Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Prośba o analizę logów


A4_Dominik_WAW

Rekomendowane odpowiedzi

Tęperatura płynu chłodzącego ponad 100 C :gwizdanie: chyba cos z termostatem nie tak.

Korekcie pierwszego i czwartego wtrysku dośc duze :wink4:

O reszcie niech sie bardziej wtajemniczeni wypowiedzą :cool1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- swiruje kat synchronizacji - trzeba by sprawdzic stan napinacza - ogolnie rozrzad

- temperatura ciut za wysoka... chyba ze to chwilowe po pałowaniu ...

- EGR wyglada na nieczynny - caly czas otwarty....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- swiruje kat synchronizacji - trzeba by sprawdzic stan napinacza - ogolnie rozrzad

- temperatura ciut za wysoka... chyba ze to chwilowe po pałowaniu ...

- EGR wyglada na nieczynny - caly czas otwarty....

Dokładnie macie racje:

2 Faults Found

17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Open Circuit

P1588 - 35-10 - - - Intermittent

19586 - EGR System: Regulation Range Exceeded

P3130 - 35-10 - - - Intermittent

były dwa błędy w silniku

logi statyczne były robione przed dynamicznymi czyli pewnie termostat zawodzi

auto lubi puścić dymek spory przy ruszaniu w kolorze takim biało szarym czy to od EGR-u ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy blad pochodzi od poduszki silnika...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie jest źle... przepływka i ciśnienie w dolocie ok.

kąt na bloku 004 wariuje nawet na jałowym.

EGR martwy (003 na statycznych)

Z temperaturą cholera wie o co chodzi.. raz pokazuje 106 stopni, raz dobrą.

[br]Dopisany: 13 Maj 2011, 16:51_________________________________________________

auto lubi puścić dymek spory przy ruszaniu w kolorze takim biało szarym czy to od EGR-u ?

tak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze dwa logi z EGR-u

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45787.html

http://vaglog.rtnet.pl/dominikt_45788.html

logi statyczne robione na drugi dzień, wydaje mi się że EGR nie pracuje jak powinien bo jest albo cały czas otwarty albo zamknięty a powinien przecież się co jakiś czas otwierać i zamykać dodam że EGR był wymieniany rok temu na Przasnyskiej 700 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos jakby sie nie otwieral do konca....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...