem

log 013 mi przynajmniej się nie podoba, po 4 min w drugim logu kolekcje rozjechały się znacznie, zrób dwa długie logi po 2min 001 i 013, oba rób osobno, wyłącz wszystkie urządzenia elektryczne, światła, nawiew, radio, klimę i dopiero zrób te logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedź.

Trochę źle się wyraziłem - kiedy pisałem o temperaturze na desce chodziło mi o odczycie VAGiem ze wskazań z Instruments.

Generalnie jeszcze wczoraj zmieniłem termostat i popsikałem wtyczkę od czujnika Kontakt Sprayem i teraz jest idealnie - tu i tu wskazania są niemal identyczne a silnik wreszcie osiąga 90st. Ciekaw jestem jak będzie teraz ze zużyciem paliwa...

Codo logów to zrobię je ponownie tak jak piszesz na dniach idorzucę.

Dzięki za pomoc! [br]Dopisany: 12 Maj 2011, 09:08_________________________________________________Wstawiam ponownie 013 statycznie

[013]

dodatkowo dorzucę log 003 bo wydaje mi sie ze jest tu cos nie tak. Dodam, ze auto jest po chipie w dynosoft i ma zaslepiony egr oraz wyciety kat. Czy te wartosci powinny byc zblizone do siebie bo widze ze jest spora roznica?

[003]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...