Skocz do zawartości

iceskywolker

Pasjonat
  • Postów

    61
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O iceskywolker

Informacje

  • Imię
    Tomek
  • Miasto
    Rybnik/Częstochowa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia iceskywolker

1

Reputacja

  1. Problemów nie zauważyłem, natomiast da się odczuć różnicę gdy temp. powietrza wynosi 12 stopni vs 33 stopnie - wtedy też klimatyzacja dorzuca cegiełkę do obciążenia?
  2. Patrząc na schemat widać, że przyciski są podłączone do masy poprzez drabinkę rezystorów. Nie pamiętam dokładnie wartości, ale jakoś 650Ω (CAR, RETURN) i 150Ω (INFO, NAVI). W ten sposób moduł rozróżnia który przycisk został wciśnięty, pomimo tego że są 2 przyciski na 1 pinie. Co do pozostałych pytan to Ci nie pomogę, bo ja ten panelik zaadoptowałem do sterowania CAR-PC. Pozdrawiam, Tomek
  3. Witam, Przyciski: NAV i RETURN -> PIN 3 Przyciski: CAR i INFO -> PIN 2 Schemat jest pokazany w poście nr. 2 Pozdrawiam, Tomek
  4. O właśnie, a który to będzie dokładnie pin i wtyczka ? Czy to będzie dobry schemat?
  5. Ja u siebie zamontowałem ten panelik (co prawda do swojego CARPC a nie do licznika) i z tego co widzę, to te +12V wymagane jest do generowania sygnału lewo, prawo. Pozostałe przyciski operują na zwarciu do masy (bezpośrednie [menu|przycisk na rolce] lub przez pewien opór [przyciski navi,info, return i ten 4]. Wiec jeśli się nie mylę to przy wyłączonym zapłonie nie będzie Ci działało pokrętło Pozdrawiam, Tomek
  6. Panowie powiedzcie czy dobrze zrozumiałem z postów funkcję Autowentylacji po wyłączeniu zapłonu. To działa za każdym razem kiedy wyłączany jest zapłon pod warunkiem, że wcześniej ustawimy w menu Aux. auto ventilat ON ? Jeśli tak to trochę upierdliwe, a może by tak coś skombinować na wzór funkcji REST? Mnie troche korci aby się pokusić o modyfikację tylko przydałaby się pełna rozpiska pinów od klimatronika. Gdyby sterować podawaniem +12 na wzbudzenie klimatronika to możnaby osiągnąć działanie wentylacji wedle potrzeb. Pozostaje kwestia pozostałych komponentów (wentylator, czujniki temp., etc) czy może klimatronik je wzbudza samoczynnie? Pozdrawiam, Tomek
  7. Wielkie dzięki za odpowiedź ! A w przybliżeniu, jaki to jest koszt? Ja się załapałem na grupowe strojenie, koszt 900zł
  8. To jest też słuszna uwaga, ale powiedzmy o ile szybciej (w praktyce) bedą się zużywały klocki na tarczy wierconej w stosunku do gładkiej przy nie agresywnym stylu jazdy bądź też podróżowaniu po górzystych terenach
  9. No tak przepraszam wiercone W takim razie zestaw Otto Zimmermann Sport Coat + Ferodo DS Performance to najlepsze połączenie w rozsądnych pieniądzach i warto się skupić na takim zestawie? Nie upalam samochodu więc chyba nie odczuję tej różnicy w przypadku DBA, jak napisałeś. Skoro jest przepaść pomiędzy JW ceramizowanym a DS Performance - a hamowanie jest najważniejsze, kwestia pylenia to drugorzędna sprawa - więc chyba już wiem co kupować Dzięki za rzeczową opinie
  10. No wiesz, każdy ma jakąś teorię i w każdej jest ziarnko prawdy Jeszcze jedno pytanko, do ceramizowanych klocków polecane są gładkie tarcze. A jak to wygląda w przypadku DS Performance? Z tego wątku widzę, że poleca się Otto Zimmermann Sport Coat (nawiercane), czy tak?
