Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Proszę o analizę logów problem z przyspieszeniem = błąd 17965


pawullonn

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Koledzy nie ma co owijać w bawełnę w moim Audi przebieg mam 197 tys prawdziwy przebieg, wymienione płyny eksploatacyjne, wczoraj jechałem i samochodzik stracił moc, wyłączyłem go poczekałem chwile i na nowo śmigał, dziś niestety stało się to na nowo ale wyłączenie i włączenie już nie pomogło, zrobiłem logi dynamiczne grupy 003 010 011 a po wejściu do sekcji silnika mam następujący błąd:

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-00 - -

logi BS

Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/pawullonn_46936.html

Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/pawullonn_46937.html

logi statystyczne:

Grupy: 001,003,007 - http://vaglog.rtnet.pl/pawullonn_46938.html

Grupy: 013,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/pawullonn_46939.html

Grupy: 000,018,023 - http://vaglog.rtnet.pl/pawullonn_46940.html

logi dynamiczne:

Grupy: 003 010 011 http://vaglog.rtnet.pl/pawullonn_46929.html

Proszę powiedzcie czy starczy wymienić N75 czy to coś poważniejszego z turbina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każda grupa osobno by się przydała ale po tym co dałeś już widać przeładowanie w 011:

obr wymagane aktualne

2583 2203.2 2509.2

2919 2142.0 2509.2

Zrób komplet logów, każdą grupę osobno. Zrób statyczne, BS i dynamiczne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pobieznej analizy wynika ze sprezarka bedzie do czyszczenia. I nie zwlekałbym z tym.

Nastepnym razem pamietaj ze wykonujemy kazdą grupe osobno.

Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tryb awaryjny z powodu przeładowania - OK ale jeszcze musi być jakiś błąd zapisany w ECU skoro reset trybu awaryjnego nie pomógł chyba, że problem będzie dotyczył układu zasilania w paliwo itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tryb awaryjny z powodu przeładowania - OK ale jeszcze musi być jakiś błąd zapisany w ECU skoro reset trybu awaryjnego nie pomógł chyba, że problem będzie dotyczył układu zasilania w paliwo itp.

kolego możesz jaśniej co to może być pierwszego dnia pomógł reset wczoraj nie pomagało dziś jeździłem i po pewnym czasie złapał muła ale nie wyłączałem go tylko dojechałem do domu (czyt wkurzyłem się) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turbinka do czyszczenia jeśli jest katalizator to wydłub go będzie lepiej dla turbiny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każde przeładowanie trwające odpowiednio długo by "wkur...ić" sterownik silnika skutkuje trybem awaryjnym, który można zresetować po ponownym uruchomieniu silnika. Jeśli jednak w ten sposób trybu awaryjnego nie da się zresetować - silnik po ponownym uruchomieniu nie ma dynamiki podczas rozpędzania to samo czyszczenie turbo nie pomoże. Trzeba jeszcze raz dokładnie sprawdzić parametry z logów dynamicznych i sprawdzić czy sterownik silnika nie zapisał żadnego błędu o podłożu elektrycznym np. "N75 - open or short to ground."

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...