Skocz do zawartości

OQS

Pasjonat
  • Postów

    178
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O OQS

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia OQS

0

Reputacja

  1. Przeliczyłem teraz na szybko i dla tego rozmiaru opon różnica 5 mm w promieniu koła da na tej trasie różnicę 5,7 km, więc zużycie opon plus dodatkowo różnica w ciśnieniu w oponach może spokojnie dać te 3% rozbieżności.
  2. Koledzy wyżej już napisali jak z przewodami, ja chciałbym tylko zwrócić uwagę że dwa różne subwoofery napędzane dwoma różnymi wzmacniaczami to może być średni pomysł, prawie na pewno któryś będzie szybszy, będzie problem żeby grały równo w fazie i spodziewałbym się buczenia i dużej straty na "jakości". Dlatego zasugerowałbym przemyślenie sprawy dwa razy, i na przykład bo zakończonym montażu odsłuchanie sprzętu z i bez podłączonego oryginalnego subwoofera w celu stwierdzenia "na ucho" jak to gra.
  3. OQS

    falowanie obrotów a akumulator?

    Mały spadek obrotów podczas załączania sprzętu który bierze stosunkowo duży prąd jest całkowicie normalny. Większy pobór prądu -> spadek napięcia -> reakcja regulatora napięcia w alternatorze -> większe obciążenie alternatora -> większe obciążenie silnika -> dostosowanie dawki paliwa do nowego obciążenia na biegu jałowym. Całość "chwilę" trwa i stąd minimalny spadek.
  4. U mnie zarówno podczas otwierania jak i zamykania. Samochód kilka razy był pod komputerem z innych okazji i nigdy nic związanego z tematem nie wyskoczyło.
  5. Od kilku miesięcy mam ten sam kłopot, średnio dwa-trzy razy w miesiącu przestaje działać i trzeba go synchronizować. Baterie w kluczyku wymieniłem - nie pomogło. Często zdarza mi się tak że samochód po jeździe normalnie zamykam (więc po odpaleniu kluczyk nadal działa), wracam do samochodu po 10 minutach i już nie działa więc to raczej nie to.
  6. Jak szukałem informacji w Maju to żadnych konkretów nie znalazłem, ogólne użytkownicy odradzają te najtańsze. Od siebie mogę dodać że nie kupowałbym kamerki na allegro, nie wiem jak teraz ale wtedy gdy szukałem na polskich aukcjach był taki bałagan że głowa mała. Pomieszane modele, pomieszane zdjęcia, czasem wprost przekłamane dane, nie ma pewności co kupujesz bo model niby jest napisany, ale w aukcji zdjęcia dwóch różnych a parametry jeszcze innej. Czasem w ogóle nie podają oznaczenia modelu więc na dobrą sprawę mogą przysłać Ci cokolwiek. Sam kupiłem z tej aukcji: http://www.ebay.com/itm/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=280540479357&ssPageName=STRK:MEWNX:IT Sprzedawcę polecił mi inny kupujący i ja też mogę polecić. Jest jasno napisane jaki model kupujesz, jest w treści aukcji tabelka jak wyglądają i czym się różnią cztery podstawowe modele z tej rodziny. Na innej aukcji tego sprzedającego możesz zobaczyć też tą którą zaproponowałeś (http://www.ebay.com/itm/2-5-Color-LCD-Car-Vehicle-HD-DVR-270-Monitor-Camera-/130511168748?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item1e631264ec), są dwie wersje w takiej samej obudowie, ta z allegro to ta sprzętowo słabsza. Dodam jeszcze że diody IR bym odpuścił, chyba że będzie też kręcić coś np. w pomieszczeniach. Na drodze nie ma szans żeby coś pomogło, są filmiki porównawcze na youtubie.
