Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Wykres do oceny/ Wykres od Patroxa po poprawce


Rekomendowane odpowiedzi

Ile ludzi tyle opini :)

Ja miałem przy Golfie IV GoogYear F1 i dla mnie te opony są za twarde i nic się nie kleiły do asfaltu czy było mokro czy sucho. Taka jest moja opinia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego jak wykresik wyszedl przed i po korekcie?

ps: rozmawialismy przed hamownia ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No więc ciesz się, ze pojechałeś i nie byłeś jak moje autko zadymiło :)

Twój ci zakopcił ale w porównaniu do mojego to te twoje dymienie to był pokurz bo mi tak zakopcił, ze wjazd na hamownie był cały czarny tyle sadzy wyleciało :kox: Tutaj fotka z hamowni http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=204245.30 gdzie widac jak im okopciłem wjazd na hamownię :decayed:

Ale najważniejsze, że Daniel powiedział, że silnik jest w idealnym stanie :good:

Miało być 187 koni po angielskim sofcie a wyszło 165 :) ale miał prawo to zgubić przez te 80 tys km, w kazdym bąc razie niech sobie ci anglicy co robili ten program wywala ta hamownie na złom :naughty:

Teraz mam pewne 167 koni i 372 Nm :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli zdrowe cyferki dla tej motorowni :good:. Teraz rezaj większe turbo i fimc, a będziesz zadowolony .

czekam na wykres

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz mam pewne 167 koni i 372 Nm :good:

No to super :good: .

Dobrze ze sie sprawa wyjasnila , w gubienie 22koni i 40nm po takim przebiegu nie wierze :hi: . Ten samochod nigdy nie mial takiej mocy . Dziwi mnie ze Twoja pupa myslala ze jezdzisz ekspresem a ... to auto bedzie mialo kolo 9-9.5 do setki ? nie myle sie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli zdrowe cyferki dla tej motorowni :good:. Teraz rezaj większe turbo i fimc, a będziesz zadowolony .

czekam na wykres

No tak, Patrox napisał mi zanim do niego pojechałem, że ten silnik jak ma 170 koników to takie maximum, wyszło 167 więc jest gitara :)

Teraz mam pewne 167 koni i 372 Nm :good:

No to super :good: .

Dobrze ze sie sprawa wyjasnila , w gubienie 22koni i 40nm po takim przebiegu nie wierze :hi: . Ten samochod nigdy nie mial takiej mocy . Dziwi mnie ze Twoja pupa myslala ze jezdzisz ekspresem a ... to auto bedzie mialo kolo 9-9.5 do setki ? nie myle sie :gwizdanie:

Pewnie cos zgubił kucyków, Nm wyszło 398 na angielskim programie więc zgubił jakieś 14 NM. Tak czy siak ich hamownia to kiła :)

No moja pupa tak myslała bo wczesniej jeździłem B6 bez żadnego softu więc róznica była po przesiadce :) a do tego jeszcze wczesniej miałem A6 2.5 TDI Q z 2003 roku i tez mi sie wydaje, że A4 zbiera sie lepiej niz ta A6 tyle tylko, że A6 od 180 km/h jak sie nadepło to jechało dalej a A4 juz ciężko idzie sie rozpedzanie od 180 km/h do 200 km/h.

Tak więc koniec końcem teraz jestem zadowolony, że jest wszystko tak jak być powinno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jednak dostal bys po d... jakbysmy sie spikneli :tongue4: I kolejny zadowolony klient Patryka-mowilem ze to dobry fachowiec :good:

No moja pupa tak myslała bo wczesniej jeździłem B6 bez żadnego softu więc róznica była po przesiadce :) a do tego jeszcze wczesniej miałem A6 2.5 TDI Q z 2003 roku i tez mi sie wydaje, że A4 zbiera sie lepiej niz ta A6 tyle tylko, że A6 od 180 km/h jak sie nadepło to jechało dalej a A4 juz ciężko idzie sie rozpedzanie od 180 km/h do 200 km/h.

Moja idzie ladnie praktycznie do max 230.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja moja na autobahnie w niemczech poleciałem 210 i odpuściłem, szkoda mi było samochodu a do tego byłem zapakowany tak, że tylne fotele miałem połozone bo wracałem do UK i wiozłem kilka rzeczy w tym meble tzn. komodę którą właśnie skręcam i widzę, ze bez browara sobie nie poradzę :kwasny::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe mowilem decayed ze tamten wynik mozna o kant...

tez tak obstawiałem.... 400 nm na serii :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz siedzi coś takiego 166,8 KM i 371,7 Nm, sorry za jakość :rolleyes: wciąż czekam na maila od Daniela z wykresem ze starym programem no i nowym tym który tu wrzuciłem.

