Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Odwieczny problem z nie org. ksenonem


zaba84

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka.

Mam problem z ksenonem a właściwie z przetwornicą, chodzi o to że po pół roku znów chyba padła, objaw standardowy mianowicie włącze światła i nie świeci ale jak kilka razy włącze/wyłącze to zadziała i świeci.

Gwarancja mi sie już skończyła ale przez cały okreś gwarancji to jest już moja 4 przetwornica i pada średnio co pół roku i chyba zawsze z prawej strony, nie jestem alelektrykiem i nie mam pojecia dlaczego tak sie dzieje ale mysle ze jest to moze wina temp. bo przetwornica jest zamonowana na podluznicy blisko kolektora wylotowego i dzis jak przyjechalem to sprawdzalem i obie przetwornice sa tak samo lekko cieplawe ale ta padnieta miała jakby duzo bardziej gorący jeden przewod ten który jest na stale przy przetwornicy.

Ma ktoś jakieś wizje o co tu chodzi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetwornica powinna być na lampie jest tam miejsce. A poza tym jakiej firmy jest ta przetwornica ? Chińczyk?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetwornica powinna być na lampie jest tam miejsce. A poza tym jakiej firmy jest ta przetwornica ? Chińczyk?

Chyba chińczyk bo sam je kupowałem i montowałem. Ale zawsze pada ta z prawej strony.

Fakt pod lampa jest miejsce ale musiałbym cos dorabiac zeby ja tam przymocować i dlatego zamontowałem tak gdzie mialem miejsce.

[br]Dopisany: 11 Maj 2011, 20:40_________________________________________________ :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz mieć ksenon to lepiej zainwestować i kupić coś porządnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz mieć ksenon to lepiej zainwestować i kupić coś porządnego.