Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wykres do oceny/ Wykres od Patroxa po poprawce


Rekomendowane odpowiedzi

Wystarczy w logach zobaczyc ile dmuchawa pompuje i jaka jest dawka i bedzie cos tam wiadomo..

Podejrzewam ze jak auto wyrywa i jednoczesnie kopci to musi byc dowalone koksu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy w logach zobaczyc ile dmuchawa pompuje i jaka jest dawka i bedzie cos tam wiadomo..

Podejrzewam ze jak auto wyrywa i jednoczesnie kopci to musi byc dowalone koksu...

Na suchym asfalcie z miejsca potrafi okrecic kołami a jak ruszę z miejsca na skręconych kołach to d*pę nadrzuca tak jakbym był tylko tylni napęd :)

Koksu pewnie jest dowalone i mi sie to podoba ale kopcenie mnie dobija więc wole wszystko sprawdzić na hamowni.

Logów robił nie będę bo mi sie nie chce a poza tym za ponad tydzień jadę do PL i jestem umówiony z Patroxem na korekte tego co tam siedzi.[br]Dopisany: 18 Maj 2011, 12:44_________________________________________________

zalezy tez co dla kogo znaczy wyrywa :kox:

Miałem 2.5 TDI Q A6 z 2003 roku które miało 180 koni fabrycznie i tak nie wyrywało jakby co, tak więc mam porównanie :)

Tam był automat co prawda ale wiem jakie A6 miało przyspieszenie a jakie to ma :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No w sumie tak ale zawsze to jakies porównanie a poza tym w porównaniu do mojej B6 z tym samym silnikiem tylko bez Q jest masakryczna różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zalezy tez co dla kogo znaczy wyrywa :kox:

Święta racja:)

W jakim zakresie obrotów idzie kopciuch z tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to musielibyśmy się zgadać i spotkać na McDonaldzie albo pod Trapezem czy jeszcze gdzies indziej :)

Ok jeszcze sie zgadamy,a moze by jakis maly spocik zorganizowac w Lesznie?

Patrox na pewno cos ci zaradzi bo to dobry fachura.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci zrywa przyczepnosc i trakcję przy 180 PS i quattro to przyjzal bym sie oponom, nie powinno byc takiego problemu ze zrywaniem trakcji i na skręconych kołach z uciekaniem tylu... u mnie jest 170 PS i nawet jak jest mokro, dając w palnik nie pamiętam by zapalila sie trakcja lub zerwal przyczepność...

kumpel w AWX FWD ma ok 180 PS i na dobrych oponach tez nie zrywa trakcji... a auta zapitalają jak szalone

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci zrywa przyczepnosc i trakcję przy 180 PS i quattro to przyjzal bym sie oponom, nie powinno byc takiego problemu ze zrywaniem trakcji i na skręconych kołach z uciekaniem tylu... u mnie jest 170 PS i nawet jak jest mokro, dając w palnik nie pamiętam by zapalila sie trakcja lub zerwal przyczepność...

kumpel w AWX FWD ma ok 180 PS i na dobrych oponach tez nie zrywa trakcji... a auta zapitalają jak szalone

Dokładnie. Jak dobre opony to przy takiej mocy i 4x4 nie ma prawa zbytnio popiskiwać, zalezy jeszcze od gęstości powietrza :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ci zrywa przyczepnosc i trakcję przy 180 PS i quattro to przyjzal bym sie oponom, nie powinno byc takiego problemu ze zrywaniem trakcji i na skręconych kołach z uciekaniem tylu... u mnie jest 170 PS i nawet jak jest mokro, dając w palnik nie pamiętam by zapalila sie trakcja lub zerwal przyczepność...

Ludzie :) czy ja piszę, że stoje w miejscu a koła się kręcą?? Nawet RS4 tak nie zrobi. Poprostu chodzi mi o to, że przy ostrym ruszeniu/zerwaniu to koło zapiszczy na dosłownie ułamek sekundy a jak zacznę jeździć w koło i dam w palnik to tył nadrzuci.

Opony są nowe?? zrobić zdjęcie, żeby udowodnić?? :)

kumpel w AWX FWD ma ok 180 PS i na dobrych oponach tez nie zrywa trakcji... a auta zapitalają jak szalone

Tak, to po co komu Quattro skoro mu nie zrywa trakcji?? :cool1: Przy drugiej B6 miałem Dunlopy Sp sport i przy 130 koniach zrywało trakcję wieć proszę cie nie pisz takich rzeczy :)

W jakim zakresie obrotów idzie kopciuch z tyłu?

1800-2000

Najczęsciej jak zmienię bieg z niższego na wyższy i wdepnę gaz ostro aby przyspieszyc wystarczają żebym mógł wrzucic kolejny bieg.