  11. Nie śmiejcie się ale hasło "kałuża" (pisałem na poważnie) zostało przywołane po niedawnym przeglądzie diagnostycznym - u mnie tarcza prawa przednia i prawa tylna mają delikatne bicie (na diagnostyce wyszło 21% PP i 20% PT, lewa strona 13% LP i 8% LT). To właśnie diagnosta powiedział, że strona prawa (mowa o tarczach) częściej ulega deformacji ze względu na występowanie wody właśnie po prawej stronie jezdni. Dlatego naturalne dla mnie było podkreślenie tego faktu i pytanie czy materiały użyte w konstrukcji tarcz mają podobne właściwości jeśli chodzi o deformację czy może jednak jest różnica która niesie z sobą klasa tarcz. Co do właściwości hamowania, to czy te ceramizowane Jurid White są dużo gorsze od DS'ow - duży plus na korzyść JW to to że praktycznie nie pylą, na forum BMW bardzo chwalą te JW? Pozdrawiam, Tomek
  12. Zabawa na drodze to zdecydowanie nie moja domena. W jeździe na co dzień staram się dużo hamować silnikiem (jak tylko to możliwe), a z hamulcami obchodzę się delikatnie - klocków jeszcze nie zmieniałem (sprowadziłem auto w 2010 i zrobiłem prawie 80 tyś. na tych co były). Wiadomo, że zdarzają się różne sytuacje - nerwusów u nas w kraju nie brakuje Fajnie jak tarcza trzyma właściwości i lepiej zniesie nagłą kąpiel w kałuży - a może tutaj nie ma idealnej tarczy i każda ulegnie deformacji? Na koniec walor estetyczny - czyli jak taka tarcza znosi korozje, moja ori fabryczna no cóż - chyba każdy wie jak jest. Wiem, wiem sporo tych ale... jednak jak już coś kupić to z głową i z nie przesadnym zapasem potencjału którego i tak się nie wykorzysta Czy taka tarcza DBA 4000 STANDARD + klocki ceramizowane (Jurid White, EBC, ATE) to będzie przerost formy nad treścią w takim razie? Pozdrawiam, Tomek
  13. Czyli można przyjąć, że opinie nie są wyolbrzymione i warto zainwestować. Pytam się bo ktoś zaraz powie, że "nie odczujesz różnicy na tarczach firmy xyz a cena przez połowę, więc po co przepłacać?". Jeśli różnica byłaby minimalna to się zgodzę, ale z drugiej strony układ hamulcowy to jeden z najważniejszych elementów Przymierzam się do wymiany (do tej pory jeszcze mam ori fabryczne tarcze) i chciałbym kupić coś solidnego na przysłowiowe lata i kolejne minimum 100 tyś i więcej. Pozdrawiam, Tomek
  14. Panowie a co powiecie nt. tarcz DBA - obiło mi się o uszy, że stoją o 2 klasy wyżej niż np. Zimmerman Sport. Cenę mają premium a jak z jakością Pozdrawiam, Tomek
  15. Witam, Ja mam ten sam silnik BFB tylko, że w A4 B7. W 2012 postanowiłem podkręcić moc w MR-Motors (teraz chyba rperformance) - wtedy miałem przejechane jakieś 130 - 140k km. Chciałem program rozsądny bez obciążania sprzęgła itp. Tym sposobem wyszło 191,7KM / 302,6Nm. Moja jednostka była bardzo zdrowa co zresztą widać na zamieszczonym wykresie. Dzisiaj mam już 197k km i żadnych problemów. Autko ma lepsze osiągi co się bardzo przydaje przy wyprzedzaniu. Mogę szczerze polecić. PS. Wszystko będzie zależało od kondycji Twojego osprzętu, jeśli coś będzie nie tak to najpierw naprawa Pozdrawiam, Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...