Góral.tz 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Witam Panowie czy te błędy to wina gazowni?? można je bez strachu kasować? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
itor 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 Witam Panowie czy te błędy to wina gazowni?? można je bez strachu kasować? skasuj i pojezdzij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 tak też zrobię bo innego wyjścia nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 napisz co sie dzieje zre za duzo ? Jest info ze lambda zdechla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 no własnie pierwsze to pływa na obrotach, druga sprawa to na jałowym ma 830-840 obrotów i trzy tych obrotach pokazuje za niskie ciśnienie oleju, (i tu od razu pytanie da to radę skorygować vagiem?) gdy chodzi na takich obrotach i przy niskim ciśnieniu słychać jak by popychacze klepały dopiero jak obroty sa w granicach 860-870 jak by cichło to klepanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 29 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 sprawdz tez czy cisnienie masz wlasciwe na jakim oleju jezdzisz ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 29 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2011 to nie moje tylko kolegi, leje motula 5W40, a da radę vagiem skorygować te obroty chodź by na 860?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 to nie moje tylko kolegi, leje motula 5W40, a da radę vagiem skorygować te obroty chodź by na 860?? obroty sa ustawione w ECU, VAG-iem nidyrydy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 to nie moje tylko kolegi, leje motula 5W40, a da radę vagiem skorygować te obroty chodź by na 860?? obroty sa ustawione w ECU, VAG-iem nidyrydy no to lipa szkoda ze nie da się chodź o te 20 podnieś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateogda 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Błąd 7 wtryskiwacza w ADRze? Ciekawe...[br]Dopisany: 30 Maj 2011, 20:04_________________________________________________W niektórych sterownikach dawało się korygować wolne obroty przez adaptację (chyba nawet w 1 kanale, wartość wyjściowa 128). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Góral.tz 0 Opublikowano 30 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2011 Błąd 7 wtryskiwacza w ADRze? Ciekawe...[br]Dopisany: 30 Maj 2011, 20:04_________________________________________________W niektórych sterownikach dawało się korygować wolne obroty przez adaptację (chyba nawet w 1 kanale, wartość wyjściowa 128). czyli można próbować??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się