Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Zamiana swap skrzyni multitronic na tiptronic


polo85

Rekomendowane odpowiedzi

Witam jestem laikiem w tej dziedzinie i chciałbym zasięgnąć porady posiadam audi A4 B6 r.2003 1.9 TDI Multitronic Oznaczenie skrzyni multitronic w A4 B6 GJA (VI.2003->V.2004),8E2 910 155 B (7 lameli) kupiłem go z przebiegiem 250 tyś z kompletnym przerobieniem skrzyni w niemieckim serwisie, teraz mam przejechane 278 tyś w tym czasie wymieniłem olej w skrzyni i nic pozatym nie robiłem.

Wracając do wątku podczas jazdy, szybkiego przyspieszania poczułem mocne szarpnięcie jakby zerwanie łańcucha i samochód przestał jechać jakby był na luzie na pozycji D i R, początkowymi oznakami było ciągnięcie podczas wolnego hamowania i na końcu szarpnięcie, a przy wolnym ruszaniu było słychać jak tarcze pracują "rozszerzają się bądź zmniejszają" bądź tak hałasował łańcuch. Przeczytałem post jednego z bywalców tego forum który jakoby rzekł że jest to normalne Pytanie:

1. Czy jest możliwość stwierdzenia bez rozbierania skrzyni kosztów jej naprawy?

2. Czy jest możliwa zamiana skrzyni na Tiptronic-ponoć mniej awaryjna?

Dziękuje za odpowiedz pozdrawiam Paweł Durka - Słupsk

[br]Dopisany: 19 Maj 2011, 20:12_________________________________________________Nie zdążyłem dopisać paru informacji i post został wrzucony sorki, dodam że te wcześniejsze oznaki które miały być prawidłowymi jak napisał jeden z forumowiczów okazały się mitem który został obalony o czym przekonałem się na na własnej skórze. Jeżeli ktoś z was miałby jakąś radę lub informację czy przekładka z multi na tipa jest możliwa a zarazem opłacalna proszę pisać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego - może być pierdoła (np. przegub), a może coś poważniejszego (auto nie pojedzie też jak zerwiesz dwumas).

Zacznij od VAG-a - trzeba sprawdzić jak sterownik zdiagnozował tę usterkę.