Ogólnie auto ma teraz o te 3 konie wiecej i niutonów jakieś 20 mniej i wydaje mi się, że nie jest juz takie żwawe jak dotychczas ale zdecydowanie mniej kopci.

Wcześniej doładowanie na turbinie było 1,5 bara i teraz zostało zmniejszone do 1 bara i dawka paliwa była cos około 7 miligramów czyli chyba tez duzo za dużo.

Samochód teraz zdecydowanie mniej pali, byłem to w stanie przetestować przy powrocie do UK (1400 km) spalanie 7,3 litra na trasie z prędkością średnią 140 km/h - 170km/h

hehe mowilem decayed ze tamten wynik mozna o kant...

tez tak obstawiałem.... 400 nm na serii :gwizdanie:

Było blisko 400Nm bo wyszło 390 Nm ale koników zdecydowanie mniej bo wyszło 165 KM[br]Dopisany: 20 Czerwiec 2011, 00:12_________________________________________________

Takie coś teraz siedzi po wizycie u Patroxa

362c2623df5b4262med.jpg

Takie coś było

b8d6da00f0d69972med.jpg

Tutaj dokładne powiększenie po kliknięciu

Patrox

362c2623df5b4262m.jpg

Anglia

b8d6da00f0d69972m.jpg

Co myślicie o jednym i drugim wykresie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie czy to w czymś szkodziło, że tyle Nm było?? :mysli:

Wykresy są praktycznie podobne ale auto juz tak nie jedzie jak wcześniej, wcześniej zbierało sie lepiej ale mogło to byc spowodowane doładowaniem turbo i dawka paliwa. Teraz zdecydowanie mniej pali i nie kopci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zastanawia mnie czy to w czymś szkodziło, że tyle Nm było?? :mysli:

Wykresy są praktycznie podobne ale auto juz tak nie jedzie jak wcześniej, wcześniej zbierało sie lepiej ale mogło to byc spowodowane doładowaniem turbo i dawka paliwa. Teraz zdecydowanie mniej pali i nie kopci.

masz mniej Nm i dobrze, przede wszystkim sprzęgło nie dostaje tak po d*pie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie się już przyzwyczaiłem i dlatego tak mi sie wydaje :) musiałbym sie przejechać jakąś A4 bez softu i wtedy poczułbym różnicę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj dokładne powiększenie po kliknięciu

Patrox

362c2623df5b4262m.jpg

Anglia

b8d6da00f0d69972m.jpg

Co myślicie o jednym i drugim wykresie??

Wykresy są praktycznie podobne ale auto juz tak nie jedzie jak wcześniej, wcześniej zbierało sie lepiej ale mogło to byc spowodowane doładowaniem turbo i dawka paliwa. Teraz zdecydowanie mniej pali i nie kopci.

dobry przyklad na to ze wykres nie swiadczy o jakosci softu ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, ja to znam tylko z paru przedmiotów na studiach, praktyki nie mam ale moim zdaniem to dziwnie ze spada Ci ten moment juz od 2500 w zasadzie, ale moze tak ma byc wniosek jeden trzymaj 2100 - 2600 obr do rwania :), tyle Nm to i tak jak nie zmieniales sprzegla to dla niego katroga ostra jeszcze przy zmianach biegow uwazaj na kolo dwumasowe takie pier**** dla niego nie robia dobrze, ja u siebie w 1.9 mam 115 i bardzo mysle czy chce to ruszac na 130 - 140

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, ja to znam tylko z paru przedmiotów na studiach, praktyki nie mam ale moim zdaniem to dziwnie ze spada Ci ten moment juz od 2500 w zasadzie, ale moze tak ma byc wniosek jeden trzymaj 2100 - 2600 obr do rwania :), tyle Nm to i tak jak nie zmieniales sprzegla to dla niego katroga ostra jeszcze przy zmianach biegow uwazaj na kolo dwumasowe takie pier**** dla niego nie robia dobrze, ja u siebie w 1.9 mam 115 i bardzo mysle czy chce to ruszac na 130 - 140

ale brednie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...