s6quattro Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Bardzo bym prosił o analize moich błędów. Nagle podczas jazdy coś "sykło" pod maską, silnik zaczął nierówno pracować i taka oto lista powstała: Address 01: Engine Labels: 06B-909-518-AMB.lbl Control Module Part Number: 8E0 909 518 G HW: 8E0 909 018 Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Coding: 0016581 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 14 Faults Found: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Zawór oparów EVAP - nieprawidłowy przepływ (incorrect flow detected) 17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Układ kontroli położenia przepustnicy - błąd, uszkodzenie 17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting P1564 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Sterowanie przepustnicą - niskie napięcie podstawowego ustawienia > akumulator, przewody 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM. 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent System podciśnienia układu hamulcowego - błąd mechaniczny 17976 - Throttle Actuator (J338): Mechanical Failure P1568 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC - stycznik, silniczek krokowy 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded Turbosprężarka TC, zawór przesłony, wtyki - spadek ciśnienia 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 008 - Implausible Signal - MIL ON 16685 - Cylinder 1: Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON 16687 - Cylinder 3: Misfire Detected P0303 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 008 - Implausible Signal 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 008 - Implausible Signal 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent
Onkel Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Próbowałeś usunąć te błędy?? Cały czas wyskakuje taka lista po usunięciu??
s6quattro Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Opublikowano 23 Maja 2011 Tak usunąłem i nadal się pojawiają. Dodam że stało mi się to w trasie i silnik chodzi normalnie, nie kreciłem go już pożniej wysoko ale podczas jazdy nic nie szarpie i jest ok. na postoju ma delikatne drgania i coś syczy co jakąś chwile w okolicach turbiny tak mi się wydaje.
grzes1150 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Nagle podczas jazdy coś "sykło" pod maską, silnik zaczął nierówno pracować i taka oto lista powstała: "Sykło" przy obciążeniu silnika??? Obstawiam rozszczelnienie na przewodach ciśnieniowych (nieszczelność w dolocie). Dużo błędów sporadycznych - skasuj i zobacz co powraca.
s6quattro Opublikowano 23 Maja 2011 Autor Opublikowano 23 Maja 2011 Nagle podczas jazdy coś "sykło" pod maską, silnik zaczął nierówno pracować i taka oto lista powstała: "Sykło" przy obciążeniu silnika??? Obstawiam rozszczelnienie na przewodach ciśnieniowych (nieszczelność w dolocie). Dużo błędów sporadycznych - skasuj i zobacz co powraca. Skasowalem, odpalilem silnik na chwile i wraca tyle: Monday,23,May,2011,18:46:28:46862 VCDS Version: Beta 912.0 Address 01: Engine Labels: 06B-909-518-AMB.lbl Control Module Part Number: 8E0 909 518 G HW: 8E0 909 018 Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Coding: 0016581 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 4 Faults Found: 18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics P1699 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller P1635 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster P1650 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded
grzes1150 Opublikowano 23 Maja 2011 Opublikowano 23 Maja 2011 Jeśli masz możliwość zmiany biegów z kierownicy to pierwszy błąd jest właśnie od tego lub coś z tempomatem nie halo- jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi. A przebieg nie był kręcony??? 17705- zawór DV do wymiany lub nieszczelność w jego okolicy na wężach.
s6quattro Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Opublikowano 24 Maja 2011 Mam możliwość zmiany biegów w kierownicy, ale i one działają, tempomat też. Przy aucie nie było nic dłubane od roku, ani mechanicznie ani elektronicznie [vcds] itp.
Rafal-L Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 17705 - jezeli telepie Ci silnikiem to masz uwalony wentylek otpowietrzenia skrzyni korbowej na trojniku, przez to wywala tez troche bledow jezeli chodzi o cylindry, po jego wymianie znikna;) masz tutaj linka do tematu odnosnie tego wyntylka: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=191411.0;highlight=17705 Do tego sprawdz aku i kostke stacyjki Czasami wystarczy poszukac;)
s6quattro Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Opublikowano 24 Maja 2011 Dzieki za odpowiedz, dziś się wziołem do szukania, wykreciłem świece by zobaczyć czy nie jest jakaś uwalona, 1 mi się nie podobała, zamieniłem miejscami poskręcałem i taraz jest tak: upaliło w między czasie bezpiecznik nr 29 [od silnika] po wymianie ok, zapalił i ..... check mruga, pali się EPC, i teraz już auto wogóle nie ma siły jechać. Takie błędy się pojawiły, o tamtych z wczoraj nie ma sladu Tuesday,24,May,2011,14:35:26:46862 VCDS Version: Beta 912.0 Data version: 20091201 -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Address 01: Engine Labels: 06B-909-518-AMB.lbl Control Module Part Number: 8E0 909 518 G HW: 8E0 909 018 Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004 Software Coding: 0016581 Work Shop Code: WSC 63351 000 00000 4 Faults Found: 17072 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271): Open Circuit P0688 - 004 - No Signal/Communication 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON Readiness: 0110 1101
Rafal-L Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 Napisalem Ci co masz zrobic zmienic wentyl 035103245G na trojniku od skrzyni korbowej, wentyl nie trzyma i napieprza cisnienie na silnik, przez to masz bledy na cylindrach i trzesie Ci silnikiem.
s6quattro Opublikowano 24 Maja 2011 Autor Opublikowano 24 Maja 2011 Napisalem Ci co masz zrobic zmienic wentyl 035103245G na trojniku od skrzyni korbowej, wentyl nie trzyma i napieprza cisnienie na silnik, przez to masz bledy na cylindrach i trzesie Ci silnikiem. Dobrze, nie denerwuj się, bo zanim to co napisałeś ja grzebałem w aucie. Dzieki wielkie, jutro się za to wezmę. Jest jeszcze jeden zonk, zniknęło mi zasilanie xenonów, wczoraj jeden, teraz drugi. Sprawdzilem lampy w swojej A6 i działają, więc przetwornice i żarniki są ok. Ja już nie wiem co to się dzieje w tym aucie. ;(
Rafal-L Opublikowano 24 Maja 2011 Opublikowano 24 Maja 2011 a zasilanie na aku sprawdzales?? i bezpieczniki ponownie?? p.s jakies bledy sie wyswietlily od xenonow?
s6quattro Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Opublikowano 25 Maja 2011 aku zmienione i chyba problem się rozwiązał. Teraz musze dojść co z tymi xenonami, dlaczego prąd nie dochodzi, wie ktoś który przekażnik jest od świateł i gdzie go szukać?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się