qba1985 0 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Witam mam prośbę i pytanko do was koledzy i koleżanki. Nie bylo mnie troche w Polsce i jak wrocilem i wskoczylem do swojego auta to po jakims czasie zapalila mi sie kntrolka na komputerze "old ruck" i czerwone swiatełko oleju. Wiecie może co to jest? Stanąlem jak to sie stało, z jakis czas znowu wsiadlem i nie dosc ze paliła sie ta kontrolka to jeszcze strasznie metaliczny halas gdzieś w pobliżu silnika, jak mialo by cos wybuchnac. Wczesniej miałem problem z 4 cylindrem i nierownomiernie pracował. Wiecie może co sie dzieje? z gory dzieki za info. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson 3 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Jaki dystans przejechałeś z tym komunikatem ? Być może silnik zajechałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rob555 0 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 Pewnie naped pompy sie skonczyl i cisnienia zabraklo. Ten metaliczny grzechot to puste popychacze.... Turbina po takiej akcji raczej napewno dlugo nie pociagie. Czy motor kaput to sie okaze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 pewnie samrowanie klękło a kulejący 4 cylinder to pewnie efekt złahanego wałka rozrządu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 24 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2011 no to chyba spotkało Cię najgorsze w 2,0 TDI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba1985 0 Opublikowano 25 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Przejechane mam 190 tys. Zrobiłem z tym komunkatem jakis 1km. To grubo widze, myślałem ze to brak ciśnienia w 4 cylindrze. Dzieki za pomoc, teraz trzeba sie wziasc za naprawe. Oby to nie było to co myslicie, az sie boje myślec. Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonio 8 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 może być ostry kibel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek193 0 Opublikowano 25 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2011 Oj współczuje niedobrze to wyglada! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yanosho 4 Opublikowano 26 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2011 i co jaka diagnoza? rozbierałeś auto? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcisz 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 też jestem ciekawy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarak 0 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Miałem bardzo podobnie... Ta sama kontrolka... Okazało się że padła pompa oleju, a że też przejechałem kawałek padła jeszcze turbina. Na szczęście skończyło się tylko na tym choć podobno mogło być dużo gorzej... Współczuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agabar 0 Opublikowano 4 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 ciekawe czy turbawka dała radę tej chwilowej pracy bez oleju ,imbus był przyczyną czy łańcuch czy już po naprawie pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się