Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AMB] Dziwne błędy VAG - nierówna praca silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bardzo bym prosił o analize moich błędów.

Nagle podczas jazdy coś "sykło" pod maską, silnik zaczął nierówno pracować i taka oto lista powstała:

Address 01: Engine Labels: 06B-909-518-AMB.lbl

Control Module Part Number: 8E0 909 518 G HW: 8E0 909 018

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004

Software Coding: 0016581

Work Shop Code: WSC 63351 000 00000

14 Faults Found:

16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow

P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Zawór oparów EVAP - nieprawidłowy przepływ (incorrect flow detected)

17953 - Throttle Valve Controller: Malfunction

P1545 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Układ kontroli położenia przepustnicy - błąd, uszkodzenie

17972 - Throttle Actuator (J338): Under-Voltage during Basic Setting

P1564 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent

Sterowanie przepustnicą - niskie napięcie podstawowego ustawienia > akumulator, przewody

18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller

P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

CAN data bus, ABS - brak sygnału > moduł ABS, przewody, dopasowanie rezystora w ECM.

17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure

P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

System podciśnienia układu hamulcowego - błąd mechaniczny

17976 - Throttle Actuator (J338): Mechanical Failure

P1568 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent

Nastawnik przepustnicy (silnik krokowy) ISC - stycznik, silniczek krokowy

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded

Turbosprężarka TC, zawór przesłony, wtyki - spadek ciśnienia

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 008 - Implausible Signal - MIL ON

16685 - Cylinder 1: Misfire Detected

P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

16687 - Cylinder 3: Misfire Detected

P0303 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

16688 - Cylinder 4: Misfire Detected

P0304 - 008 - Implausible Signal

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 008 - Implausible Signal

17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean

P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure

P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

Opublikowano

Próbowałeś usunąć te błędy?? Cały czas wyskakuje taka lista po usunięciu??

Opublikowano

Tak usunąłem i nadal się pojawiają. Dodam że stało mi się to w trasie i silnik chodzi normalnie, nie kreciłem go już pożniej wysoko ale podczas jazdy nic nie szarpie i jest ok. na postoju ma delikatne drgania i coś syczy co jakąś chwile w okolicach turbiny tak mi się wydaje.

Opublikowano

Nagle podczas jazdy coś "sykło" pod maską, silnik zaczął nierówno pracować i taka oto lista powstała:

"Sykło" przy obciążeniu silnika??? Obstawiam rozszczelnienie na przewodach ciśnieniowych (nieszczelność w dolocie).

Dużo błędów sporadycznych - skasuj i zobacz co powraca.

Opublikowano

Nagle podczas jazdy coś "sykło" pod maską, silnik zaczął nierówno pracować i taka oto lista powstała:

"Sykło" przy obciążeniu silnika??? Obstawiam rozszczelnienie na przewodach ciśnieniowych (nieszczelność w dolocie).

Dużo błędów sporadycznych - skasuj i zobacz co powraca.

Skasowalem, odpalilem silnik na chwile i wraca tyle:

Monday,23,May,2011,18:46:28:46862

VCDS Version: Beta 912.0

Address 01: Engine Labels: 06B-909-518-AMB.lbl

Control Module Part Number: 8E0 909 518 G HW: 8E0 909 018

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004

Software Coding: 0016581

Work Shop Code: WSC 63351 000 00000

4 Faults Found:

18107 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Wheel Electronics

P1699 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

18043 - Powertrain Data Bus: Missing Message from A/C Controller

P1635 - 008 - Implausible Signal - Intermittent

18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster

P1650 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded

Opublikowano

Multitronic

Opublikowano

Jeśli masz możliwość zmiany biegów z kierownicy to pierwszy błąd jest właśnie od tego lub coś z tempomatem nie halo- jeśli się myle niech mnie ktoś poprawi. A przebieg nie był kręcony???

17705- zawór DV do wymiany lub nieszczelność w jego okolicy na wężach.

Opublikowano

Mam możliwość zmiany biegów w kierownicy, ale i one działają, tempomat też. Przy aucie nie było nic dłubane od roku, ani mechanicznie ani elektronicznie [vcds] itp.

Opublikowano

17705 - jezeli telepie Ci silnikiem to masz uwalony wentylek otpowietrzenia skrzyni korbowej na trojniku, przez to wywala tez troche bledow jezeli chodzi o cylindry, po jego wymianie znikna;) masz tutaj linka do tematu odnosnie tego wyntylka: http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=191411.0;highlight=17705

Do tego sprawdz aku i kostke stacyjki ;)

Czasami wystarczy poszukac;)

Opublikowano

Dzieki za odpowiedz, dziś się wziołem do szukania, wykreciłem świece by zobaczyć czy nie jest jakaś uwalona, 1 mi się nie podobała, zamieniłem miejscami poskręcałem i taraz jest tak:

upaliło w między czasie bezpiecznik nr 29 [od silnika] po wymianie ok, zapalił i .....

check mruga, pali się EPC, i teraz już auto wogóle nie ma siły jechać.

Takie błędy się pojawiły, o tamtych z wczoraj nie ma sladu

Tuesday,24,May,2011,14:35:26:46862

VCDS Version: Beta 912.0

Data version: 20091201

--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 06B-909-518-AMB.lbl

Control Module Part Number: 8E0 909 518 G HW: 8E0 909 018

Component and/or Version: 1.8L R4/5VT G 0004

Software Coding: 0016581

Work Shop Code: WSC 63351 000 00000

4 Faults Found:

17072 - ECM Power Relay Load Circuit: (J271): Open Circuit

P0688 - 004 - No Signal/Communication

17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!)

P1297 - 001 - Upper Limit Exceeded

16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected

P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

16686 - Cylinder 2: Misfire Detected

P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON

Readiness: 0110 1101

Opublikowano

Napisalem Ci co masz zrobic zmienic wentyl 035103245G na trojniku od skrzyni korbowej, wentyl nie trzyma i napieprza cisnienie na silnik, przez to masz bledy na cylindrach i trzesie Ci silnikiem. :good:

Opublikowano

Napisalem Ci co masz zrobic zmienic wentyl 035103245G na trojniku od skrzyni korbowej, wentyl nie trzyma i napieprza cisnienie na silnik, przez to masz bledy na cylindrach i trzesie Ci silnikiem. :disgust:

Dobrze, nie denerwuj się, bo zanim to co napisałeś ja grzebałem w aucie. Dzieki wielkie, jutro się za to wezmę.

Jest jeszcze jeden zonk, zniknęło mi zasilanie xenonów, wczoraj jeden, teraz drugi. Sprawdzilem lampy w swojej A6 i działają, więc przetwornice i żarniki są ok.

Ja już nie wiem co to się dzieje w tym aucie. ;(

Opublikowano

a zasilanie na aku sprawdzales?? i bezpieczniki ponownie??:P p.s jakies bledy sie wyswietlily od xenonow?

Opublikowano

aku zmienione i chyba problem się rozwiązał. Teraz musze dojść co z tymi xenonami, dlaczego prąd nie dochodzi, wie ktoś który przekażnik jest od świateł i gdzie go szukać?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...