No i rzecz jasna przy ostrym butowaniu i tu już nie ma znaczenia ile jest obrotów bo np. jadąc na 6-biegu 140-150 depne aby przyspieszyć to tez zakopci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to aż tak kopci że widzisz w lusterku czy ktos jechał za toba?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to aż tak kopci że widzisz w lusterku czy ktos jechał za toba?

W nocy jak ktos za mna jedzie na światłach to widzę jak się zadymi w lusterku. W dzień nic nie widać :)

żona jak za mna jechała i ja wypaliłem z ronda to sie mnie pytała dlaczego spod zderzaka mi czarny dym poszedł? :)

Ja osobiscie nie jechałem za tym autem więc nie wiem jak bardzo kopci, moze troche przesadzam bo w poprzednim A4 jak przyspieszałem to w nocy jak ktos za na jechał to też było widać że dymek z rury wylatuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli dynamika jest dobra to podejrzewam kiepską mieszankę - złe proporcje w programie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra to jest zgaduj zgadula ...program robiony na wyspach, nie wiem czy tam umieja dobrze robic programy , ale zdania sa podzielone. Jak zawitasz w kraju zchamuj ten samochod bo jak na AVF po samym programie przyrosty sa porazajace :kox: :kox: .Moment masz taki jak ja w 320d ,wiec nie wiem co Cie tam az tak odpycha bo to wcale nie jest az tak duzo... Chyba ze przesiadles sie z mula jakiegos. Tym bardziej ze w Q nie bedzie tak az tego czuc (podobnie jak w RWD), inaczej jakbys jezdzil FWD tam taki moment wyrywa kiere z rak i jest uczucie ze auto jest blyskawica. :tongue4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MNie odpycha i tyle, miałem wcześniej i jeszcze mam AVF FWD i tak nie jedzie a jak nim stanąłem na kresce z brata E46 2.0 150 konnym to jechaliśmy łeb w łeb.

Pewnie za kilka tyg nie będę odczuwał, że auta lepiej przyspiesza bo się przyzwyczaje tak jak ty jestes przyzwyczajony do twojego ale jak zrobiłeś chip to pewnie czułeś różnicę :)

_________________________________________________

Dobra czas zakończyć te przekomarzanie się :) Jak juz pisałem na 31 maja jestem umówiony w EcuProject z Patroxem na sprawdzenie co jest grane, ile tam jest teraz kucy no i wgranie nowego programu :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byle tylko się nie okazało, że Patrox zmieni program a dymił będzie dalej :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spokojnie, nie wypuszczą Cię z Ecuproject z lipną diagnozą... nic się nie martw, czekaj na wizytę u Patryka! :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie :) czy ja piszę, że stoje w miejscu a koła się kręcą?? Nawet RS4 tak nie zrobi. Poprostu chodzi mi o to, że przy ostrym ruszeniu/zerwaniu to koło zapiszczy na dosłownie ułamek sekundy a jak zacznę jeździć w koło i dam w palnik to tył nadrzuci.

Opony są nowe?? zrobić zdjęcie, żeby udowodnić?? :)

mnie nic nie musisz udowadniać, skoro są nowe to ok

Tak, to po co komu Quattro skoro mu nie zrywa trakcji?? :cool1: Przy drugiej B6 miałem Dunlopy Sp sport i przy 130 koniach zrywało trakcję wieć proszę cie nie pisz takich rzeczy :)

akurat dunlop sp sport to badziew jakich mało, miałem nowe takie w E46, zero przyczepności,uciekal w koleinach po zmianie na Good Year zupelnie inna jazda, kumpel w swojej B6 ma conti sport contact 3 i na suchej nawierzchni FWD i prawie 180 PS nic nie zrywa i nie piszczy

a quattro jest po to by zachować stabilność i pewność praktycznie takiej samej jazdy na mokrej lub osnieżonej drodze...jak jezdzac po suchej FWD.

kumpel ma E61 530xd 245 koni i tam też nie zrywa przyczepności, spokojnie sobie radzi przy starcie na wprost, trzyma się jak przyklejona,

piszę to co widzę, nie z sufitu ;)

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

swojej B6 ma conti sport contact 3 i na suchej nawierzchni FWD i prawie 180 PS nic nie zrywa i nie piszczy

Ja mam te same opony czli CSC3 rozmiar 225/40R18 i przy mojej mocy na pierwszym i drugim biegu auto ma bardzo duże kłopoty z trakcją, praktycznie zawsze przy mocnieszym wciśnięciu gazu jest uslizg kół i mruga kontrola trakcji.

Aha i nie porównuj auta RWD do FWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...