Skocz do zawartości

vronka

Pasjonat
  • Postów

    74
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O vronka

Osiągnięcia vronka

0

Reputacja

  1. Witam, kilka dni temu zmieniłem auto z a4 1,9 avg na A6 1,9 avf. W tamtym miałem 158km na turbo awx wtryskach 216 i program by EcuProject. Auto latało jak marzenie. Krowiaste A6 na oryginalnym programie było niestety ospałe więc od razu pojechałem do EcuProject i wyszło 170km i 360Nm. Ogólnie super bo jak porównuje inne wyniki to na standardowych gratach jest to wynik bardziej niż zadowalający. Mam jednak niedosyt w zakresie do 1800obr - jak oglądam wykres to widzę , że w zakresie od 1300-1800obr moment jakoś kiepsko przyrasta. Nie miałem czasu jeszcze pogadać z chłopakami z EcuProject czy da sie tam zrobić jakąś drobną korektę . Wasze spostrzeżenia mile widziane.
  2. Witajcie, ja w swoim avg mam 216 turbo awx wywalona recyrkulacje i kata + program ecuproject wrocław. Daje to wszystko 158KM. Czy po włożeniu wałka o ktorym piszecie trzeba będzie soft korygować? Czy osiągi poprawią się w całym zakresie czy raczej w górnych zakresach?
  3. Witam, przeszukałem forum jak umiałem i nie znalazłem odpowiedzi. Chodzi mi o te czarne gumowe czy plastikowe listwy na samym dole drzwi. W S4 są dużo ładniejsze i w kolorze nadwozia. Czy te listwy z S4 pasują do A4 czy może trzeba np zmienić jeszcze nakładkę na progi? Z góry dziękuję za odpowiedzi
  4. Kurcze to nie rozumiem jak wyregulowac te wskazowki, zeby zatrzymywały się w pionie...
  5. Czyli pozostaje ręczna regulacja, więc ponownie zastanawia mnie czy jak przesunę wskazówkę o te 3mm w lewo to czy wróci później na zero czy spadnie poniżej?
  6. Witam, mam licznik VDO. W jaki sposób można programowo przesunąć wskazówki? Pozdrawiam
  7. Witam, posiadam a4 b5 1999 polift. Zmieniłem ostatnio licznik na taki z pełnym fisem. Zrobiłem VAGiem test zegarów i mam problem. Wskazówki obrotomierza i prędkościomierza wychylają się trochę poza zakres maksymalny i nie zatrzymują się dokładnie pionowo tylko okolo 2mm w prawo od 3tys obr i 3mm od 100km/h. Minimalne położenia wskazówek są prawidłowe -wskazówki zatrzymują się na "0". Myślę, żeby skorygować położenie wskazówek ale zastanawiam się czy wtedy wskazówki nie "spadną" poniżej zera w dolnym położeniu? Czy jest tam może jakiś ogranicznik i wychylenie poniżej zera jest niemożliwe? Serdecznie proszę o radę. Pozdrawiam
  8. Wsad czyli jakaś część mechaniczna czy chodzi może o pamięć przebiegu i imo? Pytam głupio bo jestem totalnym laikiem w tej kwestii. Ale zasadniczo czy po zmianie tarczy i przekodowaniu VAGiem na TDI 4cyl wskazania będą prawidłowe?
  9. Witam, znalazłem niedrogi licznik z pełnym fis. Sam w swoim AVG mam półfis, który juz nie świeci i chcę zmienić na pełny. Pytanie - czy licznik z benzyny i to w angliku da się przerobić - zmienić tarcze i przekodować tak aby pasował do mnie? Wiem z działu diagnostyki VAG, że jest opcja zmiany kodowania rodzaju silnika w zegarach, ale znajomy mówił, że to może nie wystarczyć i nadal wskazanie obrotów może być nieprawidłowe. Proszę o podpowiedzi.
  10. vronka

    Czujnik temperatury

    Albo trafil ci sie uszkodzony czujnik - ja tak mialem, albo faktycznie termostat. Ja zmienilem 2 razy czujnik bo pierwszy byl uszkodzony i termostat i teraz jest ok.
  11. U mnie podobnie jak bakrzych - plecionka była walnięta i dawała taki objaw
  12. Witajcie, wczoraj autko kilkukrotnie złapało notlaufa. Pomyślałem, że pewnie kierownice zapieczone bo ostatnio trochę go zamulam. Zrobiłem log 011BS. Dynamicznego nie mam za bardzo warunków przy tej pogodzie zrobić ale postaram się może jutro. Log zrobiłem na zimnym silniku - nie wiem czy ma to znaczenie. Widzę sam, że jest problem bo ciśnienie nie zmienia się. Jednak jak podłożyłem palce pod dźwignię od VTG to czuję, że rusza się w zakresie około 0,5cm. Myślę że może kierownice nie są do końca zapieczone i lekko się ruszają, ale za mało, żeby zmieniło się ciśnienie w logu. Czy jest to możliwe czy może być inna przyczyna? Pozdrawiam
  13. Wiem, że temat stary, ale nie doczekał się odpowiedzi, a mam dokładnie ten sam problem. jak zaczyna wiać na szybę (oczywiście przy odpowiednich warunkach pogodowych) to momentalnie bardzo mocno zaparowuje. Zauważyłem, że jak dłużej nie włączam klimy to jest lepiej ale np jak wieczorem dnia poprzedniego klima chodziła, a rano są warunki sprzyjające parowaniu to wtedy mocno paruje. Tak jakby wilgoć zaczynała się zbierać w kanałach po wyłączeniu klimatyzacji?
  14. a ja się zastanawiałem czy jakikolwiek sens miałoby wsadzenie lepszego głośnika w fabrycznie zamontowany woofer? chodzi o to ze nie chce nic dokładać do bagażnika a ewentualnie wymienić ten głośnik nokii na jakiś lepszy. Czy da się to zrobić i czy będzie odczuwalna jakakolwiek poprawa? pozdro
  15. Kurcze, u mnie jest to samo od jakiegoś czasu. Jak dodam lekko gazu i puszczę pedał to słychać jak turbo schodzi z obrotów później niż silnik to normalnie jakby pogotowie jechało. Mam program z DynoSoft i wywalony kat, ale już ponad rok temu, a odgłos od około 3 miesięcy. Martwię się, że mogą to być początki końca turbiny... Ewentualnie myślę o nieszczelności ale nie wiem gdzie szukać. Może ktoś podpowie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...