mariolondyn Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 witam serdecznie,,, silnik 2.0 fsi podczas jazdy zapala sie kontrolka epc pedał gazu przestaje reagowac po kilku sekundach gasnie i wszystko wraca do normy mechanik mowil ze przepustnica sie konczy??? ale to nie tedy chyba droga prosze o pomysly co jest grane pozdrawiam...
grzes1150 Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 Wklej błędy z sterownika silnika. Podjedź na Vaga do innego mechaniora i zobaczysz czy on powie to samo bo przepustnica tania nie jest :gwizdanie:
domjenick Opublikowano 18 Maja 2011 Opublikowano 18 Maja 2011 jak sie pali EPC-to elektronika silnika ma przerwy w dostawie prądu,w tym zapłon-niekoniecznie przepustnica
Panton Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 ewentualnie traci komunikacje z jakimś czujnikiem więc podejrzenie, że przepustnica się kończy są bez sensu
mariolondyn Opublikowano 19 Maja 2011 Autor Opublikowano 19 Maja 2011 domyslam sie ze pedał gazy nie steruje przepustnicą za pomoca linki wiec moze jakis czujnik od pedału gazu szwankuje a moze sie myle???
domjenick Opublikowano 19 Maja 2011 Opublikowano 19 Maja 2011 najpierw podepnij vaga-potem będziemy myśleć dalej
mariolondyn Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Opublikowano 29 Maja 2011 witam dzis podpiolem vag i wyskoczyły błedy 16698 i 17428 sprawdziłem wstepnie co to za błedy ale pojecia nie mam jakie podzespoły sa ewentualnie do wymiany czekam na jakies propozycje od fachowców pozdrawiam
domjenick Opublikowano 29 Maja 2011 Opublikowano 29 Maja 2011 pierwszy błąd mówi o zaburzeniach w detonacji-powodem może być cewka,przewód,świeca,albo za mała kompresja- tu raczej obstawiam na kończącą się którąś cewkę,lub świeca drugi zaś mówi o za dużej dawce paliwa-powodem może być jeden wtrysk,albo wszystkie z powodu źle działającego regulatora paliwa -jeśli nie było w vagu podane ,który wtrysk-sprawdź regulator
mariolondyn Opublikowano 27 Czerwca 2011 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2011 dzis mechanik oswiadczyl mi ze mam do wymiany pompe a dokladnie regulator paliwa ktory jest ponoc umieszcony na tej pompie problem ponoc jest w tym ze nie mozna kupic go osobno bynajmniej w uk. czy ktos moze mi sprawdzic lub powiedziec czy to prawda i jaki jest ewentualny koszt tych czesci pompa paliwa o numerze 06D127026H ....dziekuje za dopowiedz :>
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się