  7. Witaj Kolego Na pewno sporo czytałeś postów na forum na ten temat i wiesz, że nie ma żadnych gwarancji na to, że coś tam się kiedyś nie wykrzaczy, ale... Gdyby tak źle było to by nikt tego nie robił Tak naprawdę to i seryjny sprzęt można załatwić jak się nieumiejętnie obchodzi. Jak trafi się felerna seria to także kolorowo nie będzie. Zawsze jakieś tam ryzyko istnieje i każdy musi się nad tym głęboko zastanowić. Ja osobiście chciałem program, który będzie rozsądny dla mojego osprzętu (dla sprzęgła szczególnie). Myślę, że udało się osiągnąć taki kompromis. Leję paliwo 98 (Verva) i tak mam też zestrojone. Również co będzie bardzo ważne dla żywotności to poza przestrzeganiem podstawowych zasad dla silników turbodoładowanych, dbaniem o regularne wymiany oleju i filtrów, istotny będzie styl jazdy. Ja nie palę gumy na światłach, a potencjał auta wykorzystuję wtedy kiedy to jest potrzebne - chociaż nie zaprzeczam, że odkąd mam program to lubię szybciej rozpędzać się np. z 50 - 100 km/h Podsumowując, to zdecydowałem się na chiptuning z pełną świadomością tego, że wiąże się to z pewnym ryzykiem. By ryzyko było mniejsze na program zdecydowałem się u Pana Witka, który co by tu nie mówić wie co robi I co najważniejsze, robi to pod konkretne auto - w tym wypadku było to moje A4 Finalny rezultat został osiągnięty za 3 hamowaniem. Pozdrawiam serdecznie Dziękuję bardzo za odpowiedź, o silnik jak i cały samochód dbam jak mogę zarówno w temacie filtrów, olejów itp. jak i w codziennej eksploatacji (studzenie turbiny, pewne paliwo, żadnego bezsensownego "upalania", itd.) Samochód aktualnie sporo jeździ i z jednej strony bardzo ważna jest dla mnie niezawodność, a z drugiej te kilka KM i Nm chętnie bym przyjął. Tuning mechaniczny na razie z racji kosztów nie wchodzi w grę, zresztą nie mam ciśnienia na 220-250KM, wynik taki jak u Ciebie z całą pewnością by mnie zadowolił. I jedyne co mnie martwi, to czy takim podniesieniem mocy nie sprawię że zaczną pojawiać się awarie, zawsze to wysilenie podzespołów. Tak czy siak dzięki za odpowiedź, nad tematem zapewne jeszcze jakiś czas będę się zastanawiał. Zapytam jeszcze czy nastąpiła jakaś znacząca zmiana spalania? Pozdrawiam.
  8. Z postu wynika że mechanicznie seria więc zapytam czy orientowałeś się jak z żywotnością silnika/podzespołów po programie na 190KM? Chodzi mi właśnie po głowie chip serii BFB (na razie jako raczej odległy plan) i dlatego pytam.
  9. Nordschleife Gyrocam-Onboard-Runde Kawasaki Ninja 2011
  10. Jest o tym mowa nawet w instrukcji, w momencie gdy wymagana jest pełna moc silnika klimatyzacja zostaje automatycznie odłączona, odłączana jest również gdy przy dużym obciążeniu temperatura płynu za bardzo wzrośnie.
  11. To nic że pod kolor, i tak przecież trzeba to pomalować. - to już na przyszłość bo na szczęście się nawróciłeś.
  12. Myślę że Panów "ekologów itp." nie interesuje jak szybko padnie turbina, ważne że napiszą w katalogu jaki to samochód oszczędny, nowoczesny i że spełnia normę euro dziesięć tysięcy. A że wymiana turbo co drugą wymianę oleju to inna sprawa, o tym się w katalogu nie pisze.
  13. Tam są przewidziane jakieś zaczepy w ogóle? Czy zderzak też się przykleja?
  14. O to! Też chciałbym to zobaczyć na samochodzie, chociaż trochę strach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...