Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Poduszki silnika


Grzesiekkbc

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

Koledzy co mają 1z proszeni do tablicy.

Sprawa dotyczy poduszek silnika bo pod skrzynią dzisiaj wymieniłem obie na nowe Lamfordera bo wyeliminowało drgania 1800-2300 obr ale mam jeszcze jeden objaw a mianowicie podczas jazdy np na 4 gdy przez chwilę nie jadę z wciśniętym pedałem przyśpieszenia po czym dodam gazu auto ma takie szarpnięcie jakiś ułamek sekundy po dodaniu gazu i to samo się dzieje jak puszczę gaz to za moment jest takie szarpnięcie. Dodam że sprzęgło mam nowe Sachsa i skrzynia też wymieniona jest. Czy winą mogą być poduszki pod silnikiem, jeśli tak to jak je sprawdzić i jak wizualnie poznać że padłu lub się kończą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz nacisnąć hamulec i jednocześnie na jedynce puszczać sprzęgło tak żeby szarpnęło silnikiem.

Jeśli poduchy są wybite to słychać stuknięcie. Tak mi sprawdzał mechanik. Też myślałem, że mam poduchy do wymiany, ale wy czaił że to sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:hi:

Koledzy co mają 1z proszeni do tablicy.

Sprawa dotyczy poduszek silnika bo pod skrzynią dzisiaj wymieniłem obie na nowe Lamfordera bo wyeliminowało drgania 1800-2300 obr ale mam jeszcze jeden objaw a mianowicie podczas jazdy np na 4 gdy przez chwilę nie jadę z wciśniętym pedałem przyśpieszenia po czym dodam gazu auto ma takie szarpnięcie jakiś ułamek sekundy po dodaniu gazu i to samo się dzieje jak puszczę gaz to za moment jest takie szarpnięcie. Dodam że sprzęgło mam nowe Sachsa i skrzynia też wymieniona jest. Czy winą mogą być poduszki pod silnikiem, jeśli tak to jak je sprawdzić i jak wizualnie poznać że padłu lub się kończą.

Jak najbardziej może to być przyczyna uszkodzonej poduszki. Miałem taki objaw przy niesprawnej poduszce. Podnieś maskę i obserwuj zachowanie silnika przy rozruchu i gaszeniu jak nim rzuca na boki to poduszki są uszkodzone. Zewnętrznie gdy nie występują żadne uszkodzenia trudno ocenić czy poduszka nadaje się do wymiany. Mi mechanik podczas zewnętrznych oględzin oświadczył, że poduszki OK i dopiero jak sam się tym zainteresowałem to zauważyłem, że poduszki pod skrzynia nadają się do wymiany a na prawej poduszce pod silnikiem znajduje się wyschnięta plama po oleju który z niej wypłynął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro sobie wjadę na kanał u znajomego i zobaczę na tą pod silnikiem bo jak pisałem pod skrzynią wymieniłem i jest wielka różnica w czasie jazdy, w końcu jakiś komfort jazdy a nie jak wcześniej jak bym jeździł prawdziwym Z-torem. [br]Dopisany: 13 Maj 2011, 15:57_________________________________________________Koledzy pod silnikiem mam poduszki w miarę wg mechanika ale nie podoba mu się blacha w którą wchodzi poduszka ta z samego przodu koło chłodnicy. Czy ktoś może podesłać foto zrobione z kanału na którym będzie widać tą blachę w którą wchodzi poduszka? U mnie jest ona jakaś dziwna i poduszka nie jest w całości w niej zamocowana. Mechanik twierdzi że przez to właśnie silnik staje dęba i lewarek w czasie jazdy trzęsie się przód tył.

Pomóżcie jeśli dacie radę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny objaw w swojej, lewarek zmiany biegów podczas jazdy mi "chodzi", możesz napisać ile kosztowała Cię wymiana tych poduszek pod skrzynią?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...