Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Zawieszenie wersja s-line. jakieś różnice ?


szyba

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie.

Czy podstawowa wersja zawieszenia a wersja oryginalna s-line czyms sie rozni ?

Jeździłem kiedyś normalną A4 B6 i było bardzo komfortowo, boje się, że s-line będzie już o wiele twardszy.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawieszenie S line (1BE vs 1BV)

- 1BE (zawieszenie komfortowo/sportowe, obniżone o -20mm, koła 17”)

- 1BV (zawieszenie sportowe, obniżone o -20mm, koła 18”, dodatkowo usztywnione – w stosunku do 1BE inny model amortyzatora oraz wymienione niektóre z elementów wahaczy)

Co to powyższego cytatu to koła 18" były w s-line opcjonalne od 2004 roku, standardowo s-line wyjeżdżały na 17". Ogólnie popraw temat bo tak to spodziewam się szybkiego kosza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam u siebie fabrycznie 1Bv i 17'' przesiadlem sie z poliftowej B5 na standardowych zawiasach z 16'' i pierwsze dni mialem wrażenie, że strasznie twardo i żle, ale teraz jak wsiadam do samochodu żony, czy innego, to na każdym zakrecie mam wrażenie, że dotkne lusterkami krawężnika. Moze komfort troche mniejszy, ale pewnośc, precyzja prowadzenia, jak dla mnie super.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mialem mozliwosc przejechania sie B6 na serii i s-line (1BV) i roznica jest ogromna. Na standardzie wjezdzasz w dziure i tego nie czujesz natomiast na s-linowej zawieszce (1BV) jest duzo twardziej. Trzymanie w zakretach jak i 20mm nizsze autko rekompensuje brak wiekszego komfortu:) Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy myślalem nad tym problemem kilka razy sam ale jakś wątku nie zacząłem, twardze troszkę ok, druga sprawa jak to wygląda kosztowo w stosunku do standardowego zawieszenia, kolejna sprawa czy jest niższe czy prześwit jest taki sam mieszkam na wsi i nie ukrywam że w zimę robi różnice prześwit dlatego przy następnym zakupie kolejnej A4 pomyslę nad Allroad i tu powstaje kolejne pytanie czy koszty utrzymania tej wersji sa dużo wyższe czy podobne jak w zwykłym avancie :mysli: :mysli: :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a jak to jest z częściami do S-line czy ktoś może miał zwykłą wersję i S-line nie ukrywam że następne Audi będzie brane pod uwagę w tej wersji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy a jak to jest z częściami do S-line czy ktoś może miał zwykłą wersję i S-line nie ukrywam że następne Audi będzie brane pod uwagę w tej wersji?

O jakich częściach mówisz?? bo cos mi się wydaje, że nie wiesz jakie róznice są miedzy zwykłą A4 a A4 z pakietem s-line :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pisze Pawlo(posiadacz pieknego s-line),paket s-line to głównie stylistyka,mechanicznie to dalej a4 b6,zawieszenie to także kwestia wyboru konfiguracji, nie musisz mieć s-lina, aby mieć sport zawieche.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...