itor 0 Opublikowano 18 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2011 czekaj bo czegos nie rozumiem, zawsze jest tak ze pompa tloczy wiecej a regulator zbija o ok 0,5 bara. tak tak oczywiscie masz racje powinno spasc do okolo 3.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 A może ten regulator padł?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 A może ten regulator padł?? to tez wyjdzie na badaniu cisnienia paliwa inaczej nie sprawdzisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Mam jeszcze jedno pytanie: w jakim momencie powinien zadziałać ten regulator?? Czy to jest coś podobnego w wyglądzie jak egr (z wężykiem podciśnienia??)?? Mam wakuometr wyskalowany od 0 - 5 barów więc chyba sam to sprawdzę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Mam jeszcze jedno pytanie: w jakim momencie powinien zadziałać ten regulator?? Czy to jest coś podobnego w wyglądzie jak egr (z wężykiem podciśnienia??)?? Mam wakuometr wyskalowany od 0 - 5 barów więc chyba sam to sprawdzę... mniej wiecej cos takiego http://allegro.pl/244-regulator-cisnienia-vw-audi-seat-0280160562-i1593456529.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Jeszcze jedno: w błędach silnika mam: spalanie stukowe na czujniku G66. Czy to ciśnienie może być tego powodem?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Jeszcze jedno: w błędach silnika mam: spalanie stukowe na czujniku G66. Czy to ciśnienie może być tego powodem?? podaj dokladny kod bledu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Najczęściej jest tylko: 16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low P0332 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 2 razy zauważyłem też: 16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low P0327 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 Najczęściej jest tylko: 16716 - Knock Sensor 2 (G66): Signal too Low P0332 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 2 razy zauważyłem też: 16711 - Knock Sensor 1 (G61): Signal too Low P0327 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent kurde od razu trzeba bylo od tego zaczac, pompe zostaw w spokoju oba bledy wpywaja na utrate mocy w aucie jesli chodzi o 16716 i 16711 to 1.sprawdz cz czujnik jest przykrecony prawidlowo tzn. z sila 20Nm 2.sprawdz kable tego czujnika czy nie sa przetarte 3.czy nie ma zwarcia do masy 4.jesli nic z tych rzeczy wymiana czujnika jesli chodzi o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 20 Nm???? czyli jakby delikatnie ręką przyciągnąć?? Zobaczę co pokaże dymo i się odezwę!! Dzięki!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 20 Nm???? czyli jakby delikatnie ręką przyciągnąć?? Zobaczę co pokaże dymo i się odezwę!! Dzięki!! 20Nm nie przykrecisz reka gwarantuje ci:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 hehe - faktycznie pomieszałem... wieczorkiem zajrzę!! Który to jest G66 a który G61?? Chodzi mi o kolor wtyczki... UPDATE: G66 - zielony G61 - niebieski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 hehe - faktycznie pomieszałem... wieczorkiem zajrzę!! Który to jest G66 a który G61?? Chodzi mi o kolor wtyczki... chyba zielony i niebieski ale ktory jest ktory to nie wiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Ja pierdziele - Chłopaki ma ktoś pomysł jak podejść do sprawdzenia dynamometrem siły dokręcenia tych czujników?? Na moje to trzeba by zwalić ssący i odkręcić termostat?? :doh1: I jeszcze mam jedno pytanie - jeden czujnik jest za termostatem - a drugi?? Możecie mi to sprawdzić w ETCE?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Ja pierdziele - Chłopaki ma ktoś pomysł jak podejść do sprawdzenia dynamometrem siły dokręcenia tych czujników?? Na moje to trzeba by zwalić ssący i odkręcić termostat?? :doh1: I jeszcze mam jedno pytanie - jeden czujnik jest za termostatem - a drugi?? Możecie mi to sprawdzić w ETCE?? nie da sie jakiejs przedluzki zrobic? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Attis3 5 Opublikowano 2 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 kurde tylko jak na dynamometr przedłużkę założyć... Myślę czy nie kupić obu czujników i nie oddać gdzieś do mechaniora na wymianę... Z drugiej strony jeśli to tylko zła siła dokręcenia czujnika to szkoda kasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się