Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów.


gregor667

Rekomendowane odpowiedzi

logi robiłem po raz pierwszy, nie wiem czy dobrze wyszły, :mysli:

nie zrobiłem statycznych BS, ponieważ laptop już wołał o prąd :confused4:

Statyczne:

Log (1 - 000)

Log (2 - 001)

Log (3 - 003)

Log (4 - 004)

Log (5 - 007)

Log (6 - 013)

Dynamiczne:

Log (1 - 000)

Log (2 - 001)

Log (3 - 003)

Log (4 - 004)

Log (5 - 008)

Log (6 - 010)

Log (7 - 011)

zanim przystąpiłem do logowania sprawdziłem błędy i wykazało:

1 Fault Found:

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

(((575 Ciśnienie w przewodzie dolotowym

różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY)))

:dontknow:

kiedyś zauważyłem że przy elektrozaworze od turbiny był przerwany kabel, od tego momentu auto przyspiesza nierównomiernie powyżej 2200rpm

a jak już jest silnik dobrze nagrzany problem zanika.

:dontknow:

Dodam że mam zaślepiony EGR

z góry dzięki za pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

overboost.Sprobuj N75 podmienic.Wymien przewody podcisnieniowe i zajrzyj do filtra powietrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

filtr powietrza wymieniałem na początku marca

p11041117130001.th.jpg

jak odepnę ten elektrozawór to auto cały czas ciągnie równo tylko że słabiej,

przewody podciśnieniowe całe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...