Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ADR] proszę o analizę logów


ookon

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich,są to moje pierwsze logi więc nie wiem czy to właśnie te grupy powinienem logować.proszę o diagnozę i wyrozumiałość :a4fan:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a684c241107c927f.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/29e15b361d080607.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/88764f136be767f4.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1fc0cf6e76470d9d.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c886d2e42b219625.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/32557805960feb4c.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fff1485690dd7785.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/acd2926125902603.html[br]Dopisany: 12 Styczeń 2008, 16:21 _________________________________________________wyskoczył mi jeszcze taki błąd,wie może ktoś co to takiego?

Control Module Part Number: 8D0 907 557 S

Component and/or Version: 1,8L R4/5V MOTR HS D03

Software Coding: 04001

Work Shop Code: WSC 06335

1 Fault Found:

17916 - Idle Control Sys: Upper Regulation Limit Reached

P1508 - 35-10 - - - Intermittent

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyskoczył mi jeszcze taki błąd,wie może ktoś co to takiego?

Wyczyść przepustnicę i poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym, podciśnienia itp. Poczytaj trochę o robieniu logów, bo z twoich faktycznie niewiele informacji można wyczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mogłbyś mi powiedzieć co w tych logach jest nie tak?wydaje mi sie że zrobiłem je zgodnie z instrukcją.mam jeszcze pytanie:w instrukcji jest napisane żeby logować grupe000 przez około 20s,a grupe 003 przez około 50s.co z pozostałymi grupami?jaki czas je trzeba logować?pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko zależy od tego który element silnika chcesz ocenić. Wszystkie logi robisz na pracującym silniku, na włączonym zapłonie (silnik nie pracuje) możesz tylko zczytać błędy. Logi statyczne robisz na wolnych obrotach biegu jałowego lub przy podwyższonych obrotach biegu jałowego (np. 3000 obr/min). Logi dynamiczne robisz w czsie jazdy. W benzynie zawsze na początek oceniamy sonde lambda i przepływomierz powietrza.... ale to już w zależności od potrzeb (dolegliwości